Miten lopettaa viestittely miehelle
...joka on useaan kertaan ilmoittanut ettei ole kiinnostunut musta eikä meidän välillä tule koskaan olemaan mitään. Ei halua musta edes kaveria/seksiseuraa, ei mitään. Ei halua tavata mua. Silti roikun miehessä ja laittelen hänelle viestejä. Mies vastaa (ystävällisyyttäänkö? en edes tiedä miksi) viesteihini ja olen pyytänyt miestä jopa blokkaamaan numeroni mutta hän ei ole sitä tehnyt. Tätä on kestänyt nyt kaksi (kyllä, kaksi!) vuotta enkä edelleenkään pysty lopettamaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
No jos nyt kuitenkin kokeilisit vielä? Mies voi olla vaan aiempien pettymysten vuoksi epävarma tunteistaan. Kun näytät hänelle tunteesi, hän oppii luottamaan sinuun pikkuhiljaa ja välillenne kasvaa upea rakkaus, vuosisadan suurin tarina.
Ei helvetti että tämä täti on sekaisin päästään.
Viimeinen lause sai ainakin mun sarkasmitutkan piippaamaan. Parista yläpeukusta päätellen jonkun muunkin sarkasmitutka on piipannut. Ikävä kyllä Ap:n tutka ei, mikä vähän nyt vesitti juttua.
Ihana ap! Ihana etten oo ainoa hullu. Mun piti oikeesti miettiä missä hiton välissä olen kirjottanut tänne asiasta. Mulla on sama juttu. Kaks vuotta kestänyt ja laitan aina ensin viestiä. Mies vastaa yleensä aina. Mies ei oo tosin sanonut ettei oo kiinnostunut musta mutta ei oo kyllä vuoteen sanonut että on kiinnostunut. En vaan voi lopettaa. Olen poistanut numeron sata kertaa ja yhtä monta kertaa lisännyt sen takaisin.
Älä anna periksi! Kyllä mies pikkuhiljaa ymmärtää että olet luotettava ja ihana ihminen, mitäs nyt pienestä häiriköinnistä, miehen parastahan sinä tässä tavallaan ajattelet. Kuinka upea suhde teillä tuleekaan olemaan, sitten kun mies vihdoin tajuaa, miten uskollinen olet ollut hänelle.
🇺🇦🇮🇱
Siis ei välttämättä uutta miestä vaan ylipäätään elämään jotain kiinnostavaa. Harrastus, opiskelu, elämäntapa.