Naisessa ihastun ensimmäisenä näihin.
Hymy ja ääni.
Jos hymy on sellainen että se näkyy silmissä niin olen myyty.
Ja ääni. Tätä on vähän vaikeampi selittää, mutta sellainen naisellinen pehmeä ääni. Ei erityisen matala eikä korkea. Erotan sen kyllä kun kuulen.
Ja nämä kun löytyy yhdeltä naiselta niin menen salamana kotiin haaveilemaan hänestä :)
Kommentit (18)
Kiitos kun jaoit tämän tiedon kanssamme. Miten olen voinut elää ilman tätä tietoa? Nyt elämä saa uuden suunnan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun jaoit tämän tiedon kanssamme. Miten olen voinut elää ilman tätä tietoa? Nyt elämä saa uuden suunnan.
Oleppa hyvä! Aina on mukava kun voi olla avuksi :)
Takaapäin katsottuna pohkeet.Jos ne hyllyvät kävellessä niin se on ehdoton turn off.
Vierailija kirjoitti:
Leikkisä ja älykäs katse.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen on älykäs katse?
Minunkin mieheni rakastaa hymyäni ja ääntäni. Hymyni nousee silmiin asti - niin muuten miehenikin hymy. ❤
Sukkahousureidet lyhyessä mekossa ja korkkareissa, niin olen sulaa vahaa!
Tässä ketjussa näkee hyvin sen, että toiset miehet ovat hyvin pinnallisia ja toiset eivät. Pinnalliset sitten ihmettelevät vanhempina, miten päätyivät tuollaisen mulkeron kanssa yhteen, kun se ikä alkaa näkyä ulkonäön perusteella valitussa kumppanissa. Peppu repsahtaa ja reidet on niin levinneet ja ryppyiset, ettei enää sukkahousutkaan auta. Monesti viimeisen päälle pyntätyt naiset myös ovat niitä ison lompakon perässä juoksevia - eivät toki aina.
Ap ja muutama muu fiksu eivät tule pettymään samalla tapaa. Naisen silmiin asti ulottuva lämmin hymy ja viisas katse, ne säilyvät mummoiälle saakka. Semmoisen kumppanin kanssa lienee mukavampi vanheta, joka ei kadota niitä asioita, joihin silloin nuorempana ihastui.
Sama pätee toki meihin naisiinkin.
AP se nainen hymyilee muillekin miehille kuin sinulle,et ole varmaan ainoa
Vierailija kirjoitti:
AP se nainen hymyilee muillekin miehille kuin sinulle,et ole varmaan ainoa
Eihän se olekaan se pointti vaan se että yleisesti ottaen hymyilevä nainen on oikeasti kaunis.
t mies (ei ap)
Lähdet heti kotiin tumputtamaan, kun tapaat tuollaisen naisen? Mikset ehdota sille naiselle vaikka treffejä?
Mutta naamalla ei ole väliä vai? Tai kropalla? Niinpä, nuokin ominaisuudet kelpaavat vain silloin, kun ne löytyvät kauniista naisesta...
Ah, ihanaa kun ei tarvitse enää miettiä mistä miehet viehättyy, kun on oma ihana mies joka rakastui just muhun eli tällaiseen outoon boheemiin taiteilijaan :) Deittailu- ja tapailupeli on paskaa ja julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ah, ihanaa kun ei tarvitse enää miettiä mistä miehet viehättyy, kun on oma ihana mies joka rakastui just muhun eli tällaiseen outoon boheemiin taiteilijaan :) Deittailu- ja tapailupeli on paskaa ja julmaa.
Outo ja boheemi? Unohdit kolmannen teinien omakehupaketin elementin, "mulla on sairas huumorintaju".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkisä ja älykäs katse.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen on älykäs katse?
Sellainen, että silmistä näkee aivojen leikkaavan. Joillakin on tällainen katse, toisilla ei.
Hiljattain esimerkiksi jututin yhtä nuorta naista, jolla oli sekä leikkisä että älykäs katse. Oli myös kihloissa (tietenkin).
Tissit