Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46v:llä ei taida enää olla toivoa kumppanista?

Vierailija
24.01.2017 |

40-55v:t kin hakee max 30-45 -vuotiaita. Ehkä joku kolmekymppinen ottaisi yöksi testimielessä. Joku 6-kymppinen voisi kelpuuttaa pidemmäksikin aikaa, mutta vaikea kuvitella mitä yhteistä voisi olla.. Taitaa olla peli menetetty. Ei huvittaisi yksin istua sohvannurkassa koko loppuelämää :/

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, miehiä on maailma täynnä. Jos olet normipainoinen ja ok-näköinen, eikä helmoissa ole isoa lapsilaumaa, niin senkun valitset parhaan päältä. Jos haluat nuoremman miehen, niin sellainenkin löytyy ja helposti ja vieläpä ihan parisuhteeseen, ei pelkkään seksiin. Mun ystävä ei löytänyt Suomesta sitä oikeaa, mutta Ameriikan ihmemaasta löytyi, komea ja rikas vieläpä ja samanikäinen kuin ystäväni. Eli voi sitä maailmaa katsastaa laajemminkin, suomalaista naista arvostetaan maailmalla, ei haittaa ikä, eikä kohtuullinen määrä ylimääräisiä kilojakaan. Ja en nyt tarkoita mitään turkkilaisia miehiä, joita tietysti riittäisi vaikka 100 jokaiselle suomalaiselle naiselle. Naiselle miehen löytäminen on helppoa ja ihan missä iässä tahansa. Korjaa asenteesi ap, ota hyvä ryhti ja hymyile! Kohta saat hätistellä liikoja miehiä pois kimpustasi ;D.

Vierailija
22/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainiin. No odotellaan se 10vuotta ja katsotaan jos sitten alkais naisille kelvata. Ainakin nyt on ihan toivotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne naiset ei löydä ikäistään miestä, joilla on kovat kriteerit miehelle. TAvallisen miehen löytää kuka tahansa nainen, nuori tai vanha, lihava tai laiha, kaunis tai ruma. Toisaalta nuoria miehiä on tarjolla vaikka kuinka paljon ja osa ihan tosimielellä, että jos ei haittaa, että mies on yli 10 v nuorempi, niin...

Vierailija
24/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen perusteella et vaikuta kovin itsevarmalta, ja se on kyllä monelle naiselle turnoff. Itselle myös. Pää pystyyn!

Vierailija
25/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eedd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti nainen. 46-naisen suurin ongelma tosiaan on, että vanhussiat ovat aina kimpussa. Puhun siis niistä 55-75-vuotiaista äijiltä, joilla puuttuu kyky katsoa kriittisesti peiliin ja tajuta oman markkina-arvon vähäisyys. Inhoan niitä yli kaiken. Toivoa kuitenkin on. Tiedän pareja, jotka ovat uudella kierroksella ja löytäneet toisensa siten, että ikäero on max 5 vuotta. En väitä, että helppoa on, mutta ei se mahdotontakaan ole. Tärkeintä on varmistaa, ettei toivottomuuksissaan alennu mihin tahansa papparaispanopatja-asemaan. Sitten voi sanoa, ett elämä on ohi ja ihmisarvo mennyttä lopullisesti

Siis miksi 46 v:lle 55 v. mies olisi liian vanha papparainen ? Tsiisus 😮

Jaa, että miksi? Tasokas nainen ei KOSKAAN kelpuuta liki kymmenen vuotta vanhempaa käppänää vierelleen. Viini on hyvää vanhana, mies ei. Mutta tiettty jos et muuta saanut, jouduit nielemään tappiosi ja selittelemään itsellesi, että tää on just hyvä ikäero. Itsensä tikissä pitänyt, erektiohäiriötön, ajan hermolla oleva mies on tuntematon käsite. Homopuolella löytyy mutta mitä iloa niistä on heteronaiselle.

55-mies on ok siinä vaiheessa kun on itse 50-56. Ei se silloinkaan ilo ole, mutta koska olen suhteellisuudentajuinen tajuan, ettei siinä vaiheessa ole enää vara valita. Joillakin ei näköjään ole aiemminkaan. Aina näköjään asiat voisivat olla huonomminkin!

Vierailija
26/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos oot mies ja tilillä muutama miljoona rahaa niin hyvin saat vaikka monta kumppania yhtaikaa.

Kyllä 46-vuotiaalla, itsestään huolta pitävällä miehellä on todella hyvät apajat, vaikka olisi työtön. Markkina-arvo on kääntynyt tuossa iässä päälaelleen ja fiksu ja siisti mies saa valita lähes kenet vaan 35+ -vuotiaan naisen.

Sellaista 46-vuotiasta ei ole olemassa, että minulle kelpaisi, mielummin yksin kuin eri ikäluokkaa edustavan miehen kanssa. Pari kolme vuotta ikäeroa on maksimi miehen ollessa vanhempi, miehet menettävät toimintakykynsä ja ulkonäkönsä niin aikaisin naisiin verrattuna.

N38

Vierailija
27/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee. Juurikin siinä n. 40-v iässä valintatilanteet kääntyvät miesten eduksi.

Itse 47-vuotiaana, pari vuotta sitten eronneena miehenä en kyllä vilkaisekaan yli 40-v naisia. Nykyinen naisystävä on 33-vuotias ja edellinen oli 35-vuotias.

Olen kyllä ehdottomasti mieluummin yksin kuin tuollaisen moukan kanssa. Apua että tuollaisia on oikeasti olemassa!

N40

Vierailija
28/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin 47-vuotiaana 53-vuotiaan miehen. Ei siis mahdottomuus.

Niin se minun nyt 54 v mies on hirmuisessa tikissä ja melkein liiankin erektiohäiriötön, rauhassa ei nimittäin saa olla yhtään. Sanon vaan että on tuolla niitäkin.

Vierailija
29/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eedd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti nainen. 46-naisen suurin ongelma tosiaan on, että vanhussiat ovat aina kimpussa. Puhun siis niistä 55-75-vuotiaista äijiltä, joilla puuttuu kyky katsoa kriittisesti peiliin ja tajuta oman markkina-arvon vähäisyys. Inhoan niitä yli kaiken. Toivoa kuitenkin on. Tiedän pareja, jotka ovat uudella kierroksella ja löytäneet toisensa siten, että ikäero on max 5 vuotta. En väitä, että helppoa on, mutta ei se mahdotontakaan ole. Tärkeintä on varmistaa, ettei toivottomuuksissaan alennu mihin tahansa papparaispanopatja-asemaan. Sitten voi sanoa, ett elämä on ohi ja ihmisarvo mennyttä lopullisesti

Siis miksi 46 v:lle 55 v. mies olisi liian vanha papparainen ? Tsiisus 😮

Ikäero on silloin liikaa, jos miehellä on sama matka niin tyttären kuin äidin ikään. En huolisi ikinä yhdeksän vuotta vanhempaa miestä, sehän on jo haudassa kun itse pääsee eläkkeelle. Tietysti sitten eri asia, jos on lyhytaikainen hupi haussa.

Vierailija
30/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee. Juurikin siinä n. 40-v iässä valintatilanteet kääntyvät miesten eduksi.

Itse 47-vuotiaana, pari vuotta sitten eronneena miehenä en kyllä vilkaisekaan yli 40-v naisia. Nykyinen naisystävä on 33-vuotias ja edellinen oli 35-vuotias.

Se nykyinenkin on pian edellinen, ketä kiinnostaa alkaa kumppaninsa omaishoitajaksi

Vierailija
31/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nausilleko miehet yrittävät uskotella, että markkina aukeaa + 40 miehille. Ei aukea, sillä nuoria nausia ei oke tarpeeksi, ha monet naiset vätäytyvät markkinoilta. Jos nainen pitää seksistä, vanhaa miestä ei kannata ottaa. Ennakkoluulottomasti vain vastailemaan nuorten miestn kutsuihin.

Vierailija
32/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa kuulla että muut naiset ei ole juurikaan kiinnostuneita mun urheilullisesta, hyvännäköisestä ja viriilistä aviomiehestä kun se täyttää tänä vuonna jo 52 v (tosin ei näytä päivääkään 40 v. vanhemmalta). Saan pitää aarteen itselläni !

Vierailija
33/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta 50v miehestä, ihana ja aktiivinen seksissä. Nyt olen parisuhteessa 38 v miehen kanssa, olen 45 v nainen ja suhde alkoi eroni jälkeen 2 v sitten. Elämä on ihanaa.

Vierailija
34/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan pitävät hitusen vanhemmista miehistä. Live with tat

-mryouth75

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan