Jos naisella on koira, se on lähes aina uros. Miksi?
Tai hevonen. Se on lähes poikkeuksetta ori. Johtuuko tämä jostain miehenkaipuusta ja eläin "miehiä" voi hallita, toisin kuin suurinta osaa ihmisistä.. Vai onko siinä jotain seksuaalista..Hm..Mietin.. No kertokaa viisaammat jos jaksatte.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut ja tulee olemaan sterkattuja suomenlapinkoiranarttuja. Ovat pehmeämpiå kuin urokset ja tarve kusta joka paikkaan on vähäisempi. Veljen koiran ollessa mulla vuoden hoidossa meinasi välillä mennä hetmo kun vajaan 100 metrin välein piti nostaa koipea vaikkei mitään ois tullutkaan.
Dominoivat narttukoirat merkkailevat vähintään yhtä paljon kuin urokset, et ole vissiin sellaiseen törmännyt. Nostavat koipeakin komeasti mutta suihkua eivät saa onneksi yhtä korkealle lentämään. Sterkkaus yleensä vain vahvistaa tätä piirrettä.
Miksi miehillä, joilla on kissa, on yleensä tyttökissa?
Mulla on narttukoiria ja tosiaan juoksuajat ovat aika hankalia. Rotukoiraa ei välttämättä halua steriloida, vaikkei pentuja olisikaan tarkoitus teettää. Narttukoiran luonne ei muutu steriloinnin jälkeen samalla tavalla leppoisammaksi kuin uroskoirilla vaan usein käy juuri päinvastoin. Kaduilla vastaan tulevat ihmishyypiöt suhtautuvat yleensä uroskoiraan kunnioittavammin kuin narttukoiraan eivätkä edes kännissä yritä lähestyä naista, jolla on isokokoinen uroskoira. Jos naisella on narttukoira, nämä hyypiöt eivät usko edes naisen varoitusta vaan uskovat vasta sitten, kun koira ärähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uroskoiralla ei kärsi juoksuista.
Eli naiset pitää naisia alempiarvoisempina kuin miehiä. Kun naisilla on kuukautiset.
Aika ihmellistä naisvihaa sinulta
Kuukautiset, astuttavaksi alistuminen, kyvyttömyys olla joukossa, vaikea luonne yms. Asioita, joita koiranartuissa pidetään huonona. Ihmisnartuissa muka samoja asioita pitäisi sitten arvostaa, vaikka naiset eivät niitä itsekään arvosta, hehe...
No, melkein laji kuin laji, niin kastroitu uros on helpompi kuin steriloimaton narttu.
Btw, oreja on tosi vähän harrasteluheppoina, kyllä ne ruunia ovat pääasiallisesti.
No minulla on uros ensisijaisesti siksi koska pentuja tuli vain kaksi ja kasvattaja halusi pitää itse narttupennun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tyttökissa. Tarkoittaako se kaikille miehille että olen lesbo?
Miten joku voi ajatella eläintä muuna kuin lemmikkinä? En käsitä.
Ihan samaa mieltä kanssasi. Minun uroskoirani, pikkuinen tiibetinspanieli on hauska vekkuli. Ja vaikka hän aina silloin tällöin nylkyttää jalkaani vasten ja "ahdistelee" samalla tavalla myös vieraitani, niin ei siinä mitään seksuaalista ole. Meitä vain naurattaa hänen touhunsa.
Niin, ja osa noista vieraista on miehiä, joten ei koirakaan taida ihmisistä mitenkään seksuaalisesti ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut ja tulee olemaan sterkattuja suomenlapinkoiranarttuja. Ovat pehmeämpiå kuin urokset ja tarve kusta joka paikkaan on vähäisempi. Veljen koiran ollessa mulla vuoden hoidossa meinasi välillä mennä hetmo kun vajaan 100 metrin välein piti nostaa koipea vaikkei mitään ois tullutkaan.
Mä taas en osaa edes kuvitella dominoivaa/haastavaa suomenlapinkoiraa. Mun mielestä ne on niin lässynlää/luonteettomia/helppoja/mukautuvaisia/tottelevaisia/ei älynjättiläisiä rotuna etten osaa kuvitella että niiden kanssa tulisi ongelmia.
Varmasti joo vaihtelee yksilön mukaan, enkä tarkoita pahalla, mutta on niin helppo ja yleinen moneen lapsiperheeseenkin soveltuva rotu juuri helpon luonteensa vuoksi.
En tykkää nartun juoksuista, en halua teettää pentuja koiralla. Lisäksi koirani on koulutettu hyötykäyttöön, saman rodun nartut joita olen nähnyt ovat paljon mutkikkaampia kouluttaa ja ihmeen oikullisia. Tää uros on suoraviivainen ja looginen koulutettava.