Miehen reaktio??? Onko normaalia?
En kuulemma päästänyt miestä tarpeeksi ajoissa nukkumaan, vaikka mielestäni en mitenkään estänyt. Ilta venyi kympin jälkeen kun puhuimme kumpaakin kiinnostavasta asiasta.
Mies sitten äityi yhtäkkiä huutamaan, että "pitäähän minunkin jotain sulta saada!" naama punaisena. Olen sen verran tottunut siihen, että miehen pitää saada unensa heti kun siltä tuntuu, että ehdotin miehelle nopeaa halausta ja nukkumaanmenoa. No ei kuulemma riittänyt, vaan piti mennä sänkyyn asti halaamaan. Siellä mies sitten repi minut sänkyyn kovakouraisesti ja seuraavaksi huusi, että "nyt häivyt!" ja potki minut saman tien ulos sängystä.
Aika järkyttyneenä siinä sitten itkeä pillitin (tiedän, tyhmää) lattialla ja pyysin ettei näin minua kohtelisi. Mies kävi käsiksi ja työnsi minut keittiöön asti huutaen kusipäätä ym. En minäkään varmasti mikään itse rauhallisuus ollut, mutta pahinta mitä tein oli itku.
Tulin työhuoneeseen rauhoittumaan kunnes ajattelin, että kehtaan mennä pyytämään mieheltä, että pyytäisi tekoaan anteeksi ja halattaisiin kunnolla.
Siitäkös aivan valtava raivo syntyi. Ties mitä haukkumasanoja, läpsimistä ja potkintaa. Mies kävi myös heittämässä kauppaostokseni pitkin poikin pihamaata lumihankeen, kun kuulemma ansaitsin sen.
Ja nyt aamulla oli vihainen kuin ampiainen, kun en kuulemma anna hänen nukkua ja pilasin hänen työpäivänsä. Että olen todellinen kusipää. Minä en nukkunut koko yönä sekuntiakaan, mies oli valveilla max. 20 min.
Mitä ihmettä tämä on??? Miehen mielestä on normaalia puolustaa yöuntaan näin, sitä hoki koko aamun. Puolustavatko tiedänkin miehet näin itseään???
Minä kieltämättä
Kommentit (61)
Ainoastaan vakava unenpuute voisi ajaa tuollaiseen, mutta ap:n sepustuksesta ei oikein saa tolkkua. Jos ap oikeasti estää toista nukkumasta niin se on väkivaltaista ja hullua myös.
Annas kun arvaan kupletin jatkon.
Saat tyydytystä kun kuulet olevasi oikeassa, mutta et aio tehdä elettäkään sen eteen, että tekisit elämästäsi parempaa. Ei, sinulle riittää, että olet oikeassa ja kuulet sinulle kerrottavan, että miehesi on uskomaton törppö. Saat uhrin viitan harteille entistä tiukemmin ja jollain sairaalla tavalla se palkitsee sinut. Miehelle annat hiljaa anteeksi, riippumatta siitä ettei hän sitä sinulta koskaan tule pyytämään, pari päivää hyvittelet raivokasta miestä matelemalla hänen jaloissaan ja sit teillä on sinun mielestäsi kaikki taas "ihan hyvin".
Kunnes mies taas kilahtaa, sinä itket ja matelet, vuodatat asian tänne, saat kuulla samat sanat uudestaan, itse asia jää käsittelemättä miehen kanssa ja sinun marttyyrin roolisi vahvistuu jälleen.
Sisko, tämä on sun ainutkertainen elämäsi. Jos todella haluat viettää sen kynnysmattona, niin ole hyvä. Yksi villi vaihtoehto olisi tietysti ottaa oma elämäsi haltuusi ja erota tuosta paskaläjästä, mutta ymmärrän, että se saattaa sinulle olla aivan liian radikaali ratkaisu.
Enempää en aio käyttää aikaani enkä päänvaivaa sinun surkean elämäsi voivotteluun, koska kukaan muu sitä ei voi parantaa kuin sinä itse. Hyvää päivän jatkoa.
Kaikilla on mahdollisuus elää myös normaalia, tylsän tasapainoista elämää. Tosin se ei onnistu aina yhteiselämänä kaikilla kombinaatioilla. Kumpi on tärkeämpää draamaton elämä vai tuo 'mies'?
Olet täydellinen ääliö, jos oikeasti katsot tuollaista menoa. Täällä ei kukaan voi sinua auttaa, vain sinä voit ne tavarasi pakata ja suosittelen tekemään sen heti ja niin, ettei miehesi ole paikalla tai voi tulla kuonoon..
Tiedän, että miehelle se uni on kaikki kaikessa, eikä mikään mene siitä ylitse. Sen vuoksi yritänkin illalla aina päästää hänet sinne nukkumisvaiheeseen todella nopeasti.
Mutta nyt tuntui, että mies suuttui minulle siitä, että aika oli mennyt illalla nopeasti ja hän itsekin hoksasi vasta kovin myöhään, että nyt jo nukkumaan mars. Ihan varmasti olisi halunnut seksiä, mutta päätti ihan itse, että haluaa mieluummin nukkua.
Varmaan sitä sitten otti päähän, mutta ei kai aikuinen ihminen rupea tällä tavoin kiukuttelemaan??? Kun ei saanut haluamaansa, koska itse preferoi nukkumista. Ei kai se nyt minunkaan syyni voi olla, että halusi nukkua eikä aikaa muuhun enää ollut???
Tulee mieleen äiti ja nelivuotias. Mitä iloa on uhmaikäisestä lapsimiehestä?
Kiitos ihan pysäyttävistäkin kommenteista. On tämä minun elämäni kyllä ja itse olen itseni tähän jamaan ajanut. Mies on vaan niin käsittämätön, kun pystyy pitkän ajan esittämään jotenkin ihan toisenlaista ihmistä, ja minä aina menen ja uskon siihen.
Mutta kaipa se niin on, että aina tulee se seuraava kerta, seuraava outous.
AP (joka oli myös nro 26)
Senkin halusin kuulla suoraan, etteivät muut miehet näin öisin käyttäydy. Koska mieheni mielestä on jotenkin niin täydellisen normaalia, että yöuntaan puolustetaan ihan mitä vain keinoja käyttäen ja minä olen se väärintekijä.
Eli että kaikki keinot ovat näissä tilanteissa sallittuja, koska minä olen niin "hullu", että pidän häntä itkullani esim. 5 minuuttia hereillä.
AP
Ei normaalit miehet eikä naisetkaan käyttäydy noin"puolustaessaan" yöuntaan. Onko teillä lapsia? Nehän joskus valvottaa yöllä, miten se on teillä sujunut?
Vierailija kirjoitti:
Senkin halusin kuulla suoraan, etteivät muut miehet näin öisin käyttäydy. Koska mieheni mielestä on jotenkin niin täydellisen normaalia, että yöuntaan puolustetaan ihan mitä vain keinoja käyttäen ja minä olen se väärintekijä.
Eli että kaikki keinot ovat näissä tilanteissa sallittuja, koska minä olen niin "hullu", että pidän häntä itkullani esim. 5 minuuttia hereillä.
AP
Se on ilmeisesti normaalia miehen elämässä, ei kovin monen muun elämässä. Monen muun elämässä ei myöskään ole normaalia joutua itkemään öisin. Veikkaan, että voitte molemmat yhdessä huonommin kuin mitä erikseen tai jonkun sopivamman kumppanin kanssa. Sinun ennusteesi on valoisampi ellet ole rakastunut tuohon jännäelämään.
Pelkää hysteerisesti unen häiriintymistä? Onko muissakin asioissa noin neuroottinen/kontrollifriikki?
Siis ootko sä jäänyt jonkun yhden illan säädön luokse viikoksi lojumaan ja nyt miehellä keittää kun ei ole sua saanut kotiisi lähtemään?
Vai mistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
AP
On ihan ok pitää kiinni omista oikeuksista esim. nukkumisen suhteen ja toisen pitää sitä kunnioittaa. Miehesi suuttumus oli ylimitoitettua.
Meillä kun mies ei anna mun nukkua. Puhuu, kysyy, jää valvomaan ja sitten äänekkäästi iltapesulle, jne. Pyydän nätisti hiljaisuutta, mutta vain harvoin hän ottaa sitä huomioon. Sitten vain valvon ja odotan unta. Rassaavaahan se on. Eri rytmit olis meillä. Hän haluais myöhään keskusteluja, vähän viiniä. Mä en jaksa jatkuvasti semmoista. Arki kärsii.
No ainakin voisi kirjoittaa niin, että ymmärretään mitä on tapahtunut.. Nyt kuullostaa siltä, että sinä olet itkeä pillittänyt ja mies on skitsofreenikko.
Eli, mitä oikeasti tapahtui.
Miehesi on just se tyyppi, joka pikkuhiljaa saa kumppaninsa (ja lapsensa jos niitä on/tulee) pysymään varuillaan ja valppaana 24/7 täysin yllättävien raivokohtausten varalta. Kovakourainen käsittely tuskin ainakaan vähenee. Nämä tyypit on hyviä esittämään "hyvää miestä", mutta esittämisen tarve vähenee sitä mukaa, kun alistuminen kumppanissa kasvaa.
Muutama vuosi eteenpäin ja olet täysin alistettu ja kyvytön toimimaan, joten kannattaisi alkaa pakkailla tavaroita ja poistua paikalta jo tänään miehen ollessa töissä.
Vierailija kirjoitti:
En kuulemma päästänyt miestä tarpeeksi ajoissa nukkumaan, vaikka mielestäni en mitenkään estänyt. Ilta venyi kympin jälkeen kun puhuimme kumpaakin kiinnostavasta asiasta.
Mies sitten äityi yhtäkkiä huutamaan, että "pitäähän minunkin jotain sulta saada!" naama punaisena. Olen sen verran tottunut siihen, että miehen pitää saada unensa heti kun siltä tuntuu, että ehdotin miehelle nopeaa halausta ja nukkumaanmenoa. No ei kuulemma riittänyt, vaan piti mennä sänkyyn asti halaamaan. Siellä mies sitten repi minut sänkyyn kovakouraisesti ja seuraavaksi huusi, että "nyt häivyt!" ja potki minut saman tien ulos sängystä.
Aika järkyttyneenä siinä sitten itkeä pillitin (tiedän, tyhmää) lattialla ja pyysin ettei näin minua kohtelisi. Mies kävi käsiksi ja työnsi minut keittiöön asti huutaen kusipäätä ym. En minäkään varmasti mikään itse rauhallisuus ollut, mutta pahinta mitä tein oli itku.
Tulin työhuoneeseen rauhoittumaan kunnes ajattelin, että kehtaan mennä pyytämään mieheltä, että pyytäisi tekoaan anteeksi ja halattaisiin kunnolla.
Siitäkös aivan valtava raivo syntyi. Ties mitä haukkumasanoja, läpsimistä ja potkintaa. Mies kävi myös heittämässä kauppaostokseni pitkin poikin pihamaata lumihankeen, kun kuulemma ansaitsin sen.
Ja nyt aamulla oli vihainen kuin ampiainen, kun en kuulemma anna hänen nukkua ja pilasin hänen työpäivänsä. Että olen todellinen kusipää. Minä en nukkunut koko yönä sekuntiakaan, mies oli valveilla max. 20 min.
Mitä ihmettä tämä on??? Miehen mielestä on normaalia puolustaa yöuntaan näin, sitä hoki koko aamun. Puolustavatko tiedänkin miehet näin itseään???
Minä kieltämättä
Tuollainen mies on löytö. Älä vain päästä häntä luotasi, pidä kynsin hamapain kiinni.
Oisko sulla heittää tännekin joku linkki narsisteista tai feminismistä?
Käyttääkö miehesi steroideja? Tuo painojen nostelu ja sekoaminen viittaisivat siihen, varsinkin jos käytös on muuttunut yhtäkkiä. Tuli vaan tuosta Virpi Butt- keskustelusta mieleen...
🇺🇦🇮🇱
Heitä sen tavarat ikkunasta.