Jos tilais nuo kevääseen/kesään yksiksi kengiksi..
https://www.zalando.fi/dr-martens-polley-loaferit-pistokkaat-black-do21…
Millaiseen asukokonaisuuteen yhdistäisit?
Kommentit (22)
Sopii hyvin Marimekon navettakaapuihin 🐮
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin Marimekon navettakaapuihin 🐮
Mitä ne on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumikenkien avokasmalli.
Nahkaahan nuo on.
sopivat leveälahkeisten, nilkaista kropattujen housujen tai esim vekkihameeen kanssa. Tyyli oli muotia viitisen vuotta sitten/ennen koronaa etenkin aasialaistaustaisten opiskelijoiden keskuudessa kun olin töissä useammassa brittiyliopistossa.
Itse en tykkää dr martensista kun kengät ovat mielestäni tarpeettoman painavia.
Onpa kivat! Nuohan sopii vaikka minkä kanssa: kapeat tai leveät farkut, chinot, mekko.. Hintaa niillä on, mutta varmasti sen väärti.
Sopii ihan siihen mihin yhdistät. Kivat nuo on ja monikäyttöiset. Voisin ottaa.
Ei tuo kuvan nainen kävele noilla mihinkään, onko oikeasti normaali jalkaan noin löysät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumikenkien avokasmalli.
Nahkaahan nuo on.
sopivat leveälahkeisten, nilkaista kropattujen housujen tai esim vekkihameeen kanssa. Tyyli oli muotia viitisen vuotta sitten/ennen koronaa etenkin aasialaistaustaisten opiskelijoiden keskuudessa kun olin töissä useammassa brittiyliopistossa.
Mulla on Martensin maiharit, yhdet lempikengistäni viimeiset n.10v eikä ne mielestäni painavat ole. Sama juttu eräiden avonaisten sandaalien kanssa jotka Martensin. Mutta makuasioita toki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumikenkien avokasmalli.
Nahkaahan nuo on.
Olkoot vaikka kuinka nahkaa, lantsareiden avokasmalli mikä avokasmalli.
Vierailija kirjoitti:
Taaperokengät 👩🦲
Todella! Muistan itse, kun joskus jouduin pitämään kenkiä tuolla remmimallilla, oli se suuri hävetys. Olin ylen onnellinen, kun seuraavat kengät olivat tavallisemmat eli en kuulunut enää pikkulapsiosastoon. Kauhistuin ihan, kun jokunen vuosi sitten tuo remmimalli tuli aikuisten kengissä muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa rumat kengät 😲
Samaa olin tulossa kirjoittamaan, ihan kaameat.
Haluat kengät ja sitten pitää kysellä täältä, minkä kanssa ne sopisi 🥴 Yleensä ostetaan tarpeeseen.
Mikäs siinä sitten jos haluaa kenkiensä näyttävän rumilta turvakengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä sitten jos haluaa kenkiensä näyttävän rumilta turvakengiltä.
😁 Just aattelin ihan samaa, rumat turvakengät.
Vieläkö te hölmöt ostatte tohtori martenin kenkuleita? Pohjat napsahtaa ensimmäisillä pakkasilla halki, tosin noissa lapikkaissa sitä ongelmaa ei ole. Silti en rahojani moisiin laittaisi.
Mulla on ollut tollaset kengät teininä 90-luvulla. Niin se muoti kiertää. Mutta sanoisin voi käyttää melkein minkä tahansa asun ja vaatteen kanssa.
Tommosilla en kävelisi kuin enintään kotipihassa, jolloin voisin yhdistää ihanmihin asukokonaisuuteen tahansa.