Tunnetko ketään 19.3, 27.11, 23.6, 6.6, 24.7, 9.9, 30.6, 8.8, 18.10, 9.10, 6.12, 19.9, 8.10, 10.10, 25.1 syntynyttä?
Kuvaile hänen luonnettaan ja laita eteen päivämäärä, jotta tiedetään ketä henkilöä kuvaillaan! katsotaan löytyykö paljon samoja luonteenpiirteitä samana päivänä syntyneistä henkilöistä. :)
Kommentit (84)
8.10 . Mun keskimmäinen tytär. Rauhallinen, taiteellisesti lahjakas. Ihan erilainen kun siskonsa joka tarkka ulkonäöstään. Käytös läheisiä kohtaan välillä töksähtävää, vieraampia kohtaan hyvä. Kiusattu ala-asteella, siksi paljon netissä pyörinyt. Lukee englanniksi kaikkea, englanti onkin kymppi ollut koko yläasteen.
Synnyin 6.12., mutta luonteeni on perityjen geenien tulosta. Numerologiset tulkinnat on hömppää.
30.6. Tunnen kaksi, ja molemmat dominoivia ja jopa alistavia.
10.10. Puhelias, hyvä small talkissa, järjestöjyrä, mukava
6.12. Jäykkä
6.6. Mukava, reilu, vähän pidättyvä
8.8. Rohkea, aktiivinen, iloinen
Kolme 6.6 syntynyttä, iso suku ja hyvin erilaisia ihmisiä. Yksi viisas ja älykäs, hyvin herttainen, hyväkäytöksinen, toinen esteetikko, taloudellinen suorastaan pihi, kolmas on vasta lapsi, ehkä heitä kaikkia yhdistää tietty oman tien kulkeminen, hyvä itsetunto, tosin se on sukuvika.
8.8. Ystäväni. Kiltti ja tunnollinen. Kun ujon kuoren pääsee särkemään, alta paljastuu pohdiskeleva ja fiksu ihminen.
19.3. Sukulainen. Itsevarma, tasapainoinen, näkyvä ja kuuluva.
19.3: Tunteellinen ja herkkä. Alkoholiin menevä eli alkoholisti. Pitkään kesti löytää työ josta tykkää, siksi kokeillut useita eri aloja. Laiska ja välillä saamaton. Tykkää lukea kirjoja. Eläinrakas.
27.11: Tempperamenttinen, suuttuessaan erittäin tulinen ja näyttää kyllä vahvasti kaikki tunteet ulospäin. Lapsirakas, siksi työskennellyt myös päiväkodissa.
23.6: Tunteellinen, herkkä, ystävällinen, avoin. Kiltiksikin joku voi sanoa. Tempperamenttinen, itsepäinen ja itsekäs pahimmillaan, osaa olla myös kieroileva. Seksuaalinen, naisellinen, äidillinen. Ikää kun tullut lisää niin tullut myös eläinrakkaaksi. Todella moniulotteinen persoona, jotkut myös sanoneet oudoksi, mutta hienovaraisemmin ilmaistuna oman tiensä kulkija. Kaunis.
6.6: Ikinuori. Välittää ulkonäöstään. Ystävällinen ja mukava ihminen, joskus saattaa kuitenkin raivostua yhtäkkiä, se on hänen pimeä puolensa.
24.7: Pieni kokoinen, ystävällinen, herkkä, fiksu nainen. Tykkää myös paljon ulkonäköön ja sisustukseen liittyvistä jutuista.
9.9: Nai kaikkea mikä liikkuu. Ärsyttävä päällepäsmäri. Osaa välillä kyllä olla ihan mukavakin ja asiallinen.
30.6: Ystävällinen, mukava, mutta osaa olla myös tosi kiero ja kääntää selkänsä! mielenterveyden kanssa ongelmia, väkivaltaan taipuvainen ja on tatuoinut itsensä rumaksi. Yrittää olla jokin kovis muija!
Mua kiinnostaa kaikki 31.4. syntyneet
8.8: Rohkea, oikeudenmukainen, ystävällinen. Välillä tykkäsi leijua ulkonäöllään ja omaisuudellaan, mutta eipä se minua haitannut kun tämä mies oli oikeastikin komea ja yksi niitä harvoja joka uskalsi puolustaa mua kun kiusattiin! ;) pleijeri. Helppo lapsuus ei ollut todellakaan hänellä ja myöhemmin sotkeentui vääriin porukoihin ja alkoi käyttämään huumeita, kuoli huumeiden yliannostukseen. Jotkut eivät tykänneet hänestä yhtään, minusta hän oli näiden ihmisten silmissä väärin ymmärretty, koska tällä miehellä oli kuitenkin hyvä sydän. <3
18.10: Omituinen ja erikoinen, ystävällinen silti, hiljaisempi ja ei sellanen persoona joka pitäisi kauheasti älämölöä itsestään. Olin joskus erittäin rakastunut tähän ihmiseen. :) hän jakoi myös samat arvot mun kanssa ja perusti nuorena perheen, on taatusti hyvä ja rakastava isä, kunnollinen mies! moottorikelkoista, talvesta ja lapista tykkäsi paljon.
9.10: Pleijeri, menevä mies, pitää paljon esimerkiks juhlimisesta, päihteisiin menevä, jopa huumeisiin... Ystävällinen, mutta voimakastahtoinen. Kova tekemään töitä. Komea ja ulkonäöstään välittävä. Tunteellinen ja romantikko. Tykkää matkustelusta, thaimaa ja aasia suosikki kohteita, kiinnostunut keräilemään buddha patsaita. :) Äkkipikainen ja monien asioiden pitäisi tapahtua heti eli ei ole kärsivällisyyttä, nää on hänen huonoja puoliaan, vaikka on olevinaan nii rauhan ihmisiä... Pitää lapsista ja haluaa ehdottomasti oman perheen, naimisiin. Arvostaa kauniita asioita ja on taiteellinen. Oma rotunsa. Tähän ihmiseen olin myös erittäin rakastunut. <3
6.12: Kaunis, kiltti, rehti, oikeudenmukainen.
19.9: Herkkä ja kiukuttelee helposti, alkoholiin menevä. Tykkää futiksesta ja muustakin urheilusta.
8.10: Rauhallinen, ystävällinen, kokki ammatiltaan, kannabiksen pössyttelijä. :D
10.10: Ystävällinen, herkkä, tunteellinen, haluaa välttää riitoja. Oma rotunsa. Kiva tyyppi kaikin puolin. :) pettämiseen vaan pahimmillaan taipuvainen, jos parisuhteessa menee huonosti...
25.1: Kuspiä. Psykopaatti eli kylmä, tunteeton ja pelaa ihmisten tunteilla. Sekakäyttäjä. Väkivaltainen myös fyysisesti. Ihan pimeä tyyppi päästään! tämä ihminen satutti minua pahasti. Onneksi pääsin loppujen lopuksi irti hänestä, vaikka aikaa se vei 2 vuotta!! Sitoutumiskammoinen oli myös tää ihminen.
31.4 syntyneitä ei oo olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
30.6 Minä
Introvertti, impulsiivinen, ajattelijaluonne, helposti innostuva ja helposti väsyvä, etäinen ja kylmäkin ajoittain, tykkään olla omissa oloissani ja tehdä omia juttujani
Tyttäreni introvertti,ajattelija,hieman etäinen ja omapäinen,tykkää olla omissa oloissaan ja tehdä juttujaan.. syntynyt 30.6
30.6 ujo, ahdistunut, taiteellinen, fiksu, syvällinen, temperamenttinen
27.11 epävarma, kiltti, puhelias, alistuva, marttyyri, rehellinen,
27.11 minä ja kaksoisveli
Ollaan luonteeltaan lähes vastakohtia
24.7 keski-ikäinen lähinnä työttömänä ollut monelle miehelle aviottomia lapsia tehnyt sossun ja kelan elätti. Erittäin huono itsetunto, kade.
nosto.