Aamupostin lukija tyrmistyi munanvaihtajan härskiydestä hyllyn edessä – Prisma-johtaja pitää tapausta harvinaisena
– Kyllä on härskiä meininkiä. Munanvaihtajan naama on muistissa ja jos seuraavan kerran näemme vastaavaa, ilmoitamme asiasta vartijalle, lukija kirjoittaa.
Kommentit (13)
Joskus katselin kaupassa, kun mies avasi suljetun 5kg perunapussin , otti sieltä perunoita ja punnitsi halvimman irtoperunan mukaan.
vittu mitä tarinaa.
Tuo vaarallinen rikollinen täytyy pysäyttää ennen kuin murhaa jonkun viattoman.
Mies vaihtoi kalliit luomumunat halpaan häkkikanalakennoon.
Itse vaihdan aina ulkomaisen kurkun muovit kotimaisen kurkun päälle. Lisäksi halvat kaupan oman merkin murot vaihdan laadukkaiden sokerihuurrettujen murojen pakettiin. Ja sillit ja hammastahnat ja oluet jne.
Laadukasta saa myös halvalla, jos viitsi nähdä pikkuisen vaivaa.
sarjassamme samaa paskaa kuin av ja suoli24 jutut
Nyt kaikki pikkumunat Riihimäen Prismaan, siellä saa vaihtaa munansa.
Ja kun lukee taas Iltasanomien kommenttiosion kyseisessä uutisessa, hämmästyy oikesti miten tyhmiä suomalaiset on...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki pikkumunat Riihimäen Prismaan, siellä saa vaihtaa munansa.
Aaaah, mä olenkin miettinyt miksi joidenkin kauppojen Heviosastolla on muutama vaaka selkeästi normaalia matalammalla, mutta se onkin NÄIDEN punnitsemista varten.
Olikohan se joku kehonrakentaja joka hakkaa kaikki rahansa hormoneihin ja sitten ei ole enää varaa ostaa luomumunia?
Itsehän laitan kaikki ostokset kasseihini ja "unohdan" näyttää niitä kassalla. Tulee paljon halvemmaksi kuin ostaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoi kalliit luomumunat halpaan häkkikanalakennoon.
Itse vaihdan aina ulkomaisen kurkun muovit kotimaisen kurkun päälle. Lisäksi halvat kaupan oman merkin murot vaihdan laadukkaiden sokerihuurrettujen murojen pakettiin. Ja sillit ja hammastahnat ja oluet jne.
Laadukasta saa myös halvalla, jos viitsi nähdä pikkuisen vaivaa.
Kiitos tästä :D
(alapeukkujen määrästä päätellen kaikki eivät ymmärä ironiaa)
Itse olen törmännyt tässä parin viikon sisään kahteen mieheen, toinen kävi punnitsemassa hedelmävaa'alla kananmunakennoja ja toinen juustopaketteja. No voihan niissä pientä heittoa olla painon suhteen, mutta silti wtf?
Vuosia sitten olin ostamassa sillipurkkia. Vieressä rouva teki samoin. Aukaisi sillipurkin,haistoi ja laittoi purkin takaisin hyllyyn.
T.M.M.