Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Voisitteko seurustella henkilön kanssa, jolla on avannepussi?

25.01.2017 |

Onko sellainen sinulle totaalinen ei?

Mietin itse asiaa ja olen vähän kahden vaiheilla. Entisellä miehelläni oli kuitenkin kaikenlaista suoliongelmaa ja sen kanssa oppi ihan hyvin elämään, eihän sellainen hänen vikana ole.

Mutta jos heti, ensitreffeillä saisit tietää avanteesta niin mitä oikeasti ajattelisit? Itsestä tuntuu, että ei sillä väliä ole kun on rakastanut jo läpi monet muutkin kurjat jutut, mutta rehellisesti sanon, että olisin kai vähän hämmentynyt. :/ En kuitenkaan torjuisi tollasen takia tosiaankaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mun äidillä oli avannepussi jonkin aikaa (suolistosyöpä), eikä se kammottanut mua mitenkään. Itsellänikin on kaikenlaisia ulkonäöllisiä vikoja.

Vierailija
2/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. En näe avannepussia minkäänlaisena ongelmana. Minusta on hyvä, että nykyään puhutaan suht avoimesti tällaisistakin asioista.

T. SH

Vierailija
4/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannepussit ja muut alkaa tuntua mitättömän vähäpätöisiltä esteiltä seurustelulle sitten kun on kasvanut henkisesti niin aikuiseksi, että tajuaa että kenelle tahansa voi käydä mitä tahansa. 

Vierailija
5/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaisi, jos siitä ei tee mitään numeroa.

Vierailija
6/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. T.hoitaja

Vierailija
7/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin todellakin. Ei olisi minkäänlainen este.

Vierailija
8/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
9/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi seurustella tällaisen henkilön kanssa. Jos taas miehelleni sellainen jonkun sairauden vuoksi tulisi, en olisi jättämässä todellakaan.

Vierailija
10/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin syytä avanteeseen. Ottaisin selvää syyn periytyvyydestä, jos tahtoisin lapsia. Lastensaantiiän ohittaneena avanteella ei olisi merkitystä. Olen nähnyt avanteita ja mielestäni ne ovat varsin siistejä. Ulkonäkö ei siis olisi ongelmana.

Vierailija
11/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä treffeillä voisi hämmentää hieman jos alettais keskustelee avannepussista, mutta en näkisi mitenkään esteenä jos on toisen kanssa oikeasti synkkaa.

Jos nyt nykyiselle puolisolle laitettais avannepussi niin en pitäisi ongelmana parisuhteen jatkamisen kannalta.

Ehkä tässäkin kannattaa muistaa että avannepussi on välttämättömyys, jonka perusteella ei pidä alkaa itseään tai muita määrittelemään.

Vierailija
12/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avannepussit ja muut alkaa tuntua mitättömän vähäpätöisiltä esteiltä seurustelulle sitten kun on kasvanut henkisesti niin aikuiseksi, että tajuaa että kenelle tahansa voi käydä mitä tahansa. 

Sinä kirjoitit sen juuri niinkuin minun piti, mutten osannut =)

Nro 2

Vierailija
13/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Tietenkin.

Vierailija
14/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikävä kyllä :(

Vierailija
15/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

En ikävä kyllä :(

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että voisitko perustella.

Vierailija
16/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

T:leikkaamaton crohnikko

Vierailija
17/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seksin ajaksi laiteta joku tulppa tms, en oikein tunne asiaa? Kyllä sitä suhteessa on muutenkin tietoinen, että toinen osapuolikin tuottaa kakkaa.

Vierailija
18/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalle miehelleni tulisi avanne, en tietenkään olisi siitä moksiskaan, mutta en varta vasten haluaisi alkaa elämääni/ perhettä perustamaan sellainen ihmisen kanssa, enkä myöskään jos on tekojalka tai muu merkittävä asia.  Kyse on myös minunkin elämästäni..

Vierailija
19/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka vanha tämä henkilö olisi ja kuinka vakava sairaus. Miksikään vanhan miehen omaishoitajaksi en ryhtyisi tai vakavasti sairastuneen seurustelukumppaniksi. Siis niin että ei olisi kauhean montaa vuottaa edessä.

Jos haittaisi seksiä kovasti niin en. Enkä haluaisi vahdella avannepusseja.

Vierailija
20/23 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä