Mies sanoi minulle näin, mitä nyt?
Mies sanoi että olet leveävittuinen, kokoonparsittu mamselli, joka ei koskaan yritä mitään ja ei jaksa käydä mitään loppuun. Lisäsi vielä että sulla on reikäiset vaatteet, lösöttävä maha ja raskausarpia.
Tämä tuli siitä kun olen keskeyttämässä opiskelun ja mies ei pidä siitä.
Kommentit (18)
No etköhän itsekin tiedä mitä sinun on nyt tehtävä.
Laihduta ja ota ne opiskelut tosissasi
Varsinainen prinssi. Ja sinä olet vielä sen kanssa, koska... ?
Huh huh. Jättäisin välittömästi, koska jokainen saa tehdä noin isot päätökset omaa elämäänsä koskien ihan itse, tarvittematta kuulla haukkuja (jotka käyvät vielä henkilöön, eivät asiaan)!!!
- Ja ettisin sitten sen katkaravun omistajan tilalle paksuheppisemmän äijän, joka sopisi mulle paremmin! ;) :D
Olisiko sulla varaa käydä vaginantiukennusleikkauksessa? Lisäksi tietysti paikkaat ne vaatteesi ja laihdutat.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen prinssi. Ja sinä olet vielä sen kanssa, koska... ?
Nyt ollaan kyllä jännän äärellä...oma arvaukseni on, että aloittajalla on takana helvinmoinen elämäkoulu, mutta se ei elätä ja aloittaja tarvitsee miestä tullakseen toimeen kun kuudennen kerran aloitettu peruskoulu jää kesken.
Kaikki muu on suhtkoht helppo korjata paitsi se yks paikka. Ehkä nyt kantsis kysyä ihan mieheltäkin, että mitäs hän aikoo tässä epätyydyttävässä tilanteessa tehdä. Jos ajattelemme hänen parasta, ehkä on aika tuupata hänet maailmalle etsimään kireämpää?
Mun kaverilla on mies, joka suuttuessaan pilkkaa vaimoaan milloin mistäkin, esimerkiksi teinivuosilta naiselle jääneistä aknearvista.
Tällaiset tarinat saavat minut miettimään, miksi kukaan haluaa olla tällaisissa suhteissa. Parisuhteen tarkoitus on yhteinen elämä, jossa toista tuetaan ja tuotetaan molemminpuolista iloa. Eihän siinä ole mitään järkeä, jos suhde aiheuttaa pahaa mieltä ja ottaa enemmän kuin antaa. Vähän niin kuin olisi epämiellyttävässä työpaikassa ja sen sijaan että saisi palkkaa, maksaisi siitä että saa käydä töissä.
Kaikissa suhteissa on alamäkiä, mutta niidenkin pitäisi olla yhteisiä alamäkiä. Ei siis sellaista, että toinen aiheuttaa toiselle alamäkiä.
Anteeks mutta nyt repesi... ja joku muu kun SE paikka :"D
Tuollainen sontaukko pitäisi jotenkin merkata, että ihmiset tietäisivät varoa sekaantumasta häneen.
Ethän enää aikaile eroamisen suhteen. Siis miehestä eroamisen.
Jos koulu on sellainen että ala on oikea, mutta opettajissa tai oppilaissa on jotain mikä vaikeuttaa opiskelujasi, niin vaihda koulua tai kuraattorille käy puhumassa.
Jos ala on väärä, niin totta kai lähdet.
Jos opetus on laadutonta etkä saa ammattitaitoa ja osaamista, on turha todistuslappusen takia käydä koulussa.
Oletko kohdellut miestäsi huonosti? Onko ruoka valmiina ajallaan ja siivoukset hoidettu.
Voisiko sille leveälle vitulle tehdä jotain vaikka Virossa?
Yleensä naiset lapsen synnyttyä (ja joskus jopa ilman lapsia pitkässä suhteessa) ovat leveävittuisia ja nuhjuisia. Ja eihän sitä nyt opiskella jaksa sehän on niiiiin rankkaa kun pitää oikeesti tehdä jotain. Ehkä mies tajusi, että aiot jäädä vaan kotiin loisimaan.
Mies mielestään ansaitsee jotain parempaa kuin sinut. Se on harhaa. Totuus on että SINÄ ansaitset parempaa. Miten muka jatkaisit opiskeluja kun hänen 'kannustuspuheensa' on tuollainen. Eiköhän hän vaan ole halunnut sanoa nuo asiat ääneen jo pitkän aikaa ja tarvitsi vain tekosyyn. Noh, pystytkö viemään yhden asian loppuun? Eli eron luuserista.
Hanki uudet vaatteet, laihduta, tiukenna ja opiskele loppuun. Älä marise ja elä siivellä.
Pyydä polvillasi anteeksi ja ole ikuisesti kiitollinen, jos mies vielä läsnäoloasi sietää.