Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päädyit Aihe vapaa -sivuille?

Vierailija
23.01.2017 |

Minä olin ensin Cityn sivuilla. Sitten irccasin. Sen jälkeen kun päädyin AV:lle lukemaan mammojen trollausta muut jäivät ja aloin provottamaan muiden mukana.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä tietoa netistä etsii niin aina siitä löytyy keskustelu täältä.

Siksi tänne päädyin ja päädyn edelleenkin.

Vierailija
2/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kaverilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni elämä-blogisti kirjoitti vastineen palstamammoille ja uteliaisuudesta tulin katsomaan mitä blogistaan oli kirjoitettu.

Olin vähän pöyristynyt ilkeyksistä, mutta sille tielle jäin 😝

Vierailija
4/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin 16 vuotta sitten ensimmäistä lastani ja raskauspalstalta löysin tänne.

Vierailija
5/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta sitten esikoinen oli vauva. Googletin jotain vauvanhoitoon liittyvää, niin sieltähän tämä tupsahti esille.

Vierailija
6/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täällä hetken aikaa esikoista odottaessa 15 vuotta sitten. Palsta jäi kun lapsi syntyi. Pari-kolme vuotta sitten yhtä sairautta googlaillessa eksyin tänne. En ole päässyt pois. Inhoan koko paikkaa.

Vierailija
7/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta päädyn vahingossa, kun googlaan jotain ja päätän muka vain pikkuisen vilkaista hakutuloksissa esiin pompannutta keskustelua aiheen tiimoilta. Sitten aika vain vierähtää ja toinen toistaan askarruttavampia keskusteluja tulee "vilkaistua". Harmittaa oikeastaan, nytkin olen haaskannut pari tuntia ihan jonninjoutaviin juttuihin, eikä tämä usein edes varsinaisesti kohota mielialaa.

Vierailija
8/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä ja huonoissa uutisissa vitsailtiin siitä, kuinka pelottavaa menoa on Vauva-palstalla. Oli sen jälkeen pakko tulla tsekkaamaan.

Vierailija
9/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin joskus jotain seksiin liittyvää juttua ja päädyin vauvapalstan seksi-osioon. Sen jälkeen kävin siellä usein lukemassa keskusteluja :D vasta myöhemmin tajusin että täällä on tälläinenkin palsta.

Kirjoittaako kukaan enää sinne seksiosioon mitään?

Vierailija
10/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-opiskelin lähihoitajaksi, tein jotain koulutyötä ja eksyin tänne, välillä oli poissakin, jostain syystä olen jäänyt koukkuun.:)

Vierailija
11/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AltaVistasin jotain raskauteen liittyvää vuonna 1999. Päädyin äitien palstalle, joka vuosien saatossa on muokkautunut nykyisenlaiseksi.

Vierailija
12/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin esikoista n. kymmenen vuotta sitten ja etsin kaikkea mahdollista vauva-aiheista, päädyin yllättäen vauva.fi-sivustolle yleensä. Silloin oli Av:lla joku superhupaisa ketju jota raskaushuuruissani räkätin ja ihmettelin että keitä nää tyypit on. Monta kertaa löysin ihan oikeitakin neuvoja yms joten sille tielle jäin. Nykyään kun kuopuskin on jo viisi, ei niin paljon tule vauva-asiaa tai -sivustoja luettua. PAITSI av: ta! Jos ärsyttää, masentaa, väsyttää, pitää valvoa, you name it, niin täältä löytyy hupia. Tänään olen hekotellut siivoamatta jättäneiden ketjua sekä pyypyy-puheita. En kestä, on tää niin hauskaa! Oma elämä jää niiiiin kakkoseksi :D

13/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 19v. Noihin aikoihin haaveiltiin jo tosissaan perheestä niin päädyin jonkun ko aiheen piiristä vauvalle lueskelemaan. Ärsyynnyin sitten palstaan jostain syystä ja vaihdoin vuosiksi kaksplussalle kunnes vähän aikaa sitten tulin tänne uteliaana kurkkimaan miten palsta on muuttunut näiden vuosien aikana. :D Yhtäkkiä täällä on kasapäin miehiä (ja jopa pieniä poikia) vihaavia "feministejä", aggressiivisia perhevihamielisiä koirista mammautuneita veloja ja vaikka mitä ihan uusia suuria massoja. :D

Vierailija
14/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kaduttaa kovasti. Olisin varmaan jo multimiljardööri jos saisin tänne hukatut sennit euroina takaisin.

Vierailija
15/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista! Enkä muista, millaista mun nettielämä oli ennen av:ta (ja demin jälkeen, kyllä siinä taisi useampi vuosi mennä ilman kumpaakaan addiktiota :O). Joku on varmaan kaapannu mun aivot ja pyyhkiny muistot. Tai sitten mun nettielämä oli pirun tylsää, tai ehkä mulla oli enemmän jotain muuta... elämää?

Vierailija
16/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä 2001 luin jostain lehdestä vauvapalstan Online keskustelupalstalla olleesta K-P Kyrön fanclubista. Pakkohan se oli tulla katsomaan, että mitä ihmettä. Ja koukkuun jäin siihen palstaan, en fanclubiin. Vaikka hauska sekin oli :) Kun Online kuihtui pois, siirryin tänne.

Terkkuja vaan K-P Kyrön fanclubin jäsenille ja muille vanhan onlinen vakkareille :) 

Vierailija
17/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä tietoa netistä etsii niin aina siitä löytyy keskustelu täältä.

Siksi tänne päädyin ja päädyn edelleenkin.

Tämä. Kaikki googletetut kysymykset vievät Vauva AV:seen tavalla tai toisella...

Vierailija
18/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ensimmäisen kerran v. 2002, kun hain haulla sanaa "vauva" ja päädyin tänne.

Vierailija
19/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan juttuihin olen törmäillyt satunnaisesti siitä lähtien kun nettiä olen alkanut käyttää. Harmaana ja koleana alkukesän päivänä, 1.6.2015, mulla sitten oli toodella tylsää ja näpyttelin selaimeni osoitepalkkiin jostain selittämättömästä syystä, kenties kohtalon johdattelemana "vauva.fi" nähdäkseni, onko täällä jotain elämää. Sen jälkeen elämäni ei enää palannut ennalleen - se oli rakkautta ensi silmäyksellä!

Vierailija
20/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin suunnilleen pari vuotta Suomi24:n Sinkut-palstalla, siellä alkoi olla kovasti puhetta jostain "av-palstasta" niin kävin sitten kurkkaamassa meininkiä ja palsta vaihtuikin siinä sitten :D Puolitoista vuotta täällä ollut.