Miten lopettaa viestittely miehelle
...joka on useaan kertaan ilmoittanut ettei ole kiinnostunut musta eikä meidän välillä tule koskaan olemaan mitään. Ei halua musta edes kaveria/seksiseuraa, ei mitään. Ei halua tavata mua. Silti roikun miehessä ja laittelen hänelle viestejä. Mies vastaa (ystävällisyyttäänkö? en edes tiedä miksi) viesteihini ja olen pyytänyt miestä jopa blokkaamaan numeroni mutta hän ei ole sitä tehnyt. Tätä on kestänyt nyt kaksi (kyllä, kaksi!) vuotta enkä edelleenkään pysty lopettamaan.
Kommentit (24)
No jos nyt kuitenkin kokeilisit vielä? Mies voi olla vaan aiempien pettymysten vuoksi epävarma tunteistaan. Kun näytät hänelle tunteesi, hän oppii luottamaan sinuun pikkuhiljaa ja välillenne kasvaa upea rakkaus, vuosisadan suurin tarina.
🇺🇦🇮🇱
Olet stalkkerihäirikkö , ja miehen olisi viisainta hakea sinulle lähestymiskieltoa.
Käyttäjä3840 kirjoitti:
Lakkaat kirjottelemasta hänelle. So simple.
Millaista viestittelynne on?
Jutellaan millon mistäkin. Minä tietysti alotan aina keskustelun ja mies vastaa sillon kun sattuu huvittamaan. Voi mennä päiviäkin ennen kuin vastaa. Ap
Ööö no jospa vaikka poistaisit miehen yhteystiedot omista vekottimistasi? Vai osaatko jo numeron ulkoa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin sekaisin? Lopeta viestittely. Nyt.
Olen sekaisin. Siitä miehestä... ap
Kaffepulla kirjoitti:
No jos nyt kuitenkin kokeilisit vielä? Mies voi olla vaan aiempien pettymysten vuoksi epävarma tunteistaan. Kun näytät hänelle tunteesi, hän oppii luottamaan sinuun pikkuhiljaa ja välillenne kasvaa upea rakkaus, vuosisadan suurin tarina.
Tässä on kaksi vuotta yritetty eikä mitään tulosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet stalkkerihäirikkö , ja miehen olisi viisainta hakea sinulle lähestymiskieltoa.
Asumme eri kaupungeissa eikä siis pelkoa että tapaisimme joten lähestymiskielto lienee turhaa. Ap
Kaffepulla kirjoitti:
Ei helvetti että tämä täti on sekaisin päästään.
N41 kirjoitti:
Ööö no jospa vaikka poistaisit miehen yhteystiedot omista vekottimistasi? Vai osaatko jo numeron ulkoa?
Vähän niinkun joo... olen poistanut yhteystiedot useaan kertaan mutta aina palauttanut ne ja viestittely on taas jatkunut... ap
Vähän samaan tyyliin on käynyt mullekin, tosin meillä oli juttua lähes vuoden ja sitten kun ei enää miestä kiinnostanutkaan laitoin säälittävästi kuitenkin viestejä vähän väliä, kunnes poistin miehen numeron kokonaan kaikista mahdollisista paikoista. Myös poisto facebookista jne. niin kyllä se sillä hoituu kun ei saa enää yhteyttä mitenkään. Sitten kun löysin elämäni miehen alkoi tämä tyyppi itse laittamaan viestiä ja kyselemään kuulumisia... Tietenkään ei olisi voinut vähempää kiinnostaa enää siinä vaiheessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme eri kaupungeissa eikä siis pelkoa että tapaisimme joten lähestymiskielto lienee turhaa. Ap
Lähestymiskielto koskee myös kaikenlaisia yhteydenottoja.
Haluaisitko itse itsellesi stalkkerimiehen? Mieti omalle kohdallesi.
Vierailija kirjoitti:
Hanki uusi kiinnostuksen kohde.
Sitäkin on yritetty. Kukaan muu mies ei vaan kiinnosta kun mielessä pyörii vain ja ainoastaan tämä yksi mies. Ap
Säälittävyys saa tässä uuden ulottuvuuden.
Laita sille kuva pukamaisesta persesilmästäsi niin viim. siinä vaiheessa blokkaa järkytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut itsellä samanlainen tilanne kun eräs mies viestitteli mulle ja pyysin miestä ensin ystävällisesti lopettamaan, ei lopettanut ja lopulta sanoin kunnolla että nyt loppu ja niin mies lopetti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut itsellä samanlainen tilanne kun eräs mies viestitteli mulle ja pyysin miestä ensin ystävällisesti lopettamaan, ei lopettanut ja lopulta sanoin kunnolla että nyt loppu ja niin mies lopetti. Ap
Ja joo eihän se kivalta tuntunut kun mies kenestä en itse ollut kiinnostunut laittoi viestiä... hyvä pointti. Ap
Sun täytyy päästää irti siitä miehestä. Vaikka kuinka vaikealta se tuntuukin.
Mies on ilmoittanut selvästi, että teillä ei ole yhteistä tulevaisuutta, eikä hän halua sinun kanssa suhteeseen, edes seksisuhteeseen. Sun täytyy hyväksyä se ja päästää irti. Et saavuta mitään tuolla, ainakaan mitään hyvää. Saat itsellesi vain pahan mielen.
Jos mies haluaisi sinun kanssa jotain, hän kyllä kertoisi sen. Kuitenkaan ei halua loukata sinua, koska ei (ilmeisesti) ole sanonut ilkeästi tai pyytänyt jättämään rauhaan.
Jos miehellä on uusi suhde, et saa mennä siihen väliin ja pilata miehen mahdollisuutta onneen. Anna miehen elää omaa elämää ja koita löytää itsellesi mielekästä tekemistä sen tilalle. Tutustu uusiin ihmisiin vaikka uuden harrastuksen myötä. Nettideittaile. Ihan mitä vaan, jotta ajaukset siitä miehestä pysyisivät poissa.
Ajan kanssa tämä helpottaa. Voi viedä vuosia, ja vaikka löytäisit itsellesi uuden kumppanin, niin siltikin saatat ajatella sitä miestä. Mutta kyllä päivä päivältä on helpompaa.
Mistäkö tiedän? Itselläni on ollut suhde mieheen, joka ei halunnut yhteistä tulevaisuutta minun kanssa, vaan halusi vain seksiä. Ja lopulta ei enää sitäkään, kun löysi ns. elämänsä naisen. Itse olin taas ihastunut ja pahasti. Olisin halunnut enemmän. Meni vuosia, ennenkuin olin unohtanut. Kunnes näin hänet yllättäen. Ja kaikki muistot ja tunteet nousi taas pintaan. Nyt saan aloittaa alusta sen unohtamisen :(
Tämä ei varmaan auta, mutta ymmärrän sinua hyvin. Olen itsekin jäänyt jumiin vastaavaan tilanteeseen :( Toivo tilanteen muuttumisestahan se on, mikä siinä kiinni pitää. Ja toisen ihmisen kaipuu (ei edes lopulta juuri tämän ihmisen). Tsemppiä sinulle :)
Lakkaat kirjottelemasta hänelle. So simple.
Millaista viestittelynne on?