Poikaystäväni vaatii estämään exäni ja entisen säätöni
Instagramissa ja snapchatissa... En toisaalta edes keksi syytä siihen miksi en estäisi/poistaisi heitä, mutta en vaan jotenkin kehtaa. Miksihän se on miehelleni niin tärkeä asia..? En minäkään vaadi häntä poistamaan ketään entisiään mistään.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut auton kymmenisen vuotta myöhemmin parin illan suhteelta.... Ja mainitsin kyllä miehelle, että on baarituttu kauppaamassa meille autoa, kun kaupasta astuttiin ulos.
Itse kaupanteko hoidettiin ihan asiallisesti, siinä kohtaa kun tunnistettiin niin pikaiset kuulumiset / yhteisen tutun kuulumiset ja mieheni esittely. Sitten puhuttiin pelkästään autosta.Hiukkako olisi ollut noloa jos mies olisi ruvennut vaatimaan toista myyjää tai marssinut kaupasta ulos tms.
Ja minusta olisi kyllä ollut noloa sekin, jos olisit joskus tämän miehen dramaattisesti blokannut ilman mitään syytä ja nyt sitten ihan pokalla siinä yrität tehdä kauppaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut auton kymmenisen vuotta myöhemmin parin illan suhteelta.... Ja mainitsin kyllä miehelle, että on baarituttu kauppaamassa meille autoa, kun kaupasta astuttiin ulos.
Itse kaupanteko hoidettiin ihan asiallisesti, siinä kohtaa kun tunnistettiin niin pikaiset kuulumiset / yhteisen tutun kuulumiset ja mieheni esittely. Sitten puhuttiin pelkästään autosta.Hiukkako olisi ollut noloa jos mies olisi ruvennut vaatimaan toista myyjää tai marssinut kaupasta ulos tms.
Min' olisin eronnut sinusta tuossa vaiheessa. Kun nainen on nussinut niin paljon pitkin kaupuankia ja kyliä että niitä panoja rupeaa tulemaan vastaan kaupoissakin niin siinä vaiheessa on parempi etsiä uusi nainen.
Mitäs pumpattavia barbaroita sinä olet nussinut, jos sinun ex-panosi eivät kaupassa voi tulla vastaan? Vai Thaimaassako olet käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, joten sori jos joku on jo vastannut tällaiseen kysymykseen. Mitä niillä entisillä säädöillä enää missään yhteystiedoissa tekee, jos se "säätäminen" on kerta jo loppunut? En myöskään ymmärrä mitä kehtaamista siinä poistamisessa on - ei millään entisen panokaverin tunteilla pitäisi nyt niin hirveästi olla väliä? :D Itse poistelen tällaiset turhat yhteystiedot ihan sinkkuna ollessakin, turha niitä on mihinkään hamstrata.Exä taas on vähän eri juttu mun mielestä. Sen kanssa voi olla takansa pitkäkin yhteinen taival, jonka aikana romanttiset tunteet ovat täysin kuolleet ja muuttuneet ihan aidoksi ystävyydeksi. (Ja tällä tarkoitan platonista normaalia ystävyyttä, enkä mitään epämääräistä pelleilyä.) Mun mielestä tällaisessa tapauksessa ei pidä vaatia toista katkaisemaan välejä exään, koska se on sama asia kuin menettäisi kenet tahansa tärkeän ystävän.
En minä mitään entisen säädön tunteita siinä olekaan säästämässä vaan ihan omien kasvojeni säilyttämistä. Minusta olisi vain noloa tehdä tietynlainen töykeä ele ilman mitään syytä. En haluaisi, että tämä ihminen tekee samanlaisia päätelmiä, kuin itse vastaavassa tilanteessa tekisin.
Mitä väliä entisen panon päätelmillä on? Tai sillä että "menettäisit kasvosi" sen edessä? Sehän on vain entinen pano, ei mitään sen kummempaa.
Ja te jotka yleistätte kaikki mustasukkaiset hulluiksi jotka lukitsevat kumppaninsa kellariin: jonkinlaista suhteellisuudentajua pliis. Mustasukkaisuuttakin on eri asteista, eikä se aina todellakaan pahene, vaan jossakin vaiheessa voi lievittyäkin. Joskus mustasukkaisuudesta on parannuttu, kun on löydetty kumppani johon voi täysin luottaa ja jonka kanssa on turvallinen olo. Minä olin erään exäni kanssa seurustellessa melko mustasukkainen ja syytä olikin, sillä hän oli jatkuvasti säätämässä selkäni takana jotakin ja oli patologinen valehtelija. Koskaan en voinut tietää puhuuko hän totta vai ei. Seuraavan seurustelukumppanin kanssa en ollut lainkaan mustasukkainen, sillä häneen pystyi luottamaan kaikissa tilanteissa.
Te jotka olette kovin hanakasti pitämässä kaikenmaailman panoja listallanne ja haluatte voida paistatella kaverimiesten halun kohteena, ette anna kovin paljoa syytä siihen luottamukseen. Onhan tuo touhu melko epämääräistä. (Ja tässä puhun nyt siitä, kun joku tässä keskustelussa sanoi ettei sillä ole mitään väliä jos kaverimies haluaa häntä panna, kunhan kumpikaan ei toimi sen halun mukaan. Mun mielestä siinä kohtaa ollaan jo ylittämässä rajoja ja itselleni olisi ainakin epämukavaa olla yksipuolisen himon kohteena, vaikken varattu olisikaan.)Ai mitä väliä? No esimerkiksi sitä väliä, että meillä voi olla yhteisiä tuttavia, joiden silmissä en halua näyttää idiootilta. En tiedä teistä muista, mutta minä ainakin jonkin verran välitän siitä, mitä muut minusta ajattelevat. Olkoon vain entinen pano, mutta hän elää edelleen samassa maailmassa kuin minä enkä halua jättää edes entisten panojen suuntaan mitään kyseenalaisia tylytyksiä ilman mitään syytä. Mistäs minä tiedän, vaikka hän olisi vielä tulevaisuudessa työkaverini, naapurini, lasten harrastusporukoissa tms, niin ihan asiallisena haluan kyllä pitää välit ihmisiin enkä nolata itseäni heidän silmissään. Sama koskee myös ihan kaikkia muitakin tuttavia. En halua katkoa siltoja yhtään mihinkään suuntaan, jos ei mitään syytä ole.
Minkälainen idiootti nussii ihmisiä jotka on kavereita tai on sama kaveripiiri?
Juuri näin. Vanha totuushan on: Älä IKINÄ sotke kavereitasi ja seksiä, äläkä suhteita ja työtäsi.
Jokainen älykäs ihminen ei sotke noita asioita. Siitä ei seuraa kuin pahaa.
Olet ymmärtänyt tuon ilmeisesti vähän laajemmin kuin useimmat meistä. Minä ainakin käsitän tuon niin, että hyvän kaverin tai työkaverin kanssa ei kannata alkaa seksisuhteeseen. Tuo ei mielestäni tarkoita sitä, että seksikumppanin kanssa ei voisi olla yhteisiä tuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, joten sori jos joku on jo vastannut tällaiseen kysymykseen. Mitä niillä entisillä säädöillä enää missään yhteystiedoissa tekee, jos se "säätäminen" on kerta jo loppunut? En myöskään ymmärrä mitä kehtaamista siinä poistamisessa on - ei millään entisen panokaverin tunteilla pitäisi nyt niin hirveästi olla väliä? :D Itse poistelen tällaiset turhat yhteystiedot ihan sinkkuna ollessakin, turha niitä on mihinkään hamstrata.Exä taas on vähän eri juttu mun mielestä. Sen kanssa voi olla takansa pitkäkin yhteinen taival, jonka aikana romanttiset tunteet ovat täysin kuolleet ja muuttuneet ihan aidoksi ystävyydeksi. (Ja tällä tarkoitan platonista normaalia ystävyyttä, enkä mitään epämääräistä pelleilyä.) Mun mielestä tällaisessa tapauksessa ei pidä vaatia toista katkaisemaan välejä exään, koska se on sama asia kuin menettäisi kenet tahansa tärkeän ystävän.
En minä mitään entisen säädön tunteita siinä olekaan säästämässä vaan ihan omien kasvojeni säilyttämistä. Minusta olisi vain noloa tehdä tietynlainen töykeä ele ilman mitään syytä. En haluaisi, että tämä ihminen tekee samanlaisia päätelmiä, kuin itse vastaavassa tilanteessa tekisin.
Mitä väliä entisen panon päätelmillä on? Tai sillä että "menettäisit kasvosi" sen edessä? Sehän on vain entinen pano, ei mitään sen kummempaa.
Ja te jotka yleistätte kaikki mustasukkaiset hulluiksi jotka lukitsevat kumppaninsa kellariin: jonkinlaista suhteellisuudentajua pliis. Mustasukkaisuuttakin on eri asteista, eikä se aina todellakaan pahene, vaan jossakin vaiheessa voi lievittyäkin. Joskus mustasukkaisuudesta on parannuttu, kun on löydetty kumppani johon voi täysin luottaa ja jonka kanssa on turvallinen olo. Minä olin erään exäni kanssa seurustellessa melko mustasukkainen ja syytä olikin, sillä hän oli jatkuvasti säätämässä selkäni takana jotakin ja oli patologinen valehtelija. Koskaan en voinut tietää puhuuko hän totta vai ei. Seuraavan seurustelukumppanin kanssa en ollut lainkaan mustasukkainen, sillä häneen pystyi luottamaan kaikissa tilanteissa.
Te jotka olette kovin hanakasti pitämässä kaikenmaailman panoja listallanne ja haluatte voida paistatella kaverimiesten halun kohteena, ette anna kovin paljoa syytä siihen luottamukseen. Onhan tuo touhu melko epämääräistä. (Ja tässä puhun nyt siitä, kun joku tässä keskustelussa sanoi ettei sillä ole mitään väliä jos kaverimies haluaa häntä panna, kunhan kumpikaan ei toimi sen halun mukaan. Mun mielestä siinä kohtaa ollaan jo ylittämässä rajoja ja itselleni olisi ainakin epämukavaa olla yksipuolisen himon kohteena, vaikken varattu olisikaan.)Ai mitä väliä? No esimerkiksi sitä väliä, että meillä voi olla yhteisiä tuttavia, joiden silmissä en halua näyttää idiootilta. En tiedä teistä muista, mutta minä ainakin jonkin verran välitän siitä, mitä muut minusta ajattelevat. Olkoon vain entinen pano, mutta hän elää edelleen samassa maailmassa kuin minä enkä halua jättää edes entisten panojen suuntaan mitään kyseenalaisia tylytyksiä ilman mitään syytä. Mistäs minä tiedän, vaikka hän olisi vielä tulevaisuudessa työkaverini, naapurini, lasten harrastusporukoissa tms, niin ihan asiallisena haluan kyllä pitää välit ihmisiin enkä nolata itseäni heidän silmissään. Sama koskee myös ihan kaikkia muitakin tuttavia. En halua katkoa siltoja yhtään mihinkään suuntaan, jos ei mitään syytä ole.
Juuri näin. Vanha totuushan on: Älä IKINÄ sotke kavereitasi ja seksiä, äläkä suhteita ja työtäsi.
Sanos muuta. Olen erittäin tyytyväinen, että en ole harratanut seksiä yhdenkään ihmisen kanssa pienellä paikkakunnalla, josta vanhempani ovat kotoisin. Paljon mukavampi viedä kumppani käymään vanhemmillani kun ei tarvitse pelätä törmäävänsä exiin. Isossa kaupungissa harvemmin törmää, koska on niin monia paikkoja, joihin voi mennä. Tietenkin olen pysynyt erossa myös kaveripiiristäni ja työporukastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, joka täällä noin kovasti ahdistut siitä, että muut ihmiset voivat olla ystäviä exiensä kanssa:
Rauhoitu. Hengitä. Sinä voit elää omilla ehdoillasi, kunhan kerrot ne alusta alkaen myös potentiaalisille parisuhdekumppaneille. Kukaan ei kiellä sitä.
Hyväksy kuitenkin vuorostasi se, että on myös meitä aikuisia ihmisiä, jotka emme tee siitä ongelmaa, että toisella on elettyä elämää takana ja jotkut niistä ihmisistä ovat jääneet ystäviksi.
Elettynä elämänä tarkoitat yhden illan panoja (erittäin säälittävää), useita suhteita (vielä säälittävämpää) tai että olet niitn tyhmä että luulet jonkun olevan kaverisi joka on sinua nussinut.
Voit olla varma että en edes suostuisi puhumaan sinunkaltaisen kanssa. Menee kaikki aika pidätellessä oksennustani
Oksenna siihen näppiksellesi ja lopetetaan tämä ketju. Asia ei muuksi muutu, toiset on mustasukkaisia ja ahdasmielisiä, toiset ymmärtävät elettyä elämää ja osaavat suhtautua mustasukkaisiinkin tunteisiin aikuismaisesti ja analysoida ne ihan itse, vaatimatta toista mielivaltaisesti blokkaamaan ystäviä.
Meidän ei tarvitse olla tekemisissä toistemme kanssa, en edes haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä entisen panon päätelmillä on? Tai sillä että "menettäisit kasvosi" sen edessä? Sehän on vain entinen pano, ei mitään sen kummempaa.Ja te jotka yleistätte kaikki mustasukkaiset hulluiksi jotka lukitsevat kumppaninsa kellariin: jonkinlaista suhteellisuudentajua pliis. Mustasukkaisuuttakin on eri asteista, eikä se aina todellakaan pahene, vaan jossakin vaiheessa voi lievittyäkin. Joskus mustasukkaisuudesta on parannuttu, kun on löydetty kumppani johon voi täysin luottaa ja jonka kanssa on turvallinen olo. Minä olin erään exäni kanssa seurustellessa melko mustasukkainen ja syytä olikin, sillä hän oli jatkuvasti säätämässä selkäni takana jotakin ja oli patologinen valehtelija. Koskaan en voinut tietää puhuuko hän totta vai ei. Seuraavan seurustelukumppanin kanssa en ollut lainkaan mustasukkainen, sillä häneen pystyi luottamaan kaikissa tilanteissa.Te jotka olette kovin hanakasti pitämässä kaikenmaailman panoja listallanne ja haluatte voida paistatella kaverimiesten halun kohteena, ette anna kovin paljoa syytä siihen luottamukseen. Onhan tuo touhu melko epämääräistä. (Ja tässä puhun nyt siitä, kun joku tässä keskustelussa sanoi ettei sillä ole mitään väliä jos kaverimies haluaa häntä panna, kunhan kumpikaan ei toimi sen halun mukaan. Mun mielestä siinä kohtaa ollaan jo ylittämässä rajoja ja itselleni olisi ainakin epämukavaa olla yksipuolisen himon kohteena, vaikken varattu olisikaan.)
Ai mitä väliä? No esimerkiksi sitä väliä, että meillä voi olla yhteisiä tuttavia, joiden silmissä en halua näyttää idiootilta. En tiedä teistä muista, mutta minä ainakin jonkin verran välitän siitä, mitä muut minusta ajattelevat. Olkoon vain entinen pano, mutta hän elää edelleen samassa maailmassa kuin minä enkä halua jättää edes entisten panojen suuntaan mitään kyseenalaisia tylytyksiä ilman mitään syytä. Mistäs minä tiedän, vaikka hän olisi vielä tulevaisuudessa työkaverini, naapurini, lasten harrastusporukoissa tms, niin ihan asiallisena haluan kyllä pitää välit ihmisiin enkä nolata itseäni heidän silmissään. Sama koskee myös ihan kaikkia muitakin tuttavia. En halua katkoa siltoja yhtään mihinkään suuntaan, jos ei mitään syytä ole.
Jokainen älykäs ihminen ei sotke noita asioita. Siitä ei seuraa kuin pahaa.Olet ymmärtänyt tuon ilmeisesti vähän laajemmin kuin useimmat meistä. Minä ainakin käsitän tuon niin, että hyvän kaverin tai työkaverin kanssa ei kannata alkaa seksisuhteeseen. Tuo ei mielestäni tarkoita sitä, että seksikumppanin kanssa ei voisi olla yhteisiä tuttavia.
Tai seksikumppanista voi tulla hyvä ystävä. Seurustelua on ehkä kokeiltu tai sitten ei. Itsellä ainakin alunperin yhdenyönjutusta löytyi elämänmittainen sielunkumppani. Meidän yhteinen arki olisi tappanut ystävyyden alkuunsa ja kasvettiin aikuisiksi eri tahtiin.
"Entisen säätöni" Lopettakaa naikkoset käyttämästä sanaa "säätö". Saa teidät kuulostamaan joltain lortoilta ihan oikeasti
Vierailija kirjoitti:
"Entisen säätöni" Lopettakaa naikkoset käyttämästä sanaa "säätö". Saa teidät kuulostamaan joltain lortoilta ihan oikeasti
Miksi sinä kutsuisit henkilöä, jonka kanssa olet flirttaillut, tapaillut, viestitellyt jne, mutta jonka kanssa et ole seurustellut?
Nosta kytkintä.
Siinä vaiheessa kun se tietää ettet ole poistanut niitä sieltä on sota suurempi ja uhkaa erolla. Se tulee jokaisessa tilanteessa esille. Mustasukkaisuus on myrkky parisuhteessa ja menee vain ojasta allikkoon.
Onko sitten hyvä olo kun huomaat että hän tutkii salaa sinun puhelintasi ilman "lupaa". Vaikka ei sinulla mitään salattavaa olekaan. Ei. Silti yksityisyys on asia jota pitäisi parisuhteessakin vaalia.
Olisiko pano ja hoito sitten vähemmän lorttomaisia ilmaisuja? Minusta säätö on juuri hyvä. Sehän ei mitenkään viittaa kevytkenkäisyyteen, vaan pelkästään siihen epämääräiseen vaiheeseen, kun varsinaista suhdetta ei vielä ole. Myös ne pitkäaikaisiin liittoihin johtavat suhteet ovat yleensä alkaneet jonkinlaisella säätämisellä. Ei siinä ole mitään lorttomaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, joten sori jos joku on jo vastannut tällaiseen kysymykseen.
Mitä niillä entisillä säädöillä enää missään yhteystiedoissa tekee, jos se "säätäminen" on kerta jo loppunut? En myöskään ymmärrä mitä kehtaamista siinä poistamisessa on - ei millään entisen panokaverin tunteilla pitäisi nyt niin hirveästi olla väliä? :D Itse poistelen tällaiset turhat yhteystiedot ihan sinkkuna ollessakin, turha niitä on mihinkään hamstrata.
Exä taas on vähän eri juttu mun mielestä. Sen kanssa voi olla takansa pitkäkin yhteinen taival, jonka aikana romanttiset tunteet ovat täysin kuolleet ja muuttuneet ihan aidoksi ystävyydeksi. (Ja tällä tarkoitan platonista normaalia ystävyyttä, enkä mitään epämääräistä pelleilyä.) Mun mielestä tällaisessa tapauksessa ei pidä vaatia toista katkaisemaan välejä exään, koska se on sama asia kuin menettäisi kenet tahansa tärkeän ystävän.En minä mitään entisen säädön tunteita siinä olekaan säästämässä vaan ihan omien kasvojeni säilyttämistä. Minusta olisi vain noloa tehdä tietynlainen töykeä ele ilman mitään syytä. En haluaisi, että tämä ihminen tekee samanlaisia päätelmiä, kuin itse vastaavassa tilanteessa tekisin.
Miten voit menettää kasvosi poistamalla henkilön kavereista, joka ei oikeasti ole kaverisi? Varmasti joku entinen pano tajuaa, että poisti sinut siksi, että ette ole ollut enää yhteydessä tai siksi, että olet alkanut seurustelemaan uuden kanssa, etkä siten halua roikottaa panoja kaverilistallasi. Aika ikävää käydä kaverilistaa läpi uuden kumppanin kanssa ja todeta, että se on vain joku pano.
Minut on poistanut muutama hyvä ENTINEN kaveri facebook-kavereista ja ymmärrän täysin, että ovat poistaneet. En lataa sinne mitään emmekä ole olleet missään yhteydessä moneen vuoteen. Miksi hän pitäisi minut listallaan?
Minulle herää kaksi kysymystä:
1. Miksi sinulle olisi tärkeää, että itsellesi ventovieras ihminen poistaisi jonkin henkilön somestaan? Miten se sinun elämääsi mihinkään suuntaan heilauttaa?
2. Minkä ikäisillä on oikeasti tapana käydä läpi kaverilista uuden kumppanin kanssa? Pakko myöntää, että itselleni olisi hälytysmerkki, jos mies tuollaista kaverilistan läpikäymistä ehdottaisi.
1. Miten niin ventovieras ihminen? Kyseessähän olisi minulle tärkein ihminen. Tottakai se merkitsee paljonkin, että hän on valmis jättämään vanhat suhteensa minun takiani.
2. Miksi en kävisi? Tottakai haluan tietää keitä ihmisiä hänen elämäänsä kuuluu.
1. Siis se palstalainen, jolle vastasit, on sinulle tärkein ihminen? :-o
2. Kuten sanottua, itse juoksisin jo tuossa vaiheessa. Ja kovaa.
Juokset siis kovaa jos katsotte yhteisiä kuvia ja poikaystäväsi kysyy keitä on kuvassa?
Minulla ei ole poikaystävää vaan miesystävä. Sellainen, jolle on itsestäänselvyys, että molemmilla on elettyä elämää takana.
Voi sinua :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, joten sori jos joku on jo vastannut tällaiseen kysymykseen.
Mitä niillä entisillä säädöillä enää missään yhteystiedoissa tekee, jos se "säätäminen" on kerta jo loppunut? En myöskään ymmärrä mitä kehtaamista siinä poistamisessa on - ei millään entisen panokaverin tunteilla pitäisi nyt niin hirveästi olla väliä? :D Itse poistelen tällaiset turhat yhteystiedot ihan sinkkuna ollessakin, turha niitä on mihinkään hamstrata.
Exä taas on vähän eri juttu mun mielestä. Sen kanssa voi olla takansa pitkäkin yhteinen taival, jonka aikana romanttiset tunteet ovat täysin kuolleet ja muuttuneet ihan aidoksi ystävyydeksi. (Ja tällä tarkoitan platonista normaalia ystävyyttä, enkä mitään epämääräistä pelleilyä.) Mun mielestä tällaisessa tapauksessa ei pidä vaatia toista katkaisemaan välejä exään, koska se on sama asia kuin menettäisi kenet tahansa tärkeän ystävän.En minä mitään entisen säädön tunteita siinä olekaan säästämässä vaan ihan omien kasvojeni säilyttämistä. Minusta olisi vain noloa tehdä tietynlainen töykeä ele ilman mitään syytä. En haluaisi, että tämä ihminen tekee samanlaisia päätelmiä, kuin itse vastaavassa tilanteessa tekisin.
Miten voit menettää kasvosi poistamalla henkilön kavereista, joka ei oikeasti ole kaverisi? Varmasti joku entinen pano tajuaa, että poisti sinut siksi, että ette ole ollut enää yhteydessä tai siksi, että olet alkanut seurustelemaan uuden kanssa, etkä siten halua roikottaa panoja kaverilistallasi. Aika ikävää käydä kaverilistaa läpi uuden kumppanin kanssa ja todeta, että se on vain joku pano.
Minut on poistanut muutama hyvä ENTINEN kaveri facebook-kavereista ja ymmärrän täysin, että ovat poistaneet. En lataa sinne mitään emmekä ole olleet missään yhteydessä moneen vuoteen. Miksi hän pitäisi minut listallaan?
1. Miksi sinulle olisi tärkeää, että itsellesi ventovieras ihminen poistaisi jonkin henkilön somestaan? Miten se sinun elämääsi mihinkään suuntaan heilauttaa?
2. Minkä ikäisillä on oikeasti tapana käydä läpi kaverilista uuden kumppanin kanssa? Pakko myöntää, että itselleni olisi hälytysmerkki, jos mies tuollaista kaverilistan läpikäymistä ehdottaisi.
1. Miten niin ventovieras ihminen? Kyseessähän olisi minulle tärkein ihminen. Tottakai se merkitsee paljonkin, että hän on valmis jättämään vanhat suhteensa minun takiani.
2. Miksi en kävisi? Tottakai haluan tietää keitä ihmisiä hänen elämäänsä kuuluu.
Juokset siis kovaa jos katsotte yhteisiä kuvia ja poikaystäväsi kysyy keitä on kuvassa?
Minulla ei ole poikaystävää vaan miesystävä. Sellainen, jolle on itsestäänselvyys, että molemmilla on elettyä elämää takana.
Miksi vastasit jos et vastannut kysymykseeni. Juoksetko karkuun jos miesystäväsi kysyy keitä on kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastasit jos et vastannut kysymykseeni. Juoksetko karkuun jos miesystäväsi kysyy keitä on kuvissa?
Vasta siinä vaiheessa kun poikaystävä vaatii heittämään kuvan pois.
Käytänkin tästä lähtien enemmän sanaa säätö, jos se karkottaa naista lorttona pitävät pojanklopit pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta siinä vaiheessa kun poikaystävä vaatii heittämään kuvan pois.
Eli valehtelit jos olet sama kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Käytänkin tästä lähtien enemmän sanaa säätö, jos se karkottaa naista lorttona pitävät pojanklopit pois!
Kiitos. Haluamme erottaa sinut mahdollisimman nopeasti kunnollisista naisista.
Mua kiinnostaa tässä keskustelussa se, että miksi Te tahdotte olla exien kanssa ylipäätään ystäviä? :D. Raivostuttavampia ihmisiä saa hakea -siksi NE on exiä. Oman exän kanssa ollaan kontaktissa ehkä 2krt vuodessa, erottiin Jo 8v sitten. Ei lapsia. Oma puolisoni on exänsä kanssa yhteydessä säännöllisesti koska heillä lapsia, mutta ei se tuokaan vaikuta kovin iloiselta tilanteesta kun exä aika vaikea ihminen. Jättäkää ny ne exät ja vanhat panot ja keskittykää olemassaolevaan. Ystävät on ystäviä, ei niitä oo pantu. Ainakin mulla exät tai panot jotka haluaisin pitää suhteen ohella olemassa olis ihan pimeistä motiiveista johtuvia miten varalaastarit Jos homma nyksän kanssa ei onnistukaan. Ei yksikään mies/pano oo mun oikea todellinen "ystävä". :D
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tässä keskustelussa se, että miksi Te tahdotte olla exien kanssa ylipäätään ystäviä? :D. Raivostuttavampia ihmisiä saa hakea -siksi NE on exiä. Oman exän kanssa ollaan kontaktissa ehkä 2krt vuodessa, erottiin Jo 8v sitten. Ei lapsia. Oma puolisoni on exänsä kanssa yhteydessä säännöllisesti koska heillä lapsia, mutta ei se tuokaan vaikuta kovin iloiselta tilanteesta kun exä aika vaikea ihminen. Jättäkää ny ne exät ja vanhat panot ja keskittykää olemassaolevaan. Ystävät on ystäviä, ei niitä oo pantu. Ainakin mulla exät tai panot jotka haluaisin pitää suhteen ohella olemassa olis ihan pimeistä motiiveista johtuvia miten varalaastarit Jos homma nyksän kanssa ei onnistukaan. Ei yksikään mies/pano oo mun oikea todellinen "ystävä". :D
Lähes kaikki exäni ovat olleet loistavia ihmisiä, mukavia ja empaattisia. Ja ovat edelleen. Suhteet ovat kaatuneet ihan muihin asioihin kuin riitoihin, pettämisiin ja muihin vittuuntumisiin. Voin ihan ylpeänä sanoa, että olen edelleen todella hyvissä väleissä useiden ex-puolisoideni kanssa ja heidän nykyisten puolisoidensa kanssa. Missään nimessä en halua seksiä näiden exien kanssa, saan sitä muualtakin, esimerkiksi uusilta ihastuksilta. Ex-puolisoita voi ihan oikeasti pitää ystävinään ilman, että siihen liittyy minkäänlaista katkeruutta, kaipuuta tai tukahdutettuja tunteita. Parisuhde voi oikeasti loppua siihen, ettei rakkautta enää ole, vaan tilalla on ystävyyttä.