Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en oikeasti jaksa enää. Ihan oikeasti.

Vierailija
05.12.2022 |

Kun koko elämä on aina ollut niin huonoa. Lapsuudessa oli kaikki koulukiusaamiset, alkoholistivanhemmat, väkivaltaa, hulluutta, vanhempien ero, turvakodit ja heidän sairas tappelunsa.

Vain luuseripaskatöissä olen ollut. Ensimmäisessä työpaikassa minua kiusattiin niin paljon, että se jätti syvät traumat. Olisin halunnut psykologiksi. Päädyin opiskelemaan hoitajaksi. Ja se vasta paskaa onkin. En edes tiennyt mitä kiusaaminen on ennnen kuin aloin työskennellä hoitoalalla. Sen lisäksi kaikki muutkin vihaavat ja halveksivat hoitajia ja antavat sen näkyä.

Minulla oli syömishäiriökäyttäytymistä nuorena. Nyt olen lihava ja ällöttävä. Normaalipainon ylärajoilla. Lisäksi minulla on akne ja olen oikea suomonsteri.

Ahdistaa taas tuleva joulu yksin lisää. Minulla ei ole ketään, ei perhettä, ei ystäviä. Olen niin perustavanlaatuisesti viallinen, että ketään ei halua olla kanssani tekemisissä.

Opiskelen kahta koulutusta ja käyn Valmennuskurssia. Lisäksi kävin töissä, mutta irtisanouduin ja olen aivan loppu. En jaksaisi edes hengittää enää. Kroppa painaa 5000 kg ja olo on kuin rekan alle jääneellä.

En vain näe tässä mitään järkeä. Elämästä ei koskaan tule hyvää enkä näe edes yhtä onnellista päivää.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kirjoittaa tänne. Täältä saat avun.

Vierailija
2/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa tuo valmennusjuttu eri tavalla niin tuo jäi isolla, mutta ihan sama. Kaikki varmaan ymmärtää mitä siinä sanotaan. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmat koulut pakko käydä heti, kuulostaisi siltä että kannattaisi höllätä tahtia. Oletko käynyt esim keskustelemassa kenenkän kanssa. Ja joku ravitsemusterapeutti/painonhallintaryhmä vaikka toisen koulun tilalle?

Vierailija
4/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kirjoittaa tänne. Täältä saat avun.

Ei taida olla mitään, mikä minua ylipäätään auttaisi. Olen väsynyt. Loppu. 

Ap

Vierailija
5/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko molemmat koulut pakko käydä heti, kuulostaisi siltä että kannattaisi höllätä tahtia. Oletko käynyt esim keskustelemassa kenenkän kanssa. Ja joku ravitsemusterapeutti/painonhallintaryhmä vaikka toisen koulun tilalle?

En halua hoitajaksi enää niin opiskelen sitä toista, mutta en voi jättää hoitajaopintojakaan kesken tai en saa opintolainaan hyvitystä.

Ap

Vierailija
6/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän sinua. Itsestäni tuntuu samalta. Paska työ johon raahaudun joka päivä saamatta siitä yhtään mitään, tai no rahat vuokraan. Vapaa päivät vedän viinaa kotona aamusta iltaan koska tiedän ettei kukaan kumminkaan tule käymään, niin aivan sama olenko humalassa vai selvinpäin. Olen 55v nainen ja tuntuu ettei elämässä ole enää mitään minulle. Ennen oli, perhe, omakotitalo, talous kunnossa....ei ole enää. Taidan olla se syrjäytynyt vanha akka jota ei kukaan enää halua. Kun olisi edes rahaa harrastaa jotain, mutta ei.

Vierailija
7/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, ulos ja lenkille. Kävele kauppaan ja osta pari konvehtirasiaa. Onhan joulu tulossa pian, joten ne on ihan sallittu herkku ja konvehteja on mukava popsia vetämättömään oloon.

Vierailija
8/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt elämä meni jo. Heitä se roskiin äläkä mieti sitä enää. Älä yritä muuttaa kaikkea kerralla, tee yksi pieni asia päivässä. Syö paremmin, hae vaikka kirjastosta jotain hauskaa tai sivistävää luettavaa ja tee siitä tapa.

Vierailija
9/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on koulupaikka, työpaikka ja olet normaalipainoinen. Onpa kamala kohtalo.

Vierailija
10/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta parantaa mielialaa. Lähde vaikka pidemmällä olevaan kauppaan kävellen. 

Vierailija
11/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla on koulupaikka, työpaikka ja olet normaalipainoinen. Onpa kamala kohtalo.

Saat elämäni, jos tahdot. Mitä millään on väliä? Olen täysin yksi. Ei tämä ole sitä mitä halusin. 

Ap

Vierailija
12/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lemmikki, esim koira.

Vierailija
13/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta parantaa mielialaa. Lähde vaikka pidemmällä olevaan kauppaan kävellen. 

Minä liikunkin. Kaikki luulee, että syön sohvalla sipsejä. Ei, en. Joka aamu 45 minuuttia hikiliikuntaa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun toimintakykyni varsinaisesti laskee, että en pysty enää. Kyllä minä pystyn fyysisesti tekemään asioita enkä makaa vain sängynpohjalla. En ole koskaan ollut sellainen. En vain jaksa enää olla hoitaja. Ottaa kaikki lyöntejä ja iskuja vastaan. Miksi töissä aina kiusataan? Minua halveksitaan ja pidetään luuserina. En jaksa ottaa sellaista vastaan. 

Ap

Vierailija
14/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyt elämä meni jo. Heitä se roskiin äläkä mieti sitä enää. Älä yritä muuttaa kaikkea kerralla, tee yksi pieni asia päivässä. Syö paremmin, hae vaikka kirjastosta jotain hauskaa tai sivistävää luettavaa ja tee siitä tapa.

Helppo sanoa. Tee sitä, tee tätä, mee lenkille, osta suklaata ( kun se kuulema korvaa seksin) ei kuule korvaa, voin sanoa, eikä sitä toisen tuomaa läheisyyttä ja kosketusta.

Vierailija
15/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se trollaaminen. G.

Vierailija
16/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet masentunut. Se sun ongelmasi on. Kun kerran on työpaikka niin hakeudu työterveyshuoltoon ja ota apu vastaan.

Vierailija
17/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lemmikki, esim koira.

Haluaisin, mutta en voi. En tiedä mihin elämäni tästä lähtee vai lähteekö mihinkään. Itsemurhakin voi olla vaihtoehto niin en todellakaan pystyisi tekemään pienelle eläimelle sellaista, että ensin se tulisi riippuvaiseksi minusta ja vain hylkäisin sen. En myöskään tiedä mihin muutan ja asuntoni on muutenkin aika pieni niin en usko, että lemmikki olisi onnellinen täällä. Koiraa pitäisi jatkuvasti olla ulkoiluttamassa. Toisaalta nyt jätin työt, mutta täytyy kohta taas jotain kuitenkin löytää, mutta ei hoitoalaa enää. 

Ap

Vierailija
18/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet masentunut. Se sun ongelmasi on. Kun kerran on työpaikka niin hakeudu työterveyshuoltoon ja ota apu vastaan.

Enkä ole. En ymmärrä miksi kaikki tätä aina jankkaavat. Töitähän enää ei ole. YTHS ei saa mitään apua fyysisiinkään ongelmiin, kuten akneen niin tuskin henkisiinkään. 

Ap

Vierailija
19/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa. Tee sitä, tee tätä, mee lenkille, osta suklaata ( kun se kuulema korvaa seksin) ei kuule korvaa, voin sanoa, eikä sitä toisen tuomaa läheisyyttä ja kosketusta.

Tuo kuitenkin samankaltaista mielihyvää, kun vapauttaa endorfiineja ja pitää myös aknen hyvin voimissaan.

Vierailija
20/48 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi lyhentää. Helpottaa kummasti elämää kun oivaltaa, että täällä ei ole mikään pakko olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi