Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos jätän 0e Visa-laskun maksamatta?

Vierailija
24.01.2017 |

Tuleeko maksumuistutus?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasku tulee elaskuna nettipankkiin, niin kyllä se on pakko maksaa. Muuten lasku ei poistu sieltä ikinä, menetät luottotietosi, joudut ulosottoon, vaimosi muuttaa viherkommuuniin, tyttäresi karkaa moottoripyöräjengin matkaan ja poikasi alkaa homoksi sekä huumehörhöksi.

Vierailija
22/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä noita 0e laskuja yleensä lähetetään? Luulis että noi osattais jättää lähettämättä nyky tietotekniikan keinoin.

Laskusta näkyy saldo 0 €. Siitä näkyy myös, että edellisen kuun lasku on maksettu, eli sikäli toimii tiliotteena. Vaihtoehto olisi lähettää nollalaskut paperipostissa. Ilman mitä tietoa ainakin minä soittelisin laskun perään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee joka kuukausi tuo 0€-lasku e-laskuna verkkopankkiin. Klikkaan poista ja se on siinä. Ei sellaista kuulu eikä tarvitse maksaa.

Kiva antaa muille vääriä neuvoja. Totta kai se pitää maksaa, laskussa oleva viitenumero ei muuten välity pankille ja eivät saa laskua pois järjestelmistään. Sitten tulee huomatuksia ja korkolaskuja. Leikkaavat pian korttisi kahtia moisen leväperäisyden takia.

Ymmärrän kyllä vitsiksi, mutta älä silti viitsi. 

Sain tuollaisen 0 euroa laskun jossa oli vielä aivan eri tilinumero kuin maksun saajalla yleensä.  Poistin.

Vierailija
24/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ihan oikeasti miettivät, että täytyy maksaa nolla euroa... Ei hyvää päivää.

Vierailija
25/25 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli siitä muistutuslaskukin ja kohta perään kirje että muistutus oli haiheeton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme