Naiset: Meneekö teillä emättimeen vettä uidessa?
Minulla menee... Ihmettelen sitä ja mietin, että meneekö muillakin... En ole edes synnyttänyt alakautta. Eikä emättimeni niin kauhean väljältä tunnu...
Kommentit (7)
Kun on tietyssä asennossa, niin tavaraa menee sisään. Ei ole mitään yhteyttä löysyyden tai tiukkuuden kanssa, varmaankin kyse emättimen mallista muuten tms.
Huonompi homma siinä oli se että olin raskaana rv20. Puoli tuntia kylvyn jälkeen lorahti niin että lattiallakin oli vettä. No, ei muu auttanut kuin lähteä sairaalaan tarkistamaan että onko kyseessä lapsivesi. Ei ollut, lääkäri sanoi että en kyllä ollut eka jolle käy näin.
On sitten naurettukkin kavereiden kanssa että minultapa meni kylpyvedet, joten tutuille vaan terveisiä, tunnistatte kuitenkin.=)
Juu, joskus reilumminkin... 3-4 litraa. Riippuu tosin uintimatkan pituudesta...!!!
Kilometrin uinteja joskus sammokolla uiskentelen.
En tee sitä potkua enää oikeaoppisesti juuri tuon vuoksi. Se ei ole aina ihan mukavan puhdasta tuo vesi. Enpä halua emättimeeni mitään uimahallin vettä. Hyi olkoon. En ole käynyt uimassa synnytyksen jälkeen, joten ihan siis synnyttämättömälläkin menee ihan hyvin.
En oo kyllä huomannut et menis ja 2 olen synnyttänyt.