Nyt sitten sarjahukuttajan kaveri saa seurauksia vaikka vain kuskitti.
Ei voi olla totta nyt se kuskivari joutu syyniin vaikka vaan kuskitti ja tuo päätekijä sai tehdä mitä lystäsi vuosikymmenen. Ei voi olla totta tämä. Mahtaa vituttaa katsella tätä systeemiä!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Onhan jo aiemmin tullut ilmi että tuota sarjahukuttajaa on pelätty.
Mistä sitä tietää onko kuskikin pelännyt, eikä uskaltanut tai ollut mahdollisuuttakaan ilmoittaa poliisille.
Suomen laki on hieman hölmö, vankilasta karkaaminen tai vankilaan menemättä jättäminen ei ole rikos.
Mutta jos autat vankikarkuria niin syyllistyt rikokseen.
Siitä tiedän ettei ikinä psykopaatti valitse vertaistaan vaan aina heikompia ja pyöritettäviä avukseen. Siis ei ikinä vertaistaan. Siksi pitäisi tajuta nyt antaa armon käydä oikeudesta että tehdään oikeutta tuon manipuloimillekin ihmisille jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta nyt se kuskivari joutu syyniin vaikka vaan kuskitti ja tuo päätekijä sai tehdä mitä lystäsi vuosikymmenen. Ei voi olla totta tämä. Mahtaa vituttaa katsella tätä systeemiä!
E-I P-I-T-Ä-I-S-I.
V-I-R-A-N-O-M-A-I-S-E-T S-Y-Y-T-T-E-E-S-E-E-N L-A-I-M-I-N-L-Y-Ö-N-N-E-I-S-T-Ä. !!!
Tuo äijähän asetti tahallaan ja tietoisesti kuskinkin pahaan asemaan eli vastuu psykolle omasta paskasta touhuilustaan .
Eikös poliisi aiemmin sanonut, että sarjahukuttaja ei syyllisty rikokseen pakoillessaan? Miten sitten avustaja voi syyllistyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sietääkin rangaista. Tiesi että kaveri on etsintäkuulutettu eikä tehnyt asialle yhtään mitään.
Eipä kun edelliset tapettiin , onko empatia miten tuttu käsite kenellekään täällä?
Toivotaan ettei kukaan teistä joudu koskaan pelkäämään psykoa.
Tuskin sitä kuskia vahdittiin 24/7. Jossain vaiheessa olisi voinut soittaa poliisit, kertoa autonsa rekkarin ja paikan missä ajelevat. Poliisi olisi hakenut ja tadaa! Rangaistus olisi ollit vältettävissä ja poliisi olisi voinut todeta saman minkä nytkin: saivat rikollisen kiinni yleisövihjeiden ja oman toiminann avulla.
Satavarmasti kuski on pelännyt ja tiennyt ettei voi käytännössä kieltäytyä oltiinpä siellä vaikka minkälaista pintaläpää olevinaan vedetty. Niin olisi pelännyt ihan kuka tahansa jos soitto olisi tullut olisi teistä sataprosenttia vaan yrittänyt jumailla ittesä hengissä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sietääkin rangaista. Tiesi että kaveri on etsintäkuulutettu eikä tehnyt asialle yhtään mitään.
Eipä kun edelliset tapettiin , onko empatia miten tuttu käsite kenellekään täällä?
Toivotaan ettei kukaan teistä joudu koskaan pelkäämään psykoa.Tuskin sitä kuskia vahdittiin 24/7. Jossain vaiheessa olisi voinut soittaa poliisit, kertoa autonsa rekkarin ja paikan missä ajelevat. Poliisi olisi hakenut ja tadaa! Rangaistus olisi ollit vältettävissä ja poliisi olisi voinut todeta saman minkä nytkin: saivat rikollisen kiinni yleisövihjeiden ja oman toiminann avulla.
No mistähän sekin kuski boisi tietää voiko poliisissn luotta sitten kun äijäkin oli pyöritellyt virkavaltaa tyyliin joka ihmetytti koko kansaa? Kehen sinä voit tappajan ympärillä luottaa nykyisin poliisiinko ? Enpä oikein usko . Mistä ilmoittaja voi tietää missä saakka kavereita on tappajalla? Ei mistään!
Vierailija kirjoitti:
Eikös poliisi aiemmin sanonut, että sarjahukuttaja ei syyllisty rikokseen pakoillessaan? Miten sitten avustaja voi syyllistyä?
Niinpä sekin vielä. Tässä se nähdään jumalauta miten psykopaatista seuraavat kyllä joutuu heti kiinni muttei nämä psykopaatit kuin vasta 7 murhan jälkeen.
Tuo psykohan voisi soittaa sulle että lähdeppä kuskiksi sillä " mulla on korkealla poliisissa tuttuja, ja sun käy poika huonosti ellet kuskaa mua.? Tuommonenhan voi puhua kenelle mitä vaan. Että saa pelkäämään. Nämä ne osaavat . Ne osaavat asiat jumailla juuri niin että satavarmasti olet kusessa teetpä niin tai näin.
Eiköhän se kuski pakon edessä sen tehnyt. Jos olisi kieltäytynyt tai juorunnut poliisille, 20 vuoden päästä olisi kostaja kolkutellut oville viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo psykohan voisi soittaa sulle että lähdeppä kuskiksi sillä " mulla on korkealla poliisissa tuttuja, ja sun käy poika huonosti ellet kuskaa mua.? Tuommonenhan voi puhua kenelle mitä vaan. Että saa pelkäämään. Nämä ne osaavat . Ne osaavat asiat jumailla juuri niin että satavarmasti olet kusessa teetpä niin tai näin.
Aika usein uhkailun takia tehdyt rikokset saavat lievempiä rangaistuksia. Sanoo siis poliiseille, että toimi pelon ja uhkailun alla, niin se voidaan ottaa huomioon. Silti rikoksesta pitää rangaista.
Minä olisin halukas näkemään ne naamat joille jos tuo äijä oisi soitellut hämärissä ovikelloa ja sanonut nyt poika lähdetään ja sinä ajat niin haluaisinpa nähdä moniko kieltaytyi tehtävästä? Täällä ei ole hajuakaan äijän kyvyistä saada ihminen pelkäämään. Ja tämä oli vielä sillä viimeisellä mahdollisella pakomatkallaan, tuskinpa ilman asetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein uhkailun takia tehdyt rikokset saavat lievempiä rangaistuksia. Sanoo siis poliiseille, että toimi pelon ja uhkailun alla, niin se voidaan ottaa huomioon. Silti rikoksesta pitää rangaista.
Eihän tuo pakolainen ollut poliisinkaan mukaan suorittamassa rikosta mutta kuski oli vai? Voi jumalauta tätä systeemin kieroutta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kuski pakon edessä sen tehnyt. Jos olisi kieltäytynyt tai juorunnut poliisille, 20 vuoden päästä olisi kostaja kolkutellut oville viimeistään.
Kyllä koko pitäjä tiesi ukon olevan pohjattoman pitkävihainen ja vielä seinää vastenkin juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo pakolainen ollut poliisinkaan mukaan suorittamassa rikosta mutta kuski oli vai? Voi jumalauta tätä systeemin kieroutta.
Se ehkä motivoisi enemmän antautumaan jos sanottaisiin, että kustakin karussaolo päivästä tulisi vuosi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikos on tapahtunut, jos henkeä uhaten on pakotettu kuskiksi. Sitä varmaan kutsutaan vapaudenriistoksi? Se ei ole sarjahukuttajan vika, jos kuski edelleen sanoo olleensa bestiksensä kanssa kyydissä, eikä tee rikosilmoitusta tyypistä, joka menee linnaan.
Parempi vain, mitä pidemmän tuomion tuolle hullulle saisi.
Ei tuomita kuskia ennen kuin asia on oikeasti tutkittu. Kuski on voinut toimia pelon ja painostuksen alla. Johan oli tiedossa millainen psykopaatti tuo hukuttajamies on. Jos itse joutuisin jotenkin tilanteeseen jossa joutuisiin kuskaamaan sarjatappajaa niin yrittäisin kyllä kaikin mahdollisin tavoin olla ärsyttämättä ja toivoisin samaan aikaan että joku ulkopuolinen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs ehkä pikkasen suhteuttaa hommia tuossa tapauksessa muuten menee uskottavuus kokonaan. Se on juuri näin nykyään on ihan mielivaltaa millaisesta rikosksesta otataan syyniin toinen ja toista ei ollenkaan. Vituttaa tämä touhu !
Itseäkin vituttaa kun poliisi pysäyttelee ja syyttelee lainrikkomuksesta AINA kun kuljetan etsintäkuulutettuja sarjamurhaajia. Mikä ihmeen rikos se on, kysyn vaan ?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs ehkä pikkasen suhteuttaa hommia tuossa tapauksessa muuten menee uskottavuus kokonaan. Se on juuri näin nykyään on ihan mielivaltaa millaisesta rikosksesta otataan syyniin toinen ja toista ei ollenkaan. Vituttaa tämä touhu !
Itseäkin vituttaa kun poliisi pysäyttelee ja syyttelee lainrikkomuksesta AINA kun kuljetan etsintäkuulutettuja sarjamurhaajia. Mikä ihmeen rikos se on, kysyn vaan ?!?
XD moinen uber
Aika tynnyrissä saa elää jos ei edes kaupassa ollessaan näe esim. Iltalehden uutisotsikoita.