Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46v:llä ei taida enää olla toivoa kumppanista?

Vierailija
24.01.2017 |

40-55v:t kin hakee max 30-45 -vuotiaita. Ehkä joku kolmekymppinen ottaisi yöksi testimielessä. Joku 6-kymppinen voisi kelpuuttaa pidemmäksikin aikaa, mutta vaikea kuvitella mitä yhteistä voisi olla.. Taitaa olla peli menetetty. Ei huvittaisi yksin istua sohvannurkassa koko loppuelämää :/

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla nainen?

-mryouth75

Vierailija
2/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Ensin naiset hylkivät tavallisia miehiä ikävuodet 15-40 ja sitten kenttä kääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on. Ensin naiset hylkivät tavallisia miehiä ikävuodet 15-40 ja sitten kenttä kääntyy.

En mä mitään ole hylkinyt kun elänyt pitkässä liitossa ja sitten tuli ero. Nyt ollut pari vuotta yksin.

Vierailija
4/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot palstan uhri. Höpsistä.

Vierailija
5/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti nainen. 46-naisen suurin ongelma tosiaan on, että vanhussiat ovat aina kimpussa. Puhun siis niistä 55-75-vuotiaista äijiltä, joilla puuttuu kyky katsoa kriittisesti peiliin ja tajuta oman markkina-arvon vähäisyys. Inhoan niitä yli kaiken. Toivoa kuitenkin on. Tiedän pareja, jotka ovat uudella kierroksella ja löytäneet toisensa siten, että ikäero on max 5 vuotta. En väitä, että helppoa on, mutta ei se mahdotontakaan ole. Tärkeintä on varmistaa, ettei toivottomuuksissaan alennu mihin tahansa papparaispanopatja-asemaan. Sitten voi sanoa, ett elämä on ohi ja ihmisarvo mennyttä lopullisesti

Vierailija
6/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot mies ja tilillä muutama miljoona rahaa niin hyvin saat vaikka monta kumppania yhtaikaa.

Vierailija
7/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menee. Juurikin siinä n. 40-v iässä valintatilanteet kääntyvät miesten eduksi.

Itse 47-vuotiaana, pari vuotta sitten eronneena miehenä en kyllä vilkaisekaan yli 40-v naisia. Nykyinen naisystävä on 33-vuotias ja edellinen oli 35-vuotias.

Vierailija
8/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sua pari vuotta vanhempi ja en voi kyllä sanoa ettei kukaan kelpuuta. Oman ikäiset ja hiukan nuoremmat ovat kiinnostuneita aloittamaan parisuhdetta. Itse vaan olen niin valikoiva ja tottunut nauttimaan vapaudestani että olen tälläkin hetkellä ilman kumppania.

Vierailija
9/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos oot mies ja tilillä muutama miljoona rahaa niin hyvin saat vaikka monta kumppania yhtaikaa.

Kyllä 46-vuotiaalla, itsestään huolta pitävällä miehellä on todella hyvät apajat, vaikka olisi työtön. Markkina-arvo on kääntynyt tuossa iässä päälaelleen ja fiksu ja siisti mies saa valita lähes kenet vaan 35+ -vuotiaan naisen.

Vierailija
10/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse päättänyt ettei onnistu  niin eihän se onnistu. Jos kuitenkin on optimistinen niin onnistuu. Saat ihan itse valita polkusi.

Vierailija
11/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee. Juurikin siinä n. 40-v iässä valintatilanteet kääntyvät miesten eduksi.

Itse 47-vuotiaana, pari vuotta sitten eronneena miehenä en kyllä vilkaisekaan yli 40-v naisia. Nykyinen naisystävä on 33-vuotias ja edellinen oli 35-vuotias.

Alapeukuttaisin, mutta en voi, koska olen 30-vuotias ja seurustelen 46-vuotiaan kanssa. Menisi oma mies vaihtoon, jos ilmoittaisi, että yli 40-vuotiaat naiset ovat jotain jäännöseriä.

Vierailija
12/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaisin, mutta en voi, koska olen 30-vuotias ja seurustelen 46-vuotiaan kanssa. Menisi oma mies vaihtoon, jos ilmoittaisi, että yli 40-vuotiaat naiset ovat jotain jäännöseriä.

Sinäkin olet varmaan palstalle useampaan otteeseen kirjoittanut, että miten lassukat saisi kuolla, ujolla ja epävarmalla miehellä ei tee mitään jne. 

Käytännössä lassukan markkina-arvo on sama kuin 40+ naisen.

Vierailija
13/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei tuo ole koko totuus. Päälle nelikymppistenä erosin neljä vuotta nuoremmasta miehestäni ja nyt seurustelen seitsemän vuotta itseäni nuoremman kanssa. En siksi, että "sain nuoremman", vaan sattuu olemaan helvetin hyvä mies.

*Voiskohan* nää olla yksilöllisiä juttuja?

Kaikenikäisiä ja "tasoisia" (hölmö ilmaus, mutta kaikki tietävät, mitä tarkoitan) sinkkuuntuu jatkuvasti eri syistä. Jollekin tulee kohdalle vain pitämällä silmät auki, jonkun täytyy nähdä enemmän vaivaa.

Mistä hemmetistä te noita lainalaisuuksia revitte?

Vierailija
14/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin 47-vuotiaana 53-vuotiaan miehen. Ei siis mahdottomuus.

Vierailija
15/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei tuo ole koko totuus. Päälle nelikymppistenä erosin neljä vuotta nuoremmasta miehestäni ja nyt seurustelen seitsemän vuotta itseäni nuoremman kanssa. En siksi, että "sain nuoremman", vaan sattuu olemaan helvetin hyvä mies.

*Voiskohan* nää olla yksilöllisiä juttuja?

Kaikenikäisiä ja "tasoisia" (hölmö ilmaus, mutta kaikki tietävät, mitä tarkoitan) sinkkuuntuu jatkuvasti eri syistä. Jollekin tulee kohdalle vain pitämällä silmät auki, jonkun täytyy nähdä enemmän vaivaa.

Mistä hemmetistä te noita lainalaisuuksia revitte?

Samaa ihmettelen. Ei ole ollut seurasta pulaa ja olen yli 40, eikä puhuta vain seksiseurasta. Mutta varmaankin joku naisiin omista syistään katkeroitunut keksii näitä juttuja siksi, että itsellä olisi parempi mieli. :D

Vierailija
16/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään ole hylkinyt kun elänyt pitkässä liitossa ja sitten tuli ero. Nyt ollut pari vuotta yksin.

En halua antaa ikävää kuvaa, mutta olen ollut yksin jo 13 vuotta, nykyään 45v, laske siitä kelpaako.

No, alkuun en edes halunnut ns kelvata, sillä lapset olivat niin pieniä, nyt kelpais, mutta missäs enää ketään tapaa, kun en käy missään baareissa tms.

Vierailija
17/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no kyllä mun tuttavapiirissä toistaiseksi jokainen yksin jäänyt nainen on löytänyt uuden kumppanin ja ihan oman ikäisistään, yhdellä on itseään 10 v vanhempi mies, toisaalta muutamalla on jonkin verran itseään nuorempi. Kaikki tuntemani yksineläjät n. 40-60-v ovat miehiä. Mieheni ystävä avioitui viime kesänä, molemmat lähempänä 50, miehen veli avioitui 50-v-päivänään itseään vuotta vanhemman naisen kanssa. Kun oma veljeni erosi 13 v nuoremmasta vaimostaan, niin uusi vaimo onkin häntä vain 2 v nuorempi. Kaksi kuusikymppisenä leskeksi jäänyttä sukulaisnaistani löysi itseään muutaman vuoden nuoremman miehen. Äitini on yli 80 v ja ollut leskenä jo pitkään, miesystävä on 8 v nuorempi ja ovat hekin olleet yhdessä jo kohta 10 v. Mies haluaisi naimisiin, äitini ei edes avoliittoon, vaan kummallakin on oma asunto, vaikka enimmäkseen yhdessä asuvatkin.

Minä voisin luopua myös kahdesta ihailijastani, toinen 5-kymppinen, toinen alle 40-v. Minä kun olen onnellisesti naimisissa, eikä kiinnosta muut miehet. N47

Vierailija
18/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet varmaan palstalle useampaan otteeseen kirjoittanut, että miten lassukat saisi kuolla, ujolla ja epävarmalla miehellä ei tee mitään jne. 

Käytännössä lassukan markkina-arvo on sama kuin 40+ naisen.

Kukaan ei ansaitse kuolla pieni ujous on vaan söpöä. Kaikilla on jotain mistä he ovat epävarmoja, joten en nää sitäkään pahana asiana. Jos ujous/epävarmuus haittaa elämää, niin sitten siitä kannattaa yrittää päästä eroon.

En tiedä haluanko räjäyttää aivojasi, mutta mieheni ei myöskään ole kovin pitkä (171 senttiä) tai objektiivisesti komea (mutta omaa silmääni hän miellyttää), mutta hän on todella hauska ja fiksu, joten pidän hänestä. Hän ei myöskään ole jännämies.

T. Se 30-vuotias

19/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 46v voi vielä löytää kumppanin. Eikä ole edes harvinaista. Anna mennä vaan!

Vierailija
20/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti nainen. 46-naisen suurin ongelma tosiaan on, että vanhussiat ovat aina kimpussa. Puhun siis niistä 55-75-vuotiaista äijiltä, joilla puuttuu kyky katsoa kriittisesti peiliin ja tajuta oman markkina-arvon vähäisyys. Inhoan niitä yli kaiken. Toivoa kuitenkin on. Tiedän pareja, jotka ovat uudella kierroksella ja löytäneet toisensa siten, että ikäero on max 5 vuotta. En väitä, että helppoa on, mutta ei se mahdotontakaan ole. Tärkeintä on varmistaa, ettei toivottomuuksissaan alennu mihin tahansa papparaispanopatja-asemaan. Sitten voi sanoa, ett elämä on ohi ja ihmisarvo mennyttä lopullisesti

Siis miksi 46 v:lle 55 v. mies olisi liian vanha papparainen ? Tsiisus 😮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi