Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päädyit Aihe vapaa -sivuille?

Vierailija
23.01.2017 |

Minä olin ensin Cityn sivuilla. Sitten irccasin. Sen jälkeen kun päädyin AV:lle lukemaan mammojen trollausta muut jäivät ja aloin provottamaan muiden mukana.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin omaa nimeäni ja löysin itseäni koskevia keskusteluita. 🤔

Vierailija
22/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi tai pari sitten kaverin suosituksesta ja kiroan sen päivän kun tänne päädyin. 😒

Yritän vieroittaa itseäni mutten ole onnistunut. Ennen en ollut nettiriippuvainen mutta nykyään olen. Hirvittää se että jään muutaman kuukauden päästä äitiyslomalle ja se että kaikki aika kuluu täällä..

Se että ajattelee keskusteluita selatessa että vielä yksi sivu, vielä yksi keskustelu, sitten häivyn ja hups, tunti meni että hujahti 😲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen tarina, eli yksi asia johti toiseen. Päädyin varattomana opiskelijana ensin seksityöläiseksi. Siinä meni kymmenisen vuotta, vähitellen kuvaan tulivat mukaan huumeet ja pikkurikokset. Siinä vaiheessa olikin oikeastaan jo myöhäistä muuttaa suuntaa, täällä ollaan.

Vierailija
24/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki googletukset vievät AV:lle. Kun on kerran uskaltautunut kommentoimaan, riippuvuus muodostuu heti. AV-ongelmani ei kuitenkaan ole vielä niin pitkälle edennyt, että aloittaisin omia ketjuja.

Vierailija
25/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Taisin olla 19v. Noihin aikoihin haaveiltiin jo tosissaan perheestä niin päädyin jonkun ko aiheen piiristä vauvalle lueskelemaan. Ärsyynnyin sitten palstaan jostain syystä ja vaihdoin vuosiksi kaksplussalle kunnes vähän aikaa sitten tulin tänne uteliaana kurkkimaan miten palsta on muuttunut näiden vuosien aikana. :D Yhtäkkiä täällä on kasapäin miehiä (ja jopa pieniä poikia) vihaavia "feministejä", aggressiivisia perhevihamielisiä koirista mammautuneita veloja ja vaikka mitä ihan uusia suuria massoja. :D

"uteliaana kurkkimaan" :DDD

huomiota sä tulit tänne kalastelemaan ku plussalla sitä ei palstan hiljenemisen takia enää oikeen irtoo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi