Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisiin vinkkejä?

Lapral
23.01.2017 |

Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta, miten siitä päästiin yli?

Tilanne siis se, että 5v yhdessä ollaan miehen kanssa oltu, ja rakennettu se unelma mistä haaveiltiin (lapsi, talo, työt ym). 3,5kk sitten mies toi esiin että miettii eroa. Ongelmina esitti sen, että mä välillä korotan ääntäni. Korjasin sen heti, mutta jotenkin parisuhde on jumiutunut tähän kriisiin, enkä tiedä mitä voisin tehdä jotta pääsisimme pois tästä tilanteesta.

Ei riidellä, arki luistaa, nukutaan samassa sängyssä ja lähekkäin, tehdään asioita yhdessä mutta... ei suukkoja. Ei seksiä. (Toki mies on muutamaan kertaan sormin minua hyväillyt mutta suukot ja muu puuttuu).
Mies sanoo rakastavansa kun kysyn mutta ei vastaa kun sanon että rakastan tai sano sitä omaehtoisesti.

Mies saa aikaa itselleen ja touhuaakin omiaan enemmän kuin aiemmin. Ei puhu, eikä pysty siihen. Parisuhdeterapia ei ole vaihtoehto. Käyn yksin terapeutilla....

Erota en halua, jos mies ei sitä tee... nyt siis kaipaankin kokemuksia että tälläisestäkin voisi selvitä!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisinkin että voisin ratkaista tämän, vaikka tiedän etten minä siihen yksin pysty. En ole koskaan huutanut kuin hyeena, saattanut hieman korottaa ääntäni aiemmin, mutta nyt olen pitänyt täysin asialinjaa syyllistämättä, huutamatta ja tiuskimatta.

Terapiassa käyn yksin, mies ei suostu. Viihtyy kuitenkin mun seurassa ja jutteleekin paljon mut ei mitään sinne päinkään mitkä hänen tunteensa nyt ovat. Olen yrittänyt ylläpitää positiivista ilmapiiriä ja tehdä oman sekä miehen olon mukavaksi. Antanut tilaa ja omaa aikaa. Silti vastaus kaikkeen on yhä "emmätiiä".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän