Miksi et käytä Huutonettiä, kun Torista koko ajan valitatte??
Itse käytän vain huutonettiä (ostan ja myyn) eikä mitään ongelmia, koska niin selkeästi määritelty kaikki, esim. kun huutaa osta heti hinnalla tai voittaa huutokilpailun, tavara siirtyy sille huutajalle, ei kenellekkään muulle. Lähetykset ja noudot - ei mitään ongelmaa tai venslaamista.
Ja palaute-järjestelmä on loistava. Se karsii urpoimmat. Ja näkee millaisen tyypin kanssa on tekemisissä.
Kommentit (23)
Koska siellä ei mene tavara samalla tavalla, eikä ole kiinnostavia tuotteita myynnissä. Lisäksi palvelun ilmaisversio myyjän kannalta on ihan paska ja maksamaan siitä en ala.
Tuntuu, ettei siellä käy enää kukaan.
suurin osa huutiksen tavaroista on kyllä "osta heti"-toiminnolla.
Napin painallus ja tuote on satavarmasti sun.
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin tämä tunne perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin tämä tunne perustuu?
Siihen, että samantyyppinen samanhintainen tuote menee Torista päivässä, Huutiksessa seisoo myymättä.
Huuto.net ja Tori.fi ovat niin samanlaisia että eiköhän molemmilla ole samat ongelmat. Mikään ei estä osta heti- toimintoa käyttänyttä tinkaamasta lisää tai ryhtymästä hankalaksi tavaran toimituksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huuto.net ja Tori.fi ovat niin samanlaisia että eiköhän molemmilla ole samat ongelmat. Mikään ei estä osta heti- toimintoa käyttänyttä tinkaamasta lisää tai ryhtymästä hankalaksi tavaran toimituksen kanssa.
Tätä ongelmaa ei oikeasti ole huutiksessa. Olen 10 vuoden aikana myyny siellä 600 kohdetta osta heti hinnalla, eikä tällaista ole koskaan tullu vastaan.
Ehdot ja säännöt on hyvin selkeät ja sitovat. Tuotteista ei ole koskaan tingitty huudon jälkeen.
Palautejärjestelmä takaa sen, että nuo urpot eivät sieltä ostakaan mitään. Liian monta negapalautetta ja tyyppi poistetaan sieltä.
PALAUTEJÄRJESTELMÄ!!! Se on Huutikset ja Torin suuri ero. Käytännössä se nimenomaan estää ostajan venkoilun. Olen Huutiksessa myynyt vuosikausia ja takana yli 400 kauppaa, joista iso osa osta heti -toiminnolla. Ei huonoja kokemuksia. Torissa taas yli puolet kaupoista on tuota veivaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ongelmaa ei oikeasti ole huutiksessa. Olen 10 vuoden aikana myyny siellä 600 kohdetta osta heti hinnalla, eikä tällaista ole koskaan tullu vastaan.
Ehdot ja säännöt on hyvin selkeät ja sitovat. Tuotteista ei ole koskaan tingitty huudon jälkeen.
Palautejärjestelmä takaa sen, että nuo urpot eivät sieltä ostakaan mitään. Liian monta negapalautetta ja tyyppi poistetaan sieltä.
Miksi sun tuotteista tingittäisiinkään, kun "osta hetimiten" on mennyt 600 kpl, kuulostaa niin huutiksen kauppamieheltä. :D
Inhoan kun sanotaan huutonetti. Onko se toinen palvelu sitten Torifi?
Huutiksessa kestää myyminen, jos odottelee huutoja. Ei ole aikaa kytätä ja puljailla maksullisen myymisen suhteen. Mitä järkeä on myydä halvalla ja maksaa myymisestä, mun järkeen ei käy. Lisäksi saa lukea niistä, jotka eivät lunastakaan huutojaan. Mulle sopii Tori, helppoa, ei ole ollut ongelmia. Kivaa kaupankäyntiä, kivoja ihmisiä.
Huutonettiin tietty kannattaa laittaa myymänsä tuotteet osta heti hinnalla. Ei kyttäystä puolin eikä toisin
Koska mun täytyy saada vauvanpuklaamasta, miehen touhutippohin liotetusta ja kissakusisesta soffasta HETI diili. V*ttu kun eivät jonota pakettiautoineen mun oven takana satalappuset kourassa, kun tätä tunnearvoltaan mittaamattoman rumaa mutta niin ylimääräistä entistä ikean soffaa ei enää jaksa kattella nurkissa...
p.s. voin postittaa kuudella tonnilla ... maksu etukäteen tilille kiitos!
Huutamaan en ostajan koskaan ala (ja itse myyn aina "osta heti"-periaatteella). Myös huutoon on ilmetynyt tavaran tinkaajat ja postitatko/tuotko -kyselijät, kun sinne on kommentointi mahdollisuus kerran on.
Täytyypä myydä puhelin sitten Torissa.
Mulla 7:ssä vuodessa huutiksessa n. 1700 kauppaa.
Nyt on kohtalaisen hiljaista mutta tavaroita pitäisi saada nurkista pois.
Toria käytän myös silloin tällöin.
Huutonetissä tulee aika kalliit postikulut tavaralle... Nyt olen alkanut ostaa lasten vaatteet vähänkäytetty.fi niin tulevat yksillä postareilla kaikki. Ja tarvittaessa voi kuitenkin palauttaa, jos joku nyt niin väärin kuvailtu olisi.
Huuto.netissä on ihan tajuton määrä suoraan sanottuna hulluja, ja se palautejärjestelmä ei toimi, koska mt-ongelmaiset leikkii kostonegoilla, ylläpito poistaa kyllä ne, mutta ei paljon kiinnosta ottaa sinne yhteyttä jatkuvasti.
Mulla alkoi myös loppuvaiheessa olla noiden huutohullujen kanssa ongelmia senkin kanssa, että koska ne sitoutui ostamaan tuotteen, niin ne jätti jatkuvasti hakematta, ja jos sanoin laittavani takaisin myyntiin, tuli sitä kostonega, kostonega juttua.
Olen sitten vienyt tavarat vain suoraan kierrätyskeskukseen, kunnes kokeilin toria, koska siellä ei ole palautejärjestelmää hulluilla ei ole mitään kiristys mahdollisuutta, eli voin vain ongelmaisen ostajan tapauksessa ottaa yhteyttä seuraavaan kysyjään samantien.
Eli tori on paljon, paljon parempi ja ainakin tähän mennessä 90% ostajista on normaaleita ihmisiä, kun taas huuto.netissä oli loppuvaiheessa 90% ostajista niitä mt-ongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua huutaa... No, tuo "osta heti" menisikin, varsinaista huuto-hommelia en vaan aikoinaan jaksanut, ihme kyttäilyä, ei ole aikaa moiseen.
Tämän palstan kyttäämiseen taitaa kyllä aikaa löytyä...
Koska en halua huutaa... No, tuo "osta heti" menisikin, varsinaista huuto-hommelia en vaan aikoinaan jaksanut, ihme kyttäilyä, ei ole aikaa moiseen.