Rehellisesti: Voisitteko seurustella henkilön kanssa, jolla on avannepussi?
Onko sellainen sinulle totaalinen ei?
Mietin itse asiaa ja olen vähän kahden vaiheilla. Entisellä miehelläni oli kuitenkin kaikenlaista suoliongelmaa ja sen kanssa oppi ihan hyvin elämään, eihän sellainen hänen vikana ole.
Mutta jos heti, ensitreffeillä saisit tietää avanteesta niin mitä oikeasti ajattelisit? Itsestä tuntuu, että ei sillä väliä ole kun on rakastanut jo läpi monet muutkin kurjat jutut, mutta rehellisesti sanon, että olisin kai vähän hämmentynyt. :/ En kuitenkaan torjuisi tollasen takia tosiaankaan.
Kommentit (23)
Voisin. En näe avannepussia minkäänlaisena ongelmana. Minusta on hyvä, että nykyään puhutaan suht avoimesti tällaisistakin asioista.
T. SH
Avannepussit ja muut alkaa tuntua mitättömän vähäpätöisiltä esteiltä seurustelulle sitten kun on kasvanut henkisesti niin aikuiseksi, että tajuaa että kenelle tahansa voi käydä mitä tahansa.
ei haittaisi, jos siitä ei tee mitään numeroa.
Voisin todellakin. Ei olisi minkäänlainen este.
En alkaisi seurustella tällaisen henkilön kanssa. Jos taas miehelleni sellainen jonkun sairauden vuoksi tulisi, en olisi jättämässä todellakaan.
Kysyisin syytä avanteeseen. Ottaisin selvää syyn periytyvyydestä, jos tahtoisin lapsia. Lastensaantiiän ohittaneena avanteella ei olisi merkitystä. Olen nähnyt avanteita ja mielestäni ne ovat varsin siistejä. Ulkonäkö ei siis olisi ongelmana.
Ensimmäisillä treffeillä voisi hämmentää hieman jos alettais keskustelee avannepussista, mutta en näkisi mitenkään esteenä jos on toisen kanssa oikeasti synkkaa.
Jos nyt nykyiselle puolisolle laitettais avannepussi niin en pitäisi ongelmana parisuhteen jatkamisen kannalta.
Ehkä tässäkin kannattaa muistaa että avannepussi on välttämättömyys, jonka perusteella ei pidä alkaa itseään tai muita määrittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Avannepussit ja muut alkaa tuntua mitättömän vähäpätöisiltä esteiltä seurustelulle sitten kun on kasvanut henkisesti niin aikuiseksi, että tajuaa että kenelle tahansa voi käydä mitä tahansa.
Sinä kirjoitit sen juuri niinkuin minun piti, mutten osannut =)
Nro 2
Mieslukija kirjoitti:
En ikävä kyllä :(
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että voisitko perustella.
Tottakai.
T:leikkaamaton crohnikko
Eikö seksin ajaksi laiteta joku tulppa tms, en oikein tunne asiaa? Kyllä sitä suhteessa on muutenkin tietoinen, että toinen osapuolikin tuottaa kakkaa.
Jos omalle miehelleni tulisi avanne, en tietenkään olisi siitä moksiskaan, mutta en varta vasten haluaisi alkaa elämääni/ perhettä perustamaan sellainen ihmisen kanssa, enkä myöskään jos on tekojalka tai muu merkittävä asia. Kyse on myös minunkin elämästäni..
Riippuu siitä kuinka vanha tämä henkilö olisi ja kuinka vakava sairaus. Miksikään vanhan miehen omaishoitajaksi en ryhtyisi tai vakavasti sairastuneen seurustelukumppaniksi. Siis niin että ei olisi kauhean montaa vuottaa edessä.
Jos haittaisi seksiä kovasti niin en. Enkä haluaisi vahdella avannepusseja.
Voisin. Mun äidillä oli avannepussi jonkin aikaa (suolistosyöpä), eikä se kammottanut mua mitenkään. Itsellänikin on kaikenlaisia ulkonäöllisiä vikoja.