Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä että nuoret katsovat tälläisiä videoita youtubessa?

Vierailija
22.01.2017 |

Voi monella antaa huonoja vaikutteita ja ovat vähän huonoja idoleita itseään etsiville nuorille.

Homoja/Lesboja on kummin vain joka neljässadas suomalainen. (koko väestöstämme homoja n. 0,5%) Eli pieni joukko.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta

Vierailija
2/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieleni niin pahoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä. onko nuo jätkiä.

Vierailija
4/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä se teitä kiinnostaa millaisia videoita ihmiset kattoo :D Meikkaaminen on kummiskin nykyään jo aika sukupuolineutraali asia. Sitä paitsi Henryn ja Teemun videot on miljoona kertaa viihdyttävämpiä kuin yhdenkään muun suomalaisen tubaajan.

Vierailija
5/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon 0.5% repäisit?

Vierailija
6/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
7/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität että joku hetero nuori voi muuttua homoksi jonkun meikkivideoiden katsomisen seurauksena? Korkeintaan joku valmiiksi homo ja meikeistä kiinnostunut voi saada rohkeutta alkaa ilmaisemaan itseään rohkeammin, jos ei ole aiemmin uskaltanut olla oma itsensä. En jotenkin jaksa uskoa että ihan perusjamppoja kiinnostaa noita katsoa, vaikka toki ihan hyvä jos katsoo - erilaisuutta on hyvä oppia suvaitsemaan mahdollisimman varhain.

Vierailija
8/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpihan noista puree tyynyä?

Vierailija
9/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.kysy.fi/kysymys/kuinka-monta-prosenttia-suomalaisista-homoja

Vierailija
10/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain hieman tuoreempaa tutkimusta? :D

Vierailija
11/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että homojen määrä lisääntyy huimaa vauhtia ja pian joka toinen on homo?

Vierailija
12/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi kuinka kauniita, taidankin näyttää tuon videon sukulaistytölleni, joka pitää meikkaamisesta!

Vierailija
13/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että homojen määrä lisääntyy huimaa vauhtia ja pian joka toinen on homo?

Meinaat itse että vallitseva ilmapiiri vuonna 1992 ei mitenkään vääristäisi tulosta?

Vierailija
14/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä HIV ripuli läiskyy ja paska haisee kun homot alkavat tannerta tärisyttämään

ei ole kaunista katseltavaa

Vierailija
15/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavaa

Vierailija
16/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei. Lopeta toi oksettavan hokeminen. Oot nolo.

T. Heteronainen, joka katsoo henryn, mannymuan ja jeffree starin meikkivideoita mielellään

Vierailija
17/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpihan noista puree tyynyä?

Eivät ole parisuhteessa vaan ovat kämppiksiä

Vierailija
18/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität että joku hetero nuori voi muuttua homoksi jonkun meikkivideoiden katsomisen seurauksena? Korkeintaan joku valmiiksi homo ja meikeistä kiinnostunut voi saada rohkeutta alkaa ilmaisemaan itseään rohkeammin, jos ei ole aiemmin uskaltanut olla oma itsensä. En jotenkin jaksa uskoa että ihan perusjamppoja kiinnostaa noita katsoa, vaikka toki ihan hyvä jos katsoo - erilaisuutta on hyvä oppia suvaitsemaan mahdollisimman varhain.

Joo, minä olin lesbo ja sitten katsoin yhden Primitive Technology -videon ja nyt olen hetero.

Vierailija
19/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä olin lesbo ja sitten katsoin yhden Primitive Technology -videon ja nyt olen hetero.

Hyvä että auttoi. Nyt varmasti itsekin ymmärrät kuinka aivopeseviä youtube videoit voivat olla kaltaisillesi helposti käännytettäville.

Vierailija
20/26 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa noita leviää nuorison keskuudessa, mutta suurin osahan nauraa noille. Ihan läpällähän noita katsotaan. Pojat varsinkin pitää ihan pilkkanaan noita. Joskus tehdään aika julmaakin pilaa, että puhutaan muka tosi ymmärtäväisesti sille vähän homon tyylisellä kaverille joka katsoo tosissaan, ja sitten kun toinen "avautuu" niin muut rämähtää nauramaan. Jotkut nuoret tytöt noita ehkä "fanittaa", mutta ei kai sillä lesboksi muutu. Vai luuleeko joku että teinitytöt ihastuu naismaisiin miehiin? Tuolla logiikalla pojat kuolaisivat jotain 100-kiloisia siilitukkaisia rekkalesboja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi