Millainen on hyvä eväsleipä työpäivänä? Millaisia itse syöt?
Minun yleisimmässä eväässäni on kaksi palaa pehmeää ruisleipää, margariinia, edamjuustoa, paistettu muna, pari siivua tomaattia ja jääkaappitilanteen mukaan leikkelettä ja suolakurkkua. Sillä ei meinaa jaksaa ilman kunnon aamiaista.
Kommentit (14)
Kuka syö leipää työpäivän ateriaksi? Ei ihme, että suomalaisissa on paljon lihavia.
Kylmäsavulohileivät on omia suosikkeja.
Tärkeintä on muistaa laittaa juusto aina päälle.
Siis: Juusto aina päälle!
Roosa Eveliinan tonnikala leivät! Nam
Vierailija kirjoitti:
Kuka syö leipää työpäivän ateriaksi? Ei ihme, että suomalaisissa on paljon lihavia.
Olen lihava ja syön leipää. Hienoa kun olet virheetön ihminen!
Luin täältä jotain Charlesin kruunajaisketjua ja siellä oli puhetta kurkkuleivistä. Tein lähes ohjeen mukaan ja ne ovat taivaallisia. Paahtoleipien väliin tulee yrttilevitettä, kurkkua, tilliä, majoneesia, vähän sitruunamehua ja ripaus mausteita.
Kanafile ruisleivän välissä on aika hyvä särvin toimistopäiviin. Ulkotöihin sitten useammat leivät esimerkiksi juustolla ja leikkeleillä kun hiilihydraattia tarvitsee enemmän.
En syö leipiä eväänä. Hedelmät ja jogurtti/rahka pitää nälän paremmin poissa.
Tattarileipää, voita, meetvurstia, kermajuustoa, paprikaa.
Ruisleipää, sinappikurkkusalaattia, kasvispihvi.
ihan perus ruisleipä sormet välissä
Aamupalaksi, pari hedelmää, jogurttia ja mysliä. En edes jaksaisi tehdä leipiä, kauhea vaiva.
Ala-asteella oli evääksi leipä.
Kyllä työpäivänä pitää syödä kunnon ateria lounaaksi.
Paahdettua Reissumiestä, tuorejuustoa, Pirkka vegaanista leikkelettä, tomaattia.
Kinkku,muna,juusto,makkara anjovis kana,peura ,hirvi ,kaniini,jauhenlihaa makaronileipää järsin