Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä suuttui 30min takia älyttömästi

Vierailija
24.01.2017 |

Sain ystävältäni kello 15.00 viestin (olin töissä kokouksessa) että voisiko tulla kahville luokseni. Kokouksen lomassa oli kahvipaussi silloin ja vastasin että olen vielä töissä kun kokous venyy ja ilmoittelen sitten kun pääsen lähtemään kotiin, noin puoli 4aikaan.
Pääsin puoli 4 kotiin jolloin kävelin kotiin. Olin kotona neljältä jolloin otin (töistä äänettömällä olleen) puhelimen laukusta ja siihen oli tullut 3puhelua ja 3viestiä ystävältä missä hän kiukkuiseen sävyyn räyhäsi että en sitten viitsinyt ilmoittaa. Vastasin hämilläni että tulin juuri kotiovesta sisään että unohdin laittaa viestin kokouksen jälkeen lähtiessäni kotiin kävelemään mutta muistin heti kun pääsin kotiovesta sisään.

Hän edelleen viestitteli joissa kiukutteli miten hän joutui tunnnin odottamaan että minusta kuuluu jotain (vaikka olin tunti sitten sanonut hänelle olevani vielä töissä). Tiuskaisi että ei hänellä nyt enää ole aikaa mihinkään "kahvin litkimiseen".

Ymmärtäisin tuollaisen kiukunpuuskan jos aikaa olisi kulunut edes tunti tai peräti enemmän tai jos olisi tyypillistä unohdella asioita. En tosiaan vain muistanut laittaa kotiin töistä lähtiessä viestiä vaan vasta kotiovesta päästyä eli 30min lupaamaabi myöhässä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli kiukkupäivä. Laita viesti, että hei älä nyt viitti, jatketaan juttua kun olet paremmalla tuulella, hyvää iltaa!

Vierailija
2/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko 16-vuotiaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ex kaveri. En jaksa mitään draamaa muilta kuin omilta lapsiltani.

Vierailija
4/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta, anna hänen rauhoittua ja ymmärtää se itse.

Vierailija
5/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLo 15 kahvipaussi, kokous venyy ja kotiin pääset lähtemään klo 15.30.

Missä ihmeen firmassa venytetään kokousta kahvipaussilla 30 min ennen loppua?

Vierailija
6/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ko. kaveri itse työelämässä? Vai elääkö tuilla? Jos se on töissä se on varmaan luokkaa siwan kassa :D

Vierailija
7/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KLo 15 kahvipaussi, kokous venyy ja kotiin pääset lähtemään klo 15.30.

Missä ihmeen firmassa venytetään kokousta kahvipaussilla 30 min ennen loppua?

Juuri näin. Kuulostaa sadulta.

Vierailija
8/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sinun olisi pitänyt ilmoittaa arvioitu ajankohta, jolloin aikaisintaan olet KOTONA. Ei kaverisi voi tietää, kuinka kauan sinulla menee kotimatkaan.

Toisaalta, jos ystäväsi suuttuu siitä, että et tule TÖISTÄ kotiin silloin kun hän saa päähänsä tulla kylään, on aika outo tyyppi.

Vierailija
9/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni sinun olisi pitänyt ilmoittaa arvioitu ajankohta, jolloin aikaisintaan olet KOTONA. Ei kaverisi voi tietää, kuinka kauan sinulla menee kotimatkaan.

Toisaalta, jos ystäväsi suuttuu siitä, että et tule TÖISTÄ kotiin silloin kun hän saa päähänsä tulla kylään, on aika outo tyyppi.

Olin maininnut kokouksen loppuvan noin puoli neljän aikaan ja laittavani tällöin viestiä lähtiessäni töistä kävelemään kotiin.

Muistinkin laittaa viestin vasta klo 16 jolloin olin jo tullut kotiin. Hän suuttui siis siitä etten laittanut viestiä puoli 4 aikaan vaan vasta neljältä. Eli tarkemmin sanottuna siittä että laitoin viestin 30min myöhässä.

Vierailija
10/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi vaikuttaa tosi typerältä, en jaksais tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
11/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette oikeasti ihan aikuisia ihmisiä, niin dumppaisin tuollaisen kaverin. Ihan todellisuudesta vieraantunut näemmä. Älä ota enää yhteyttä tai pyytele anteeksi. Parhaassa tapauksessa tajuaa itse, kuinka älytöntä käytöksensä on. Jos ei tajua, niin et todellakaan menetä mitään, kun et enää ole kynnysmattona tuollaiselle prinsessalle.

Vierailija
12/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaivaisi päätäni asialla, en tekisi aloitusta av:lle, sanoisin kaverille, että sori, unohtu hetkeksi mutta semmosta se työelämä on, matka töistä kotiin on vähän oman pään tuuletusta et kestää hetki ladata ajatukset taas uuteen moodiin. Jos urputus jatkuu niin sano ettei pienistä kande kiukutella, unoha. Luuri äänettömälle ja laukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan