Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaantunut mies ja seksi

Vierailija
22.01.2017 |

Mies ollut stressaantunut jo pidemmän aikaa. Kuinka miesten seksuaalisuus muuttuu stressin alla, tekeekö enemmän mieli ja ottaa iloa irti arjen stressin keskellä. Vai hiipuuko halut olemattomiin. Minun mies ei ole yhtään kiinnostunut seksistä kanssani, olen epäillyt myös pettääkö hän mahdollisesti minua eli harrastaa sitä seksiä toisen kanssa ennemmin kuin minun ja minulle sitten sanoo että kun on niin stressiä.. ? Kokemuksia ja mielipiteitä mielelläni kuulisin. Kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tuntuu että mies välttelee seksiä kanssani ja tyyliin kauhulla odottaa jos "joutuu" olemaan kanssani. Sanoo että on väsynyt ja stressaantunut. Olen lakannut antamasta minkäänlaista merkkiä että haluan seksiä, teen sen hänelle helpoksi ja ehdotan että mennään aikaisin nukkumaan.

Vierailija
2/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla hankala saada asioita mielestä.. Jos olis tarpeeksi sexikäs nainen niin ehkä silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounou.. Kauan olette olleet yhdessä ja onko mies aiemmin ollut huomattavasti aktiivisempi seksuaalisesti ja halunnut sinua?

Tuo on todella turhauttavaa.

Vierailija
4/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on erittäin stressaantunut ja vielä masennuslääkityksellä, mutta seksiä oli pe ja tänään - varmaan koska olen niin seksikäs!

Vierailija
5/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko "stressi" olla vain tekosyy sille, että harrastaa seksiä ennemmin jonkun toisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi