10v haluaa synttärilahjaksi muovailuvahaa voinko olla ostamatta, koska se on mielestäni liian lapsellista?
10vuotias tyttöni haluaa synttärilahjaksi lapsille tarkoitetun muovailusetin. Settiin kuuluu joitain ruokamuotteja ja niillä voi kuulemma leikkiä ravintolaa. Minua kuitenkin huolestuttaa tytön lapsellisuus ja mitä kaveritkin mahtavat sanoa, jos kuulevat. Kannattaako minun jättää siis tämä ostamatta?
Kommentit (26)
€ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin juuri, että voisin ostaa itselleni muovailuvahaa kokeillakseni toimisiko sen muovailu pienenä aivojen nollauksena, vähän kuin stressileluna.
Joo toimii , suosittelen myös taikahiekkaa se toimii vielä paremmin stressileluna . Ihanaa ku joku ymmärtää.
Ihanaa minustakin, olen 37 ja himoitsen taikahiekkasettiä :D Ilmeisesti siis ostamisen arvoinen :D
On lapsellista. Osta sille keskikaljaa.
Meillä lapset (10 ja 12) katsoo netistä muovailuvahaohjelmia ja tekevät perässä. Lisäksi muovailuvahasta voi opetella tekemään vastaavia juttuja kuin sokerimassasta. Sokerimassalla muovailua taas harrastaa tuhannet ihmiset, joten en nää että muovailuvaha olisi lapsellista missään muotoa. Meillä vain on se villitys että sen täytyy olla play doh vahaa. Muut ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
10vuotias tyttöni haluaa synttärilahjaksi lapsille tarkoitetun muovailusetin. Settiin kuuluu joitain ruokamuotteja ja niillä voi kuulemma leikkiä ravintolaa. Minua kuitenkin huolestuttaa tytön lapsellisuus ja mitä kaveritkin mahtavat sanoa, jos kuulevat. Kannattaako minun jättää siis tämä ostamatta?
Provohan tämä, ja luokattoman huono sellainen.
Lähinnä olen huolestunut apn alhaisesta älykkyydestä.
Häh?! :D Mulla on muovailuvahaa, taikahiekkaa, värityskirjoja ja pehmoleluja.
Terveisin kolmekymppinen :D
Mitä jos itse olisit jättänyt lisääntymättä, niin ei tarvitsisi olla noin lapsellinen?