Miten aiheuttaa hämminkiä työpaikalla?
Ihan vaan huvin vuoksi, koska muutama tyyppi pitää itseään niin älykkäänä niin olisi hauskaa aiheuttaa heille hämminkiä! Jotain oikein pirullista: esimerkiksi pyytää suosittelijaksi tai kehua oikein kunnolla XD
Kommentit (11)
Tilaa kukkakähetys interflorasta ninettömänä toiselle, siihen joku hempeä värssy. Suklaalähetyskin käy. Kyllä se siitä eskaloituu.
Tilaa "sopiva setti" jostakin seksikaupasta firman nimellä mutta tuolle työkaverille osoitettuna. Tällöin joku sihteeri tms pomo avaa sen ensin.
Mä ainakin olen lupautunut suosittelijaksi inhottavimmalle ihmiselle. Varmasti kehuisin maasta taivaaseen, jotta pääsisin eroon siitä.
Hoe koko työpäivä mantraa: hemminkihämminki, hemminkihämminki, hemminkihämminki ja seuraa reaktioita!
Jos olet nainen, laita parempaa vaatetta yhtenä päivänä päälle ja enemmän ehostusta ja tilaa itsellesi kukkakimppu lounasaikaan. Korttiin "uudelta ihailijalta".
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen lupautunut suosittelijaksi inhottavimmalle ihmiselle. Varmasti kehuisin maasta taivaaseen, jotta pääsisin eroon siitä.
Olen oikeasti tehnyt näin. Päästiin eroon.
Onko sulla joku alemmuuskompleksi kun kuvittelet jonkun pitävän itseään sinua parempana. Voi hellanlettas.
Todennäköisimmin sinun ilmestymisesi sinne aiheuttaa vähintään hihitystä.