Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo T.A. Mikkonen joutunut saattohoitoon

Vierailija
24.01.2017 |

Surullista. Voimia ja jaksamista perheelle.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201701242200059273_vi.shtml

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikkoset ovat niin vihattuja? Tai ainakin paljon vihaa häntä kohtaan on jokaisessa heihin liittyvässä keskustelussa. Olen itse melko nuori (19, syntynyt siis 1997), niin en oikein tiedä. Kyseinen henkilö kun ei ole ikinä ollut minulle mikään ajankohtainen asia.

Siinä yksi esimerkki miten eritoten siitä eukosta ei pidetä.

Veti kyllä sanattomaksi. En olisi uskonut, että natsikortin saa vedettyä päiväkotiin. :D

T. Sama

Vierailija
142/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kannattaa aivan tosissaan tarkastaa mitä saattohoito tarkoittaa ja missä tilanteissa siihen päädytään. Ei tule  sitten niin isona yllätyksenä jos sen jonkun läheisen kohdalla joutuu kohtaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa nopea lähtö, vasta hetki sitten joutui saattohoitoon ja nyt lähti. Rauha hälle ja osanotot läheisille.

Vierailija
144/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo TA Mikkosella 2 miljoonan katsojalukuja! Talk show- pioneeri 70-luvulta ja tv-työtä viidellä vuosikymmenellä. Ja juu: YTM, maisterisjätkä ja niin paljon muuta. Tehkää roopesalmiset, mikkoleppilammet ja vappupimiät ja katkerat somettajat perässä!

Olisitte Timo TA: n terveenä eläessä käyneet sanomassa päin naamaa nää ikävät kommentit. Vammautunut, kuoleva mies... olisiko nyt aika kunnioittaa hänen muistoaan ja toivottaa voimia perheelle.

Vierailija
145/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis oikeassa. Saattohoitoon joutuva ei syö eikä juo.

On hiukan eri asia puhua jostain isoisän saattohoidosta koska lääkäri ei keskustele kertojan kanssa ja ehkä ei ymmärretä asiaa oikein.

Minä taas olin lähiomainen ja pala palalta keskusteltiin saattohoito lääkärin kanssa.

Se on kuolemaa edeltävä hoito päivistä viikkoon.

Toki on niitä jotka sanoi saattohoidoksi hoitoa joka ei ole saattohoitoa.

Se joka on oikeassa.

Voimia Ninalle ja pojille ja paljon suojelusta heille.

Ehkä te haaskat jätätte heidät jo rauhaan.

Vierailija
146/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule ikävä tuota miestä. Sai mitä ansaitsi.

Toivottavasti sinäkin tulet kokemaan samanlaisen kohtalon, kun sellaista jollekin toiselle toivot.

Minä en ole pettänyt vaimoani, hylännyt perhettäni enkä muutenkaan käyttäytynyt yhtä törkeästi. Sika sai mitä ansaitsi.

Kaikki me kuolemme.

Sinua tuskin jää monikaan kaipaamaan. Tuo ajatusmaailma kertoo ihmisestä ihan riittävästi.

Minua jää kaipaamaan pieni joukko hyviä ihmisiä, joilla on moraali.

Vierailija
147/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä Nina alkaa tekemään työkseen? Tuskin kampaajan työhön palaa.

Juttuja jokaikisestä elämän käänteestä mediaan. 

Nina on huikean lahjakas tyyppi; ja loistava retoriikka. Kampaajana meni "hukkaan". Yrittäjätausta ja nyt 6 v kokemus omishoitajuudesta perhe-elämän ohessa ja näköalapaikka terveydenhuoltoon ja vammautuneen asemaan. Avuja olisi varmasti tehtäviin potilasjärjestöissä, aivohalvausliitossa tm. Tai politiikka: sekä kunta-että valtakunnallinen politiikka tarttee hänen kaltaisiAan kokemusasiantuntijoita.

Nyt voimia koko perheelle ja suruaikaa. Nina on selviytyjä. Moni saman kokenut on saanut lohdutusta ja tukea siitä, että on julkisesti kertonut tilanteestaan. Muuta mahdollisuutta ei olisi ollutkaan: pieni maa ja melkoinen huhumylly kun kyseessä noin tunnettu henkilö. Lastenkin kannalta avoimuus ja totuus on ollut ainut vaihtoehto.

Ja toi parisuhde, kukapa ei tuollaista puolisoa toivoisi, jos sairastuisi vakavasti.

Suurin kaikesta:rakkaus

Ei Ninasta ole järjestöhommiin. Niissä pitää olla joustava ja keskustelukykyinen. Nina on ainakin median mukaan sellainen ihminen joka ei muita kuuntele vaan "tietää" asiat aina muita paremmin. Ei sellainen ihminen voi toimia noissa hommissa. Siinä menee järjestön maine kun aletaan natseista vaahdota ym. Ei tarvi kuin katsoa sen yhden päivähoitokeskustelun, jossa Nina jyräsi sen toisen keskustelijan ihan täysin eikä kyennyt minkäänlaiseen keskusteluun. Huuteli vaan omiaan toisen puheen päälle ja veti tosiaan natsikin mukaan. Ei sellainen vaan voi edustaa potilaita tai omaisia.

Vierailija
148/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan/parin sadan vuoden päästä teitäkään kovin moni muistaa..

Vierailija
149/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Mikkonen on kuollut-keskustelu poistettiin?

150/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää kaipaamaan. Vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
151/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Sinähän sitä olet!

Vierailija
152/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille ei kuulu Ninan tekemiset. Saatanan haaskat.

Vierailija
153/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hiukan eri asia puhua jostain isoisän saattohoidosta koska lääkäri ei keskustele kertojan kanssa ja ehkä ei ymmärretä asiaa oikein.

Minä taas olin lähiomainen ja pala palalta keskusteltiin saattohoito lääkärin kanssa.

Se joka on oikeassa.

Olen saattohoitanut omaisena mummuni ja tätini, toinen oli saattohoitokodissa 3,5kk toinen 1,5kk. Molemmat söi vielä kuolinviikollaan. Mummu kävi saunassakin, tosin paareilla, edeltävänä päivänä.

Sen lisäksi hoidan työkseni myös saattohoidossa olevia ihmisiä ja ne asuvat kotonaan, syövät ja juovat ja käyvät kaupoillakin toisinaan. Parantavat hoidot on lopetettu ja oireita hoidetaan. Jopa 2 vuoden saattohoito on nähty.

Älä puhu potaskaa, kun et todellisuutta tiedä.

Vierailija
154/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka on oikeassa.

Olen saattohoitanut omaisena mummuni ja tätini, toinen oli saattohoitokodissa 3,5kk toinen 1,5kk. Molemmat söi vielä kuolinviikollaan. Mummu kävi saunassakin, tosin paareilla, edeltävänä päivänä.

Sen lisäksi hoidan työkseni myös saattohoidossa olevia ihmisiä ja ne asuvat kotonaan, syövät ja juovat ja käyvät kaupoillakin toisinaan. Parantavat hoidot on lopetettu ja oireita hoidetaan. Jopa 2 vuoden saattohoito on nähty.

Älä puhu potaskaa, kun et todellisuutta tiedä.

Tuo ei ole saattohoitoa!

Vierailija
155/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo TA Mikkosella 2 miljoonan katsojalukuja! Talk show- pioneeri 70-luvulta ja tv-työtä viidellä vuosikymmenellä. Ja juu: YTM, maisterisjätkä ja niin paljon muuta. Tehkää roopesalmiset, mikkoleppilammet ja vappupimiät ja katkerat somettajat perässä!

Olisitte Timo TA: n terveenä eläessä käyneet sanomassa päin naamaa nää ikävät kommentit. Vammautunut, kuoleva mies... olisiko nyt aika kunnioittaa hänen muistoaan ja toivottaa voimia perheelle.

Timo TA:n mielipiteet jakoivat porukkaa kovasti, mutta saavutuksia miehellä kuitenkin oli. Ja harva hänelle uskalsi päin naamaa vittuilla. Ja ne, jotka ovat Timo TA:sta netissä paskaa länkyttäneet, heistä tuskin on saavuttamaan mitään sellaista median parissa kuin Timo TA.

Vierailija
156/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä säälitä pätkääkään. Millähän lailla lapset ensimmäisestä avioliitosta saavat olla perheenä läsnä? Vai istuuko Nina siellä kuin tatti määräillen siitä mitä Timo "olisi halunnut"? Yök, oksettava ämmä, aivan oikein hänelle.

Vierailija
157/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vastenmielistä on tulla kertomaan tuo tänne juuri nyt.

Vierailija
158/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä säälitä pätkääkään. Millähän lailla lapset ensimmäisestä avioliitosta saavat olla perheenä läsnä? Vai istuuko Nina siellä kuin tatti määräillen siitä mitä Timo "olisi halunnut"? Yök, oksettava ämmä, aivan oikein hänelle.

Sinusta puolison kuolema on jollekin "oikein"?

Vierailija
159/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänpä tämän jo valmiiksi kirjoittamani jutun toisesta ketjusta tänne, kun se ketju kerittiin jo poistaa:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin. Enkä tarkoita tätä pelkästään pahalla, häneen persoonana viitaten. Vaan ihan miettien viimeisten vuosien elämänlaatua. Ja sitä, että rouva myi kaiken lehdille. Se tosin jatkunee vielä tovin.

Mua suorastaan oksetti, kun menin katsomaan tämän:  https://www.seiska.fi/Uutiset/Nina-Mikkonen-valvoo-sairaalassa-Timo-TA-…

Miten voi ihminen käyttäytyä noin härskisti? Pitää vielä sairaan ihmisen viime hetket rahastaa roskalehdessä lähikuvan kera! Minä ainakin olisin Timo T.A Mikkosen lapsena viheltänyt välittömästi pelin poikki, kun se sairaalla ihmisellä rahastaminen roskalehdissä aikoinaan alkoi. Vaikka aikuiset lapset eivät kaiketi isänsä kanssa kovin lämpimissä väleissä ennen sairastumista olleetkaan, niin oli se tiedottomana roskalehtien kansiin ihmeteltäväksi raahattu mies sentään heidän isänsä.

No nyt on onneksi rahastukset rahastettu. Tosin kuten sanoit, se jatkuu vielä tovin, eli muutamat muistelut ja hautajaiset vielä ainakin roskalehdiltä rahastetaan, mutta sen jälkeen tämän naisen on keksittävä muut tulonlähteet.

Vierailija
160/189 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä todellakaan tule ikävä tätä pariskuntaa.

Ketju on lukittu.