Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen reaktio??? Onko normaalia?

Vierailija
24.01.2017 |

En kuulemma päästänyt miestä tarpeeksi ajoissa nukkumaan, vaikka mielestäni en mitenkään estänyt. Ilta venyi kympin jälkeen kun puhuimme kumpaakin kiinnostavasta asiasta.

Mies sitten äityi yhtäkkiä huutamaan, että "pitäähän minunkin jotain sulta saada!" naama punaisena. Olen sen verran tottunut siihen, että miehen pitää saada unensa heti kun siltä tuntuu, että ehdotin miehelle nopeaa halausta ja nukkumaanmenoa. No ei kuulemma riittänyt, vaan piti mennä sänkyyn asti halaamaan. Siellä mies sitten repi minut sänkyyn kovakouraisesti ja seuraavaksi huusi, että "nyt häivyt!" ja potki minut saman tien ulos sängystä.

Aika järkyttyneenä siinä sitten itkeä pillitin (tiedän, tyhmää) lattialla ja pyysin ettei näin minua kohtelisi. Mies kävi käsiksi ja työnsi minut keittiöön asti huutaen kusipäätä ym. En minäkään varmasti mikään itse rauhallisuus ollut, mutta pahinta mitä tein oli itku.

Tulin työhuoneeseen rauhoittumaan kunnes ajattelin, että kehtaan mennä pyytämään mieheltä, että pyytäisi tekoaan anteeksi ja halattaisiin kunnolla.

Siitäkös aivan valtava raivo syntyi. Ties mitä haukkumasanoja, läpsimistä ja potkintaa. Mies kävi myös heittämässä kauppaostokseni pitkin poikin pihamaata lumihankeen, kun kuulemma ansaitsin sen.

Ja nyt aamulla oli vihainen kuin ampiainen, kun en kuulemma anna hänen nukkua ja pilasin hänen työpäivänsä. Että olen todellinen kusipää. Minä en nukkunut koko yönä sekuntiakaan, mies oli valveilla max. 20 min.

Mitä ihmettä tämä on??? Miehen mielestä on normaalia puolustaa yöuntaan näin, sitä hoki koko aamun. Puolustavatko tiedänkin miehet näin itseään???

Minä kieltämättä

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut parisuhde viime aikoina vähän harmaalla alueella ja olen miettinyt mitä sopii sietää ja mitä ei, mitta tuo sun miehen käytös on jo kirkkaasti mustan puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi