Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien äidit: millaisen tyttöystävän toivoisit pojallesi?

Vierailija
23.01.2017 |

Mulla on parikin murrosikäistä poikaa. Ihan hyvin kasvatettuja ja käyttäytyviä. Oon viime aikoina miettinyt monta kertaa lukiessa näitä av juttuja, että toivottavasti ei tuollaisiin tyttöihin mun pojat rakastu. Oikeasti murkkuikäiset pojat on tosi epävarmoja itsestään ja aika hukassa. Ei ne ilkeyttään päästä sammakoita suusta tai käytä vääränmallisia vaatteita. Aivan järkyttävää lukea, mistä kaikesta poikia/miehiä pahalla muistetaan :( ja pojat vaan koittaa parhaansa tehdä ja monella tavalla miellyttää. Ehkä joku ominaisuus tai tapa ei olekaan niin täydellistä, niin siihen yhteen negaanko vaan takerrutaan??

Mä toivon, että mun poikien tulevat tyttöystävät on lempeitä, kärsivällisiä ja ymmärtäväisiä. Halaavat ja kuiskaavat. Eivät polje maahan ja murskaa arkaa ja hellyydenjanoista pojan sydäntä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera, hoitaa kotityöt, peto sängyssä, säästäväinen.

Vierailija
2/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvatahtoinen feministi, jonka mielestä miehet on luonnostaan raiskaajapedofiilejä ja joka ei suostu ottamaan miehensä sukunimeä koska sellainen on patriarkaatin keino alistaa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin erilaisen, kun edellinen tyttöystävä oli. Suhde päättyi todella ikävästi.

Vierailija
4/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisen, ystävällisen ja tasa-arvoisen.

Vierailija
5/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi poikia, niin sanoisin ettei kannata sekaantua naisiin ennen kuin on vähintään 25-vuotias. Ja senkin jälkeen vain ihan varovasti, eikä mitenkään vakavasti. Näin säästyy monilta murheilta elämässä.

Vierailija
6/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan puhuminen,kadehtiminen ja juoniminen on niitä merkkejä jotka ei tee miehestä miestä vaan ämmämäisen juntin.

Vierailija
7/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavan, tasapainoisen, sellaisen joka välittää pojastani juuri sellaisena kuin hän on.

Vierailija
8/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettavan, tasapainoisen, sellaisen joka välittää pojastani juuri sellaisena kuin hän on.

Juurikin näin.

Vierailija
9/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka antautuisi pojalleni täysin, palvelisi häntä ja asettaisi poikani ykkösprioriteetikseen elämässään.

Vierailija
10/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi poikia, niin sanoisin ettei kannata sekaantua naisiin ennen kuin on vähintään 25-vuotias. Ja senkin jälkeen vain ihan varovasti, eikä mitenkään vakavasti. Näin säästyy monilta murheilta elämässä.

Paskin äiti ikinä. Oikea äiti kidnappaisi pojalle tyttöjä nussittavaksi viimeistään silloin, kun poika on 15. Sillä tavalla niitä menestyjiä luodaan. Aikainen seksielämän aloitus on kaiken keskiössä miehellä.

Vierailija
11/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvatahtoinen feministi, jonka mielestä miehet on luonnostaan raiskaajapedofiilejä ja joka ei suostu ottamaan miehensä sukunimeä koska sellainen on patriarkaatin keino alistaa naisia.

Reppanalla on paha trauma.

Vierailija
12/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti kirjoitettu, ap. Meillä myös kaksi poikaa ja olen miettinyt näitä asioita paljon. Toista kunnioittava ja rakastava, hellä ja ymmärtävä puoliso olisi varmaan kaikkien mieleen. Sellainen, joka osaa keskustella ja on rehellinen. Ei kuitenkaan mikään vallankäyttäjä tai liian pinnallinen. Jalat maassa -tyyppi ja semmoinen hieman "vanha sielu". Sellaista naista toivon heille kummallekin aikanaan.

Vierailija
13/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee pitkään tutustuu, et huomaa ajois onks muija narsisti.

Vierailija
14/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahdon reippaan ja fiksun, tasa-arvoisen ja tasa-arvon tiedostavan miniän. Empaattinen ja huumorintajuinen, ei mikään vinkuva nipottaja.

Ai niin, tuollainen miniäkokelas minulla jo onkin, olen siitä onnellinen :)

Vierailija
15/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan toivoisin oman poikani kohdalle homoutta, pääsisi helpommalla. 

Vierailija
16/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja hauska, luotettava ja suht siisti.

Vierailija
17/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, lempeä, hauska.

Pahimpia on tyrkyt, pinnalliset dramaqueenit, jotka täyttävät instagraminsa töröhuulisilla selfieillään. Näitä on nykyään teinitytöissä paljon.

Vierailija
18/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ihan sanoa, etteivät mielellään poistu kotoa ennen tuota 25 vuoden ikää. Ettei vaan mitään ikävää sattuis. Tai että siitä vois mitään oppia. Perhana, laita molemmilla peräkammariin pedit ja pleikkarit ja muut ja sanot, että sitten vasta see mennä ulos kun on 40 vuotta täynnä :)

Haloo! Jokainen tekee omat virheensa ja sitä kasvamiseksi kutsutaan! Ne pojat, jonka äiti ylisuojelee ovat arkoja vielä pitkälle aikuisenakin ja niillä jää ura, puoliso ja koulutus retuperälle.

Vierailija
19/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää itä-eurooppalaista. Kiitos.

Vierailija
20/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka antautuisi pojalleni täysin, palvelisi häntä ja asettaisi poikani ykkösprioriteetikseen elämässään.

Oho, olin tulossa kirjoittamaan, millaista en halua ja sinä kirjoitit ne ominaisuudet. Sellainen tyttöystävä on hyvä, jolla on myös oma elämä. Olisi surullista, jos tyttö laittaisi omat toiveet sivuun ja jättäisi vaikka menemättä ulkomaille vaihtoon, kun ei halua jättää poikaystävää puoleksi vuodeksi.

Omilla pojilla on ollut ihania ja fiksuja tyttöystäviä. On ollut haikea hyvästellä heitä, kun heille on tullut ero syystä tai toisesta.