Sain eilen baarissa tapaamaltani naiselta rönpsää mutta nyt hän ei vastaa viesteihin
Lupasi että tavattaisiin uudelleenkin mutta ei vastaa viesteihin ollenkaan. Tunnen oloni todella typeräksi kun kuvittelin hänen haluavan muutakin kuin seksiä minulta:(
M23
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Katkikset joutuu älä vastaa listalle
Mulla on 17,5 senttinen ja nainen huusi nautinnosta kun nussin häntä että en usko tuosta johtuvan.
AP
Kai äiti opetti, että rönpsästä pitää kiittää?
Jos tuossa mokasit, niin ehdit vielä kun riimität oodin rönpsälle.
Jollei rönpsän haltija vieläkään vastaa, niin häpeä on hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 17,5 senttinen ja nainen huusi nautinnosta kun nussin häntä että en usko tuosta johtuvan.
AP
Ei tolla vielä taivaisiin pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No sitte varmaan olet muuten vaan nolo tai ruma tai pahanhajuinen. Eikä kovin isokaan sulla. Ja kirjoitat "rönpsä".
Jos seksi oli hyvää ja kaikki meni muutenkin hyvin, yksinkertainen vastaus.. varattu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä katkiksista jokaiseen ketjuun kirjoitteleva mamma on myötähäpeää nostattava tyyppi.
Otit liian nopeasti yhteyttä. Naiset ei tykkää takertujista. Pitää antaa kuumaa, sitten kylmää, sitten taas kuumaa jne. Ns. Bile-Dani -metodi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä katkiksista jokaiseen ketjuun kirjoitteleva mamma on myötähäpeää nostattava tyyppi.
Katos itse katkis, onko jäänyt uusinnat saamatta ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos itse katkis, onko jäänyt uusinnat saamatta ? ? ?
naamapalmu
Vierailija kirjoitti:
Lupasi että tavattaisiin uudelleenkin mutta ei vastaa viesteihin ollenkaan. Tunnen oloni todella typeräksi kun kuvittelin hänen haluavan muutakin kuin seksiä minulta:(
M23
Hyi olkoon sinun kielikuviasi.
Täällä on Seksi-palsta sinunkaltaisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei tolla vielä taivaisiin pääse.
Tosi typeriä vastauksia ihan asialliseen ketjuun.
Hän teeskenteli, jos huusi.
Vai mitä muuta teit kuin yhdyntää, nuolitko ja sormetitko orkun hänelle? Tiedäthän, että n 80% naisista ei puhtaasti anatomisosta syistä pysty saamaan yhdynnässä ollenkaan.