Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat fokuksessa

Iloa rinnoista
22.01.2017 |

Olen keski-ikää lähestyvässä oleva, kolmen teini-ikäisen - nuoren aikuisen äiti, ja tyytyväisesti naimisissa. Monista harkituista ja itselleni hyvin perustelluista syistä täytin tyhjät ja pienet tissipussini silikoni-implanteilla. Tein toimenpiteen korkealaatuisella klinikalla, turvallisuus edellä, yrittämättäkään löytää edullisinta puoskaria. Ajattelin vastuutani äitinä. Tulos on maltillinen, mutta äärimmäisen kaunis ja olemustani tasapainottava.
Mieheni sanoi, ettei hänen takiaan tarvitse ottaa täytettä, mutta että hän ymmärtää omaa tarvettani näyttää naiselliselta. Lopputulokseen hänkin on kovasti tyytyväinen. Lapset ymmärsivät äidin tarpeen, kun aiheesta keskusteltiin etukäteen monilta eri kanteilta.
Kysynkin kuinka moni ymmärtää ratkaisuni? Onko oikein, että omaksi ja miehensä iloksi kohentaa omaa ulkonäköään kosmeettisesti? Kuinka moni on peräti itsekin korjauttanut häiritseviä piirteitä ulkomuodossaan? Ketkä ovat taas sitä mieltä, että niihin kortteihin on tyydyttävä, jotka on jaossa saanut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisen oma asia. Ei pitäisi kuulua kenellekään muulle. Itsekin voisin kuvitella joskus ottavani implantit.

Vierailija
2/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit mainostamaan. Saman tyylinen aloitus ilmestyi juuri toiselle foorumille. Kohta alkaa ilmestymään Tallinnalaisten firmojen asiakkaita kehumaan tissejänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia on ottaa silarit niin halutessaan.toki kannattaa ottaa huomioon leikkauksen komplikaatiot ja mahdolliset korjausleikkaukset ja olla realistinen.itse olen jo pienestä saakka ajatellut, että ehkä otan joskus kun rahatilanne sallii.

N20

Vierailija
4/6 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä otit?

Paljon maksoi?

Miten kauan toimen pisteestä on kipeä? Milloin on työkykyinen toimenpiteen jälkeen?

Onko tuntoherkkyys tisseissä/nänneissä heikentynyt?

Mikä kuppikoko nyt silateilla sinulla on?

Tehtiinkö samalla kohotus?

Vierailija
5/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä otit?

Paljon maksoi?

Miten kauan toimen pisteestä on kipeä? Milloin on työkykyinen toimenpiteen jälkeen?

Onko tuntoherkkyys tisseissä/nänneissä heikentynyt?

Mikä kuppikoko nyt silateilla sinulla on?

Tehtiinkö samalla kohotus?

Toimenpide tehtiin Saksassa. Koska käyn kuukausittain työmatkoilla Saksassa, oli konsultaatiokäynti helppoa sovittaa aikatauluun. Otin pari viikkoa lomaa ja vietin viikon Saksassa, jolloin saatoin samalla reissulla hoitaa jälkitarkastuksen viikon päästä leikkauksesta. Puolen vuoden kuluttua menen jälleen tarkastukseen.

Hinta oli 6500 euroa. Kun olin valinnut klinikan suositusten ja esitteiden perusteella, en edes kysynyt toista tarjousta. Hintaan sisältyi leikkausta seuraava yö klinikalla, mutta kun toisesta rinnasta erittyi katetriin turhan paljon nestettä, niin pitivät minua samaan hintaan toisenkin yön. Oli oikeasti sellainen olo, että minusta huolehdittiin, eikä tullut missään vaiheessa turvaton tai epävarma olo. Puitteet ja hygienia olivat huippuluokkaa.

Kivut olivat kovat neljä ensimmäistä päivää. Kovemmat kuin olin kuvitellut. Viikon päästä leikkauksesta olisin hyvin voinut jo palata omaan työhöni, mutta riippuu tietenkin työn luonteesta mihin pystyy. Raskaita painoja ei tietenkään voi nostella moneen viikkoon.

Tunto on tallella koko rinnan alueella, nännejä myöten. Toisen nännin asentoa (ei siis paikkaa) oli korjattu leikkauksen aikana, vaikka hinnoittelussa sovittiin vain implanttien asennuksesta. Kaupan päälle sain siis myös alas sojottavan nännin pääni terhakasti suoraan. Mieletöntä palvelua tämäkin mielestäni!

A-kuppikokoni kasvoi C-kuppiin. Lisäystä laitettiin 200 g molempiin. Näinkin pieni määrä kohotti povea mielestäni huomattavasti, mutta olen itsekin suhteellisen pienikokoinen, joten implantin koko on varmaan valittava suhteessa henkilön ruumiinrakenteeseen. Ja hädin tuskin A-kupin rinnoissa ei ollut mitään kohotettavaa. Tarkoitus oli täyttää imetyksen ja ikääntymisen jäljiltä entistäkin tyhjemmät omat pussini. Ja siinä onnistuttiin!

Valitettavasti kommentoija numero kaksi oli tällä kertaa väärässä. Niin paljon kauhutarinoita tallinnalaisista leikkauksista kuultuani, päätin suosiolla tehdä toimenpiteen jossain aivan muualla. Eikä tarkoitukseni ollut niinkään keskustella leikkauksen paikasta ja tekniikasta, vaan yleisemminkin toimenpiteen moraalista ja yleisestä mielipiteestä, vaikka ihan mielelläni vastaankin askarruttaviin kysymyksiin. Paranemisprosessi on minullakin vielä kesken. Lopullinen lopputulos ja muoto ovat olemassa kuulemma vasta noin vuoden päästä leikkauksesta. Tukiliiveissä tässä edelleen...

Vierailija
6/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silarit, ja ihmettelen aina, kun luen kaikenmaailman mielipidepalstoilta, kuinka luomu on parasta. Varsinkin miehet liputtavat aitojen tissien puolesta.

Ihan elävässä elämässä sitten olen huomannut, ettei ole tullut sellaista miestä vastaan, jolle ei olisi nämä feikit kelvanneet. Moni miespuolinen tuttavani oli kovasti innoissaan, kun kuuli uusista tisuistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi