Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on koira, se on lähes aina uros. Miksi?

Vierailija
22.01.2017 |

Tai hevonen. Se on lähes poikkeuksetta ori. Johtuuko tämä jostain miehenkaipuusta ja eläin "miehiä" voi hallita, toisin kuin suurinta osaa ihmisistä.. Vai onko siinä jotain seksuaalista..Hm..Mietin.. No kertokaa viisaammat jos jaksatte.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vain kissoista, mutta itselläni ainakin leikatut kollit on olleet luonteeltaan huomattavasti leppoisampia kuin nartut. Jatkossa pysyn vain kolleissa.

Vierailija
22/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua huolehtia muiden kuukautisista tai ehkäisystä kuin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä uroskoiraa, koska niiden kanssa on helpompi harrastaa kun ei tule juoksujen takia turhia taukoja. Miedän rodussa vielä nartut ja urokset on kuin täysin eri krotua, olen luonteen puolesta mieltynyt ennemmin uroksiin kuin narttuihin. Lisäksi meillä on kissoja; kaksi narttua, ne taas on helpompia kuin uroskissat. Ei mitään seksuaalista, ihan vaan käytännön juttu ja makuasia.

Vierailija
24/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 rotukissaa ja nuorin on poika. Olen todella yllättynyt koska on hauskin, leppoisin ja seurallisin. Enää en tyttökissaa ottaisi.

Tytötkin on ihania mutta paljon fiinumpia ja ehkä niistä ei saa niin paljon irti kuin tosta pojasta joka on kuin koira. Rotu on ragdoll.

Jos nyt ottaisin koiran niin se olisi uros.

Vierailija
25/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nartuilla saattaa alkaa keskenään sellainen ihan ihme rähinä tuosta noin vain. Narttujen sterilointi ei useinkaan auta tähän luonteenpiirteeseen, voi jopa pahentaa asioita.

Vierailija
26/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta vain kissoista, mutta itselläni ainakin leikatut kollit on olleet luonteeltaan huomattavasti leppoisampia kuin nartut. Jatkossa pysyn vain kolleissa.

Tää on niin totta ja meillä ollut aina tyttökissoja ja nyt se eka poika ragdoll ja on aina kaveri joka paikassa ja niin rento.

Vierailija
27/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut aina uroskoiria,koska niillä ei ole kuukautisia,ovat kookkaampia ja luonnetta enemmän.

Vierailija
28/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Minun koirallisilla naistutuilla on narttukoirat. Yhdellä on uros, yhdellä molemmat. Mutta enemmistöllä nartut.

Jokin tuossa yleistyksessäsi siis ontuu...

Vierailija
29/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omat hevoseni ovat kyllä olleet tammoja. Koirat ovat uroksia ihan vaan siksi, että ne eivät valu verta pitkin lattioita vaikka et niitä leikkuuttaisikaan. Yksi narttu oli kerran ja se riitti. Nartun leikkaaminen on kallista ja toipuminen hidasta, kun taas uros toipuu parhaimmillaan parissa päivässä lähes kivuttomaksi ja leikkaaminen maksaa murto-osan nartun leikkaamisesta.

Vierailija
30/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen narttuja, mutta nyt kaksi urosta. Puppua että nartut olisivat helpompia. Urokset ovat putkiaivoja, eivätkä juonittele mitään. Kouluttaminen käynyt todella helposti, ainoastaan murkkuikä oli urosten kohdalla haastavampi.

Vierailija
31/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uroskoiralla ei kärsi juoksuista.

Eli naiset pitää naisia alempiarvoisempina kuin miehiä. Kun naisilla on kuukautiset.

Aika ihmellistä naisvihaa sinulta

Vierailija
32/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki omat hevoseni ovat kyllä olleet tammoja. Koirat ovat uroksia ihan vaan siksi, että ne eivät valu verta pitkin lattioita vaikka et niitä leikkuuttaisikaan. Yksi narttu oli kerran ja se riitti. Nartun leikkaaminen on kallista ja toipuminen hidasta, kun taas uros toipuu parhaimmillaan parissa päivässä lähes kivuttomaksi ja leikkaaminen maksaa murto-osan nartun leikkaamisesta.

Koiria ei pitäisi koskaan leikata. Jos et kestä koiraa luonnollisena niin älä hanki koiraa.

Vierailija
33/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollut aina uroskoiria,koska niillä ei ole kuukautisia,ovat kookkaampia ja luonnetta enemmän.

Mitä hemmettiä sillä koolla on merkitystä? Käytätkö koiraa ihmisten pelotteluun vai?

Vierailija
34/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omistanut elämäni aikana kahdeksan koiraa. Niistä kaksi on ollut urosta.

Vierailija
35/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- uroksella ei ole juoksuja

- uroksella ei tarvitse teettää pentuja sen terveyden edistämiseksi

- uros tulee paremmin toimeen muiden koirien kanssa

Vierailija
36/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nartuilla saattaa alkaa keskenään sellainen ihan ihme rähinä tuosta noin vain. Narttujen sterilointi ei useinkaan auta tähän luonteenpiirteeseen, voi jopa pahentaa asioita.

Sama ihmisnartuilla.

Vierailija
37/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 jatkaa

Mitä narttujen hehkutettuun luonteen pehmeyteen tulee, ei välttämättä pidä paikkaansa. Kokemusta on    kahdesta nartusta, eikä kumpikaan ollut pehmeä. Ensimmäinen koira oli narttu varmaan juuri tämän ennakkokäsityksen vuoksi, mutta ei sitten ollutkaan mikään ihan helppo tapaus teinille ensimmäiseksi koiraksi. Dominanssia oli niin paljon luonteessa, että pisti vastaan ihan kaikessa missä vaan pystyi ja voimaa sekä nopeutta sen verran että pystyi. Koira kun tämän itse huomasi, se oli menoa ja meininkiä sitten. Kasvattaja valikoi pennun meille värivirheen takia, kun ei oltu kovin näyttelysuuntautuneita. Oli huono valinta. Virheitä toki tehtiin itsekin. Tämä koira olisi vaatinut paljon enemmän mitä osattiin tehdä sen kanssa, nyt sen tajuaa kun on jo enemmän kokemusta.

Vierailija
38/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nartut monesti dominoivempia. Meillä molemmat ja nokkimisjärjestys selvä

Vierailija
39/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 jatkaa

Mitä narttujen hehkutettuun luonteen pehmeyteen tulee, ei välttämättä pidä paikkaansa. Kokemusta on    kahdesta nartusta, eikä kumpikaan ollut pehmeä. Ensimmäinen koira oli narttu varmaan juuri tämän ennakkokäsityksen vuoksi, mutta ei sitten ollutkaan mikään ihan helppo tapaus teinille ensimmäiseksi koiraksi. Dominanssia oli niin paljon luonteessa, että pisti vastaan ihan kaikessa missä vaan pystyi ja voimaa sekä nopeutta sen verran että pystyi. Koira kun tämän itse huomasi, se oli menoa ja meininkiä sitten. Kasvattaja valikoi pennun meille värivirheen takia, kun ei oltu kovin näyttelysuuntautuneita. Oli huono valinta. Virheitä toki tehtiin itsekin. Tämä koira olisi vaatinut paljon enemmän mitä osattiin tehdä sen kanssa, nyt sen tajuaa kun on jo enemmän kokemusta.

Tämä on ihan totta. Sitten kun narttukoira on dominoiva, se on sitä todellakin! Siinä missä uroksen kanssa kerran saa välit selväksi, nartun kanssa voi joutua tappelemaan lopun ikää.

Vierailija
40/48 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ja tulee olemaan sterkattuja suomenlapinkoiranarttuja. Ovat pehmeämpiå kuin urokset ja tarve kusta joka paikkaan on vähäisempi. Veljen koiran ollessa mulla vuoden hoidossa meinasi välillä mennä hetmo kun vajaan 100 metrin välein piti nostaa koipea vaikkei mitään ois tullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi