Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa anopin ymmärtämään

Vierailija
23.01.2017 |

että meidän perheemme ei koskaan, missään olosuhteissa ryhdy hänen omaishoitajakseen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä odotan lasteni huolehtivan minusta sitten kun olen vanha. Tottakai vanhemmista huolehditaan.

Nykyään kotihoito näyttää olevan pakon sanelema juttu suurimmalle osalle, koska laitospaikkoja on vähän. 

Joten, ota ap lusikka kauniiseen käteen ja varaudu siihen, että tavalla tai toisella joudutte vastaamaan vanhuksienne hoidosta joku päivä joka tapauksessa, pidittepä siitä tai ette. Niin se vaan menee kaikilla. 

Joko on kirjallinen sopimus tehtynä ja työnjako selvä? Odottaa voi monenlaista. Lapsesi ovat syyttömiä syntymäänsä, eivätkä ole sinua valinneet. On vanhemman päätös hankkia lapsia, ei toisinpäin.

Vierailija
42/44 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäkin halusi, että hänen äitinsä hoidetaan kotona. Itse hän ei tietysti tikkua ristiin tositilanteessa sitten laittanut, vaan äitini joutui hoitamaan anoppinsa. Hyytävä tunnelma kotona jatkui yli viisi vuotta anopin (eli mummoni) kuoleman jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/44 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnön ulkopuolelle jättäminen testamentissa on epäluottamuksen osoitus ja tarkoittaa ulkopuolelle jättämistä suvusta. Omaishoitajuudet voi tämän jälkeen unohtaa.