Vaihdatko ennen vieraiden tuloa Lidlin vessapaperin ja nestesaippuan kalliimpiin merkkituotteisiin?
Niin? Vai annatko vieraiden sisämmässään päivitellä:ei noillakaan ole varaa edes Lotus silk vessapaperiin. On ne alas vajonnut....
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvä luoja. Onkohan sulla ap jonkun tasoinen ongelma? Mä en ole ikinä, koskaan, missään kylässä ollessa miettinyt että "miksi näillä on tätä HALPAA vessapaperia/käsisaippuaa" ym. Ehkä oon vaan liian yksinkertainen kuluttaakseni aikaa tuollaiseen.
Haittaisko sua Hesarista nätisti leikatut palat? Onko lehdellä merkitystä?
En vaihda. Lidlin pinkkipaperi istuu hyvin väritykseen toisessa vessassa ja Pirkan sininen toisessa.
Saippuat on aina omissa suihkupulloissa. Merkki tulee esille vain, jos on tuttu tuoksu.
En ota..kuolen kanssasi nauruun. Kiitos sain hyvät naurut😄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja vaihdan myös Ikean sohvat Le Corbusierin divaaniin ja Aarnion pallotuoleihin.
Sama. Täällä oli muutama päivä sitten ketju, jossa ihmeteltiin miksi jotkut eivät kutsu vieraita kotiinsa. Tässä on yksi syy. On näin keski-ikäisenä jo aika raskasta roudata huonekaluja edestakaisin kellarin ja olohuoneen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja vaihdan myös Ikean sohvat Le Corbusierin divaaniin ja Aarnion pallotuoleihin.
Sama. Täällä oli muutama päivä sitten ketju, jossa ihmeteltiin miksi jotkut eivät kutsu vieraita kotiinsa. Tässä on yksi syy. On näin keski-ikäisenä jo aika raskasta roudata huonekaluja edestakaisin kellarin ja olohuoneen välillä.
Laita arkihuonekaluihin tarroja, joihin kirjoitat Billnäsiä, Artekkia ym. Sano, että niitä valmistettiin vain muutama kappale. Hämyvaloa suosittelen.
En kun en ole koskaan natsi-sivasta mitään ostanu.
Meillä on satasen seteleitä tehty vessapaperirulla.
Minä vaihdan perhettä vieraitten ajaksi. Kun tulee kyläilijöitä me olemme perhe, jossa on 10-vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika, tyttö harrastaa balettia ja poika jääkiekkoa. Meillä on kultainennoutaja ja mies on kirurgi. Muulloin ollaan sitten se oma tavallinen perhe. Joskus pitää tyytyä labradorinnoutajaan, jos tulee yllätysvieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita arkihuonekaluihin tarroja, joihin kirjoitat Billnäsiä, Artekkia ym. Sano, että niitä valmistettiin vain muutama kappale. Hämyvaloa suosittelen.
Kiitos vinkistä! Helpottaa huomattavasti ensi viikonlopun syntymäpäiväjuhlien suunnittelua! Onneksi olen säästellyt aitoja samppanjapulloja, joihin kaatelen Alkon halvinta kuohuviiniä hieman ennen tarjoilua. Muita vinkkejä?
Tottakai vaihdan. Haluan arvostaa sen verran vieraitani. Eikö muka muut tee niin?
Mulla on aina jemmassa halppis wessapaperirulla ja vieraiden tullessa pyöräytän siihen muutaman kerroksen kallista merkkiwc-paperia.
Käsisaippuan tuunaan myös. Ostin 70% alesta hienoa ja kallista käsisaippuaa, ihan purkin takia. Ja kun tulee vieraita, täytyn saippuapullon Tokmannin halppissaippualla.
Kyllä se sivelee itsetuntoa ja nostaa egoa, kun vieraat luulevat meitä rikkaaksi ja tunnemme kuuluvamme yläluokkaan, ihan vain siksi, jos joku sattuu käymään meillä paskalla tai pissillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan vaihda. Olipas kyllä tyhmä kysymys. En vaihtaisi vaikka käytettäis Lidlin wc-paperia. Lidlin tuotteissa ei ole mitään vikaa. Jos mun vieraat päivittelevät jotain, se on heidän oma häpeänsä ei minun.
Tosikko.
Aloitus itsessään oli äärettömän typerä. Koskaan ole omassa päässä moinen edes käynyt mutta arvatenkin tästäkin maasta tuollaisia ihmisiä löytyy.
Vessapaperia.. hah!
Meillä on toilet-concierge, joka henkilökohtaisesti palvelee jokaisen vieraan vessatarpeisiin liittyvissä asioissa, pyyhkien takaosia egyptinpuuvillasta valmistetuilla nimikoiduilla liinoilla.
Päinvastoin! Rakastan kalliita suihkusaippuota mutta yökyläilijöille ym. jotka käyvät suihkussa luonani vaihdan omien merkki saippuoiden tilalle perus Lumenea tai Palmolivea jos muistan.
Nukka- ja karvamatot kannattaa pitää lattioilla nurinpäin. Kääntää vaan kun vieraita tulee. Kuka niitä aina jaksaa olla tamppaamassa ja tuulettamassa.
Otan koko paperin pois telineestä - paskantakoot kotonaan.