Miksi ette osaa asioida edes itsepalvelukassalla muita ajatellen?
On se nyt kumma, ettei edes itsepalvelukassalla osata asioida. Oikeastiko on olemassa tuollaisia aikuisia kakaroita, joiden perässä pitää siivota jokaikinen asia? Kori jätetään siihen pisteelle, vaikka sen saa pienellä ojennuksella laitettua sille tarkoitettuun rullapohjaan. Kuitinkin voi jättää siihen seuraavan asiakkaan revittäväksi. Nämä ovatkin ne kaksi ainutta asiaa, jotka voi seuraavan asiakkaan kiusaksi tehdä.
Ja kyllä, vitutuskäyräni nousee tällaisesta vaikka siihen meneekin se viisi sekuntia tehdä nämä toisen perässä. Nimenomaan siksi se nouseekin, kun joillain on niin kovin kiire, että pokkana jättää muille siivottavaksi. En voi ymmärtää.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sama näkyy kaikkialla. Jätetään roskat pöytiin ja törkeään kuntoon, vaikka astiapalautus vieressä. Taloyhtiöiden roskaktokset karmeassa kunnossa sikojen vuoksi. Kyllä näitä piisaa. En edes väsyneenä viitsi olla niin vittumainen, että jätän sotkut tahallaan jälkeeni. Luonto ei anna periksi.
Yksi suuri ärsytyksen aihe on myös se, kun vaatekaupassa tiputtaa vaatteita vahingossa maahan, huomaa sen ja silti jatkaa vaan matkaa. Itse kävelin ystäväni perässä ja nostin kaksi vaatetta jotka hän oli tiputtanut. Yhden joka oli jo valmiiksi maassa. Ystäväni naureskeli, että mitä sä teet. Sanoin nostavani hänen tiputtamansa vaatteet. Eipä olla sen jälkeen käyty yhdessä kaupoilla, ystäväni ei ole halunnut. Olen varmaan liian nolo.
Ja ne muutamat vatipäät jotka yrittävät noilla kassoilla maksaa käteisellä vaikka siellä isolla lukee että vain kortti.
Ne on varmaan ne samat tyypit, jotka änkee ruuhkauttaan itsepalvelukassoja kärryllinen täynnä tavaraa vaikka kassojen yllä ja vieressä lukee että max KORILLINEN :D vuosi 2017 eikä ihmiset osaa joko lukea tai ovat piittaamattomia. En tiedä kumpi on pahempi.
Ehkä suomalaiset joskus olivat siistejä, mutta eivät enää todellakaan. Kaupunkien yleisilme on melkoisen roskainen, ei ihan Italian tasoa, mutta ei paljon puutukaan. Ikävä välinpitämättömyys ihmisillä omaa ympäristöään kohtaan.
Ei minulla ole aikaa siivoilla ja pitäisihän henkilökunnankin jotain tehdä.
Suurin osa suomalaisista ei pysty itsensä lisäksi ajattelemaan muita ja toimiensa seurauksia, edes itsepalvelukassoilla. Menisivät palvelukassoille jos haluavat palvelua.
Itse en käytä itsepalvelukassoja ennen kuin niitä tulee aikuisille. Nykyiset tavarankäsittelytasot ovat meikäläisen polven korkeudella ja yli 70-senä en viitsi kyykkiä.
Sitten seuraava vitutuksen aste on ne idiootit, jotka jättävät sohvia, telkkareita ja isoja huonekaluja kierrätyspisteille. Tai no, eipä noista jaksa enää edes vittuuntua. Kummastuttaa vain kuinka ristuksen välinpitämättömiä ja vaajaaälyisiä ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole aikaa siivoilla ja pitäisihän henkilökunnankin jotain tehdä.
No miksi sitten tulet siihen vitun ITSEPALVELUkassalle? Voitte kuvitella mun v-käyrät kun olen töissä siinä itsepalvelukassalla. Ja miksi sinne pitää tunkea kärryjen ja lastenvaunujen kanssa? Ihan kuin siinä ei olisi jo tarpeeksi ahdasta.
Onneksi et joudu käymään noiden p....... päiden kotona. Siellä vois saada slaaking.
Sitte nää ostoskärryjen jättäjät, niinkun oisi maailman suurin homma se kymmenen metriä matkata ja palauttaa.. tuntuu että isojenkin kauppojen panttisysteemi kärryissä on ainakin joka toisen kärryn kohdalla rikki, ja niin sikailijat saa mellestää rauhassa
Sama näkyy kaikkialla. Jätetään roskat pöytiin ja törkeään kuntoon, vaikka astiapalautus vieressä. Taloyhtiöiden roskaktokset karmeassa kunnossa sikojen vuoksi. Kyllä näitä piisaa. En edes väsyneenä viitsi olla niin vittumainen, että jätän sotkut tahallaan jälkeeni. Luonto ei anna periksi.