Huvitti äsken metrossa kun istuin käytäväpaikalla, koska ikkunapaikalla oli
joku sylkenyt kellertävän, paksun räkäklimpin jonka päälle en tietenkään halunnut istua. Hetken päästä vanhempi nainen, noin viisikymppinen istahtaa mielenosoituksellisesti viereeni ikkunapaikalle räkäklimpin päälle :D
Kannattaa aina katsoa mihin istuu. Joillain kun voi olla ihan hyvä syy istua käytäväpaikalla.
Kommentit (11)
Olisit varoitanut, ennen kuin istuu!
No olisit sä voinut sille jotain sanoa.
Sama kävi minulle junassa, penkissä oli jotain märkää. Ikkunapaikalle menijä livahti niin nopeasti, etten huomannut varoittaa. Toivottavasti ei ollut pissaa.
Olen ollut samanlaisessa tilanteessa sillä erotuksella, että yritin varoittaa. Tämä mummo-raukka ei vain kuullut varoitustani, liekö sitten kuulo heikentynyt tai oli omissa ajatuksissaan.
Hehe luuserit matkustaa julkisilla :).
Teille jotka kehotitte varoittamaan - en tiennyt että hän istuu viereeni. Katselin puhelinta ja kun nainen jo istui tunsin hänet siinä. Toisaalta miksi minun olisi pitänyt varoittaa vaikka olisin huomannut. Ei siellä metrossa aina ole joku varoittamassa räkäklimpeistä. Jokainen huolehtikoon itse siitä minkä päälle istahtaa. En minäkään oleta että joku huolehtii minusta kuin olisin kolmevuotias.
Ap
Ne penkkivälit on niin paljon leveämmät kuin bussissa, joten kukaan ei istu mielenosoituksellisesti mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Teille jotka kehotitte varoittamaan - en tiennyt että hän istuu viereeni. Katselin puhelinta ja kun nainen jo istui tunsin hänet siinä. Toisaalta miksi minun olisi pitänyt varoittaa vaikka olisin huomannut. Ei siellä metrossa aina ole joku varoittamassa räkäklimpeistä. Jokainen huolehtikoon itse siitä minkä päälle istahtaa. En minäkään oleta että joku huolehtii minusta kuin olisin kolmevuotias.
Ap
Vitun kusipää.
Vierailija kirjoitti:
joku sylkenyt kellertävän, paksun räkäklimpin jonka päälle en tietenkään halunnut istua. Hetken päästä vanhempi nainen, noin viisikymppinen istahtaa mielenosoituksellisesti viereeni ikkunapaikalle räkäklimpin päälle :D
Kannattaa aina katsoa mihin istuu. Joillain kun voi olla ihan hyvä syy istua käytäväpaikalla.
AP ihan mehuissaan juttunsa kanssa ja idiootit yläpeukuttavat.
Villi arvaus: olet omasta mielestäsi kiltti mies.