Nyt sitten sarjahukuttajan kaveri saa seurauksia vaikka vain kuskitti.
Ei voi olla totta nyt se kuskivari joutu syyniin vaikka vaan kuskitti ja tuo päätekijä sai tehdä mitä lystäsi vuosikymmenen. Ei voi olla totta tämä. Mahtaa vituttaa katsella tätä systeemiä!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs ehkä pikkasen suhteuttaa hommia tuossa tapauksessa muuten menee uskottavuus kokonaan. Se on juuri näin nykyään on ihan mielivaltaa millaisesta rikosksesta otataan syyniin toinen ja toista ei ollenkaan. Vituttaa tämä touhu !
Itseäkin vituttaa kun poliisi pysäyttelee ja syyttelee lainrikkomuksesta AINA kun kuljetan etsintäkuulutettuja sarjamurhaajia. Mikä ihmeen rikos se on, kysyn vaan ?!?
Sama homma. Joka kerta kun oon etsintäkuulutettua sarjamurhaajaa kyydittänyt niin on poliisi pysättänyt. Huonoa tuuria varmaankin.
Jaa mutta eihän sen äijän pakosalla olo ole rikos, eikä autossa olokaan voi olla rikos? Ja tuskimpa kuski oli se kyytiin pakottanut osapuoli ? Vaan psykopaattihan osaa kertoa asian näinpäin tietysti ja tässäkin tapauksessa poliisi tulee uskomaan psykoa . Ja kuski syylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs ehkä pikkasen suhteuttaa hommia tuossa tapauksessa muuten menee uskottavuus kokonaan. Se on juuri näin nykyään on ihan mielivaltaa millaisesta rikosksesta otataan syyniin toinen ja toista ei ollenkaan. Vituttaa tämä touhu !
Itseäkin vituttaa kun poliisi pysäyttelee ja syyttelee lainrikkomuksesta AINA kun kuljetan etsintäkuulutettuja sarjamurhaajia. Mikä ihmeen rikos se on, kysyn vaan ?!?
Miten se on rikos kun äijä ei suorita pakomatkailussaan rikosta kerran.
Kuskia epäillään rikoksesta, vaikka poliisikin todisti sermin takaa tätä heppua vastaan. :D Voi vittu että Suomen poliisi on tyhmää porukkaa.
Mikä ihmeen paikka toi Itä- Suomi on kun sarjahukuttajahomoa pelätään kuin mafipomoa ?
Ja eihän se tapa muita kun omassa ryyppyporukassaan olevia. Vai oootteko te kaikki siinä ?
Pekka antaa ilimasta viinaa....
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulle sukua?
On rikos piilotella etsintäkuulutettua.
Ai mut etsintäkuulutetun ei ole rikos piilotella ? Selvä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulle sukua?
On rikos piilotella etsintäkuulutettua.
Ai mut etsintäkuulutetun ei ole rikos piilotella ? Selvä ...
Ja ihan varmasti tuo psyko taaskin tiesi ettei itse tee rikosta niinsanotusti jos pkoilee mutta saattaapahan muitakin kuseen teettämällä taas toisilla likaista työtä- niinkuin aiemminkin. Ja vielä palaa kostamaan huonona kuskina olot kunhan vapautuu.
Kuulkaapas nyt, kuski on todennäköisesti ollut täysin mahdottomassa tilanteessa, psykopaatti on vahtinut ja siinä ei ole mitään vaihtoehtoa kuin totella. Sen verran on tullut joskus piipahdettua alamaailmaa läheltä seuraamassa että näin se menee. Voi myös olla että kuski ei tiennyt etsintäkuulutuksesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaapas nyt, kuski on todennäköisesti ollut täysin mahdottomassa tilanteessa, psykopaatti on vahtinut ja siinä ei ole mitään vaihtoehtoa kuin totella. Sen verran on tullut joskus piipahdettua alamaailmaa läheltä seuraamassa että näin se menee. Voi myös olla että kuski ei tiennyt etsintäkuulutuksesta mitään.
On vaikea suorastaan uskoa muuta kuin että kuski on joutunut paskatilanteeseen jossa henkiinjääminen on kiinnostanut ilmiantoa enemmän.
Vaan täällä sitä on sellaisia psykontasoisia sanlareita jotka olisivatkin pyörittäneet itse äijää:)!? Mitenkähän olisi ollut oikeassa elämässäään:D ? Täällä on hyvä uhoilla...
Sermintakaa kuikitaan ja jälkiä peitellään itse mutta kuskin kimpussa siltä nyt ollaan - ei voi tajuta !!!!
Ei loppunut pelkääminen vieläkään en usko että loppuukaan tuolla.
Poliisi näyttäisi itse " piilotelleen" tuota ukkoa ja tekosiaan jotenkin vuosikymmenen mutta sitä ei nähtävästi nyt tutkita? Kuski nyt sitten tutkitaan ...
Tässä ei mene mikään kohtuudella koko jutussa !
Todennäköisesti paska housussa ajanutta kuskia rankaistaan kunnolla, mutta 14 vuotta linnaa saanut ukko sai vastata vapaalta jalalta. On se kummallista priorisointia. Ajapa itse monta ihmistä hukuttaneen psykopaatin kanssa, ei siinä paljoa vastaan väitetä jos oma terveys on tärkeä. Lisäksi tämä epeli on kehuskellut kyrpänsä koolla ja raiskannut aiemmin, että ei varmaan kuskia huvittanut perseeseen takapenkillä ottaa.
Ei kantsii suojella vankikarkuteita niin ei tuu ongelmia :D Meinaakko ao, että on normaalin ihmisen ongelma ja saat täältä sympatiaa..? Konnille kakkua ja kunnolla!
Sama homma. Joka kerta kun oon etsintäkuulutettua sarjamurhaajaa kyydittänyt niin on poliisi pysättänyt. Huonoa tuuria varmaankin.