Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku ulkomaalainen tutkimus väitti, että miehen viehättävyys vähenee naisten silmissä, jos mies alkaa olla n. 188 cm tai pidempi

Vierailija
23.01.2017 |

Samassa tutkimuksessa oli, että miehen viehättävyys nousee rajusti, kun miehen pituus nousee jostakin 150-160 cm:stä kohti 180 cm:ä. No, se käy täysin järkeen, niin varmasti onkin. Mutta 180 cm jälkeen miehen viehättävyys ei juuri enää nousisikaan, kuin korkeintaan hieman. Ja sitten jossain 6'2'' eli noin 188 cm pituuden kohdalla miehen viehättävyys alkaisi laskea.

Ei pidä paikkaansa. Mies on naisten silmissä sitä viehättävämpi, mitä pidempi on. Parimetrinen mies voittaa aina vaikka 180 cm miehen.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku ulkomainen tutkimus"? Sulla ap on varmaan linkki ja lähde johon aloituksesi perustat?

Vierailija
22/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tutkimuksen kanssa. 190+ cm vaikuttavat jopa kömpelöiltä. Tuntee olonsa ihan riekkuvaksi pikkukoiraksi sellasten jättiläisten vierellä. Mutta mikäpä minä olen arvostelemaan - jokainen on oman kokoisensa ja näköisensä ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittaiset miehet näyttävät useimmiten sopusuhtaisimmilta, ja vaatteet näyttävät parhailta heidän päällään. Miesmalleiksi ei mielellään edes oteta yli 185-senttisiä.

Toki jokaisella on oma makunsa, eikä kaikkien tarvitse olla mallinmittaisia. Ei miesten eikä naisten.

Vierailija
24/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljon lohduta vaikka olis 210cm jos naama on ku persreikä..

Ja vanhempana saa kärsiä selkäongelmista olen mieluiten keskimittainen

Vierailija
25/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näyttävä pari on pitkä mies ja pitkä nainen yhdessä.

Tietysti mittasuhteet hyvä olla kunnossa ettei kukkakeppi ole mies vaan lihaksia ja rotevuutta löytyy

Vierailija
26/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yllättävää tuossa on? Keskustelussa on varmaankin todettu jo moneen kertaan, että Suomessa on korkeampi naisten keskipituus, joten täällä tuo raja on varmaankin ylempänä. En usko kuitenkaan sen olevan merkittävästi ylempänä, koska yli 190cm miehet alkavat olemaan jo monelle naiselle liian pitkiä. Näin lonkalta heittäisin, että naisen ihannepituus miehelle on noin 20cm yli oman pituuden. Eli 170cm naiselle 190cm, 160cm naiselle 180 jne. 

Pitkissä miehissä on myös se huono puoli, että heillä alkaa mittasuhteet menemään huonoksi. Myöskään kroppa ei ole muodoltaan yhtä esteettinen. Pitkä mies harvoin on erityisen lihaksikas ja jos on, niin hän näyttää melkoiselta jättiläiseltä. Aika harva nainen oikeasti haluaa niin jättimäistä miestä kumppanikseen. Sanoisin, että Suomessakin miehen ihannepituus on jossain 180-185 välillä, koska silloin hän kelpaa valtaosalle naisia. 

Vierailija
27/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160cm ja parhaan pituinen mies on ehkä jotain 170-175cm. En tykkää jos mies on ihan älyttömästi mua pidempi.

Vierailija
28/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee!!! Kerrankin minäkin saan pahoittaa mieleni!

T. M, 194cm

29/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, joku pieni äijänkäppänä :p

Pitkä on aina tyylikäs,

pienet miehet vaan yrittää täällä päteä.

Miesten tulee olla yli 180cm miellyttääkseen silmää, mieluiten n.190cm,

kaikki tästä yli on plussaa.

Vierailija
30/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempi, sen parempi. Mun makuun on just ne köriläät, jotka on pitkiä ja miehen näköisiä. Ei mitään lihaskimppuja, mut sellasia, joilla hartiat on kohillaan ja luiden päällä on sellaset keskiverrot, miehekkään lihakset. 

Omaa silmää miellyttää yli 190 cm miehet vaikka tiedostan, että onhan se koomisen näköistä, kun pituuseroa on yli 30 cm, mutta mitäpä tuosta. Ei kai se ketään pitäisi haitata, jos minä näytän koomiselta.

31/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa tutkimuksessa oli, että miehen viehättävyys nousee rajusti, kun miehen pituus nousee jostakin 150-160 cm:stä kohti 180 cm:ä. No, se käy täysin järkeen, niin varmasti onkin. Mutta 180 cm jälkeen miehen viehättävyys ei juuri enää nousisikaan, kuin korkeintaan hieman. Ja sitten jossain 6'2'' eli noin 188 cm pituuden kohdalla miehen viehättävyys alkaisi laskea.

Ei pidä paikkaansa. Mies on naisten silmissä sitä viehättävämpi, mitä pidempi on. Parimetrinen mies voittaa aina vaikka 180 cm miehen.[/quate]

Uskon tutkimusta jos tämä ulkomaa on jompi kumpi Korea, tosin Etelä-Koreassa keskipituus nousee tällä hetkellä eniten maailmassa.

32/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidän pitkistä miehistä! Meillä miehen kanssa pituuseroa 35 cm eikä sitä loppujenlopuksi enää edes mieti kun on pidempään ollut yhdessä tai ns huomaa. Ihanaa tuntea olonsa pieneksi.<3 Ahdistavaa se olisi jos mies olisi samankokoinen kun itse on, mikä on valitettavaa suomessa että keskiverto pituus on 170 cm miehillä:D 

33/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mies on naisten silmissä sitä viehättävämpi, mitä pidempi on. Parimetrinen mies voittaa aina vaikka 180 cm miehen.

Mutta tietenkin rajansa kaikella. En kyllä itse huolisi yli 2 metristä miestä. 185-195 cm on ideaali pituus miehellä minun mielestä :)

Vierailija
34/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos itse on sen keskimääräisen 165, niin kyllä kaksimetrinen mies tuntuu väärältä. Hävettää kulkea vieressä, seksi tuntuu hankalalta. Kuka haluaa olla joku kainalokeppi. Jos olisin yli 180 cm, niin en varmaan olisi ihan tätä mieltä, mutta liika on liikaa.

Vierailija
35/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on yleisesti ottaen juuri noin kuten tutkimus kertoo. Kyllä naiset, mitä kavereita jne. olen katsonut, pitävät juuri sellaisista vähän päälle 180 cm miehistä pituutensa puolesta eniten, keskivertoisesti!

Toki on yksilöllistä. Esim. itse voisin seurustella ja tuntea vetoa jopa itseäni lyhyempiin miehiin ja olen tuntenutkin. Olen itse 164 cm ja voisin hyvin seurustella 160 cm miehen kanssa jos luonne olisi ihana ja synkkaisi hyvin.

Vierailija
36/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 190 cm ja sitä pidemmät miehet ovat aina olleet kaikkein viehättävämpiä, sanoo tuo tutkimus mitä vaan. Itse olen 177 cm pitkä, joten kait tuo oma miehen ihannepituus on suoraan suhteessa siihen. Noin 180 cm mies taas jää minua lyhyemmäksi, jos laitan korot, joten en pidä tätä kovin viehättävänä. Tulee sellainen olo, että minä vien ja mies vikisee ☺.

Olisipa ap voinut laittaa linkin tutkimukseen, sillä ihannepituus taitaa olla täysin kulttuurikohtaista. Ymmärrän hyvin tuloksen, jos se on vaikka jostain Etelä-Amerikasta.

Vierailija
37/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tutkimuksen kanssa. Lähes 190 cm miehet ovat usein vähän honkkelin näköisiä. Ja liian pitkiä minulle.

Vierailija
38/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä miehillä, kun lähestytään sitä kahta metriä, on isot jalatkin ja koitapa niihin löytää kenkiä!!! Siis fiksuja, tyylikkäitä säänmukaisia ja trendikkäitä kenkiä kokoa 47-49. Ei löydy. Ainakaan alennusmyynneistä tai halvalla ja näitähän ne suomimiehen jalkineet ovat... Jotkut kolme vuotta vanhat koristossut tai pomarfinin mokkasiinit niillä on sitten jalassa 😒

Vierailija
39/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman empiirisen tutkinnan jälkeen voin paljastaa että tuommoinen 185cm on just sopivan nautinnollinen ja kaikin puolin tyydyttävä pituus miehelle. Lyhyitä miehiä (160 cm noin)ei voi ottaa tosissaan ja yli 190cm ovat honkkeleita, jotka eivät hallitse kroppaansa täydellisesti.

N46 165

Vierailija
40/65 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä joku 195 cm voi olla vielä viehättävä, ja vartalo ja raajat ihan sopusuhtaisen näköisiä. Mutta nimenomaan, jos ei ole liian skrode vaan enemmänkin sellainen hoikan puoleinen ja nättipiirteinen mies. Ei liian jyräävän oloinen siis, että alkais ahdistaa ja tuntisi olonsa minikokoiseksi. Mulla ainakaan ei tulis sellaista suojeltua oloa skrodeista äijistä, vaan sellainen, että apua toi vois niin helposti jyrätä mut...

N165cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä