Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään 19.3, 27.11, 23.6, 6.6, 24.7, 9.9, 30.6, 8.8, 18.10, 9.10, 6.12, 19.9, 8.10, 10.10, 25.1 syntynyttä?

Vierailija
25.01.2017 |

Kuvaile hänen luonnettaan ja laita eteen päivämäärä, jotta tiedetään ketä henkilöä kuvaillaan! katsotaan löytyykö paljon samoja luonteenpiirteitä samana päivänä syntyneistä henkilöistä. :)

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.7. varsinainen maailmanmatkaaja. Erittäin

Vierailija
42/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiintoinen aihe, mutta en viitsi vastata, kun AP:n lisäksi pelottavan moni ketjuun kirjoittanut ei osaa alkeellisimpiakaan kielioppisääntöjä. Kuukauden perään tulee piste. Vai luetteko te tosiaan esim. kuudes kesäkuuta päivämäärän kuudes kuusi? Kukaan ei voi olla niin laiska, että ei jaksa pistettä kirjoittaa eli sen täytyy olla tyhmyyttä tai elämämkoulutusta.

Voi herranjumala, tämä on keskustelupalsta, viihdettä, tässä ei täytellä mitään asia papereita joissa oltava pisteet ja pilkut oikein!

Ei ole mitään viihdettä huomata, että 90 % kansasta on täysiä typeryksiä. Jos kerran tiedät miten ne kirjoitetaan oikein, miksi haluat tahallasi kirjoittaa väärin? Ärsyttääksesi?

Lausuttu narisevalla äänellä.

Kuule ankeuttaja: iltalääkkeiden aika. Tai lasi rentouttavaa. Eihän sekään mitään viihdettä ole mutta ehkä helpottaa hieman oloasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.8. Siskoni, on hauska ja kekseliäs, toiset huomioonottava, hyvin empaattinen, tyylitietoinen, itsestään huolta pitävä, taipumus turhamaisuuteen, taiteellinen monella alalla. Huonoja puolia tuhlaavaisuus, ei taloudellista suunnitelmalisuutta, mieli ailahteleva, joko kaikki on huippuhyvin hyvin, tai kaikki päin prinkkalaa.

Vierailija
44/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Teetkö jotain tutkimusta?

Vierailija
45/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä tietyt päivät kiinnostaa?

Älä ota niin vakavasti, nuo tuli ensimmäisenä mieleen, sieltä löytyy oma syntymäpäiväni ja ihmisten syntymäpäiviä ketkä kuuluu lähipiiriini.

Vakavasti? Saa kai tuota nyt kysyä, sen verran erikoinen aloitus.

Älä nyt lässytä. Laita kommenttia kun kerran vaivauduit tänne saakka. En ole ap!

Vierailija
46/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiintoinen aihe, mutta en viitsi vastata, kun AP:n lisäksi pelottavan moni ketjuun kirjoittanut ei osaa alkeellisimpiakaan kielioppisääntöjä. Kuukauden perään tulee piste. Vai luetteko te tosiaan esim. kuudes kesäkuuta päivämäärän kuudes kuusi? Kukaan ei voi olla niin laiska, että ei jaksa pistettä kirjoittaa eli sen täytyy olla tyhmyyttä tai elämämkoulutusta.

Voi herranjumala, tämä on keskustelupalsta, viihdettä, tässä ei täytellä mitään asia papereita joissa oltava pisteet ja pilkut oikein!

Ei ole mitään viihdettä huomata, että 90 % kansasta on täysiä typeryksiä. Jos kerran tiedät miten ne kirjoitetaan oikein, miksi haluat tahallasi kirjoittaa väärin? Ärsyttääksesi?

Tämä. Kun se pisteen pois jättäminen ei tosiaan lyhennä viestiä tai nopeuta sen kirjoittamista , vrt. esim. minun - mun. Sen 

Vierailija
47/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄÄÄ jäätävää, ettette osaa kirjoittaa päivämäärää oikein!

Jos sanotte että "nähdään torstaina 10.10", niin tulen paikalle kyseisen viikon torstaina klo 10.10, vaikka tarkoitit, että nähdään lokakuun 10. päivä.

Vierailija
48/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, synttärit tänään 25.1. Ujo, mutta hetken tilannetta tarkkailtuani tykkään jutella eri ihmisten kanssa. Omissa ajatuksissani oon usein ja mua pidetään vähän omituisena välillä. Ulkonäköön on joskus kiva panostaa, mutta en kulje arkena ykkösissä ja kaupungillakin voin tallustaa naisihmisenä meikittä ja rillit päässä. Ystävällinen useimmiten. Tykkään syvällisistä keskusteluista. Valitettavasti parisuhteessa melko mustasukkainen, mutten äärimmäisen mustasukkainen. Suuttuneena tyly ja suorasanainen, lepyn kyllä yleensä nopeasti. Jos mua kusetetaan ja kohdellaan pitkään huonosti, en vain ole ko. henkilön kanssa kavereita, olen polttanut siltoja takanani. Mutta en kyllä turhasta.

Vierailija
49/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.8 - Hieman itsekeskeinen, osaa näytellä mukavaa, mutta todellisuus ei ole ihan sama. Kuitenkin tietyssä seurassa ihan hyvää seuraa.Eräs kaverini

Vierailija
50/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, synttärit tänään 25.1. Ujo, mutta hetken tilannetta tarkkailtuani tykkään jutella eri ihmisten kanssa. Omissa ajatuksissani oon usein ja mua pidetään vähän omituisena välillä. Ulkonäköön on joskus kiva panostaa, mutta en kulje arkena ykkösissä ja kaupungillakin voin tallustaa naisihmisenä meikittä ja rillit päässä. Ystävällinen useimmiten. Tykkään syvällisistä keskusteluista. Valitettavasti parisuhteessa melko mustasukkainen, mutten äärimmäisen mustasukkainen. Suuttuneena tyly ja suorasanainen, lepyn kyllä yleensä nopeasti. Jos mua kusetetaan ja kohdellaan pitkään huonosti, en vain ole ko. henkilön kanssa kavereita, olen polttanut siltoja takanani. Mutta en kyllä turhasta.

Hyvä ystäväni on syntynyt 24.7., nyt muistin. Hänen kanssaan ajatusten vaihto sujuu. Jotenkin konkreettisempi ihminen kuin itse olen, vaikka ollaan molemmat taiteilijoita. Häneltä taitaa sujua käytännön asiat paremmin, vaikka minä 25.1. syntynyt olen hyvä organisoimaan. Ystäväni on hallitsevampi luonne, enemmän johtajatyyppiä kuin itse olen.

Vierailija
51/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25.1. Aivan seko, välillä hyvällä välillä huonolla. Impulsiivinen, valoisa, maaninen tai depressiivinen, ystävällinen ja antelias silti katkera, rakastettava ja ärsyttävä 50:50.

Vierailija
52/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

27.11. lapseni on syntynyt. Äärimmäisen herkkä, todella sosiaalinen ja rohkea. Hyvä muisti ja on aika luova. Unohtuu usein haaveilemaan omiaan eikä ole näin ollen kovinkaan aikaan saava. Rämäpäinen ja fyysinen joka on jatkuvasti liikkeessä.

Vierailija
53/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25.1. Mustasukkainen, pitkävihainen, huoliteltu, sillat palaa.

Vierailija
54/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnistunut kirjoittamaan jokaisen noista päivämääristä väärin, ap. Saavutus sekin.

Vierailija
55/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa saatana kirjoittamaan päivämäärät oikein. Ei oikeasti voi olla noin vaikeaa.

Vierailija
56/84 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30.6 Minä

Introvertti, impulsiivinen, ajattelijaluonne, helposti innostuva ja helposti väsyvä, etäinen ja kylmäkin ajoittain, tykkään olla omissa oloissani ja tehdä omia juttujani

Täällä samanlainen 30.6. Lisäksi joku mainitsi myös 30.6. syntyneen ystävänsä, joka "puhuu todella paljon, ja vain itsestään, ei koskaan kysy muiden kuulumisia, ei ole raha-asioissa kovin järkevä". Pohdiskelen paljon itseäni, vaikka puhun paljon muusta kuin itsestäni. Raha-asioissa ei kovin suurta järkeä.

Vierailija
57/84 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
58/84 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ite oon syntynyt 9.9 . Vaikea sanoa minkälainen olen. Omasta mielestä tietenkin ihana, mutta muiden mielestä en välttämättä :) Viihdyn hyvin itsekseni, enkä pahemmin kaipaa ihmisten seuraa. Perhe on minulle tätkeä, mutta muista ihmisistä en niin piittaa. Rakastan eläimiä. Ja luontoa.  Olen aika hiljainen ja rauhallinen.  Pelkään riitoja, enkä pidä puoliani vaan annan helposti periksi. Mutta kaikessa hiljaisuudessa sitten teen niin kuin itse haluan.

Vierailija
59/84 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.6.

Introvertti, vetäytyvä, hillitty, herkkä, hiljaisella tavalla hauska.

Vierailija
60/84 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.12. itsenäinen, tasa-avoinen, heikoimmista huolta pitävä, kyvytön kilpailemaan