Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kielsi minulta moottoripyöräharrastuksen koska hänen kaverinsa vitsailivat, että olen "prätkäkundi"

Vierailija
22.01.2017 |

Minulla on oma pyörä mutta se on nyt seisonnassa kun en kerran saa sillä ajaa. Kuitenkin mietin tulevaisuutta, en haluaisi maksaa kallista vakuutusta kun pyörän on kuitenkin oltava vakuutettuna 3kk vuodesta. Ja toisalta en raaskisi sitä myydäkään, se kun oli minulle rakas ja tärkeä harrastus. Vaihtoehtoja ei kai tässä muita ole kun myydä pyörä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan vaihtoehto myydä pyörän sijasta se mies?

Vierailija
2/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran mies kieltää, niin pyörä myyntiin HETI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä mieheltäsi hänen mielipiteet, koska on naisellista kertoa mitä ajattelee.

Vierailija
4/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on läppä

Vierailija
5/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oma pyörä mutta se on nyt seisonnassa kun en kerran saa sillä ajaa. Kuitenkin mietin tulevaisuutta, en haluaisi maksaa kallista vakuutusta kun pyörän on kuitenkin oltava vakuutettuna 3kk vuodesta. Ja toisalta en raaskisi sitä myydäkään, se kun oli minulle rakas ja tärkeä harrastus. Vaihtoehtoja ei kai tässä muita ole kun myydä pyörä?

Pistä komenteleva mies pihalle. Sä et ole sen omaisuutta tai holhottava. Mistä seuraavaksi aiot luopua kun se pölvästi  oman huonon itsetuntonsa takia keksii elämällesi lisärajoitteita? Jos olisit mies, niin komenteleva kumppani menisi vaihtoon, eikä pyörä myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän