kutsumatta jätetty
Olen pienessä todella tiiviissä harrastuspiirissä.
Nyt kuulin, että eräs piiristämme jota olen pitänyt
ystävänäni on kutsunut kaikki muut erääseen juhlatilaisuun.
Jätänkä koko porukan, nostanko metelin, vai jatkanko kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Mikä olisi paras tapa reagoida tähän?
Kommentit (46)
Miksi täällä käsketään hylkäämään koko porukka. Ei kai nämä toiset voi edes tietää, että yksi on jätetty kutsumatta. Olen pahoillani AP. Koita pitää välit kunnossa kuitenkin näihin muihin jäseniin...
Tuohan on ihan selvää kiusaamista. Tämä on se tyyppi, joka lapsena kutsui synttäreille koko luokan yhtä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kiireessä jäit vahingossa pois kutsuttujen listalta?
Tiedät jo kirjoittaessasi, että tuo ei ole totta, koska silloinhan kutsuja olisi korjannut tilanteen kun ap otti yhteyttä, mutta kun ap:tä ei kutsuttu sittenkään, on kysymyksessä tahallinen teko.
Ap, poista ao. tyyppi puhelimestasi. Kanssakäyminen hänen kanssaan tulee olemaan vaikeaa. Kuvaile vähän tyyppiä: ikä, ammatti, perhetilanne, ulkonäkö tms. ehkä voimme jotenkin analysoida.
Jos kauttasi leviää jutut? Halusivat olla turvassa jälkipuheilta. Tätä veikkaan, jos et ole riidoissa kutsujan tai jonkun kutsutun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiireessä jäit vahingossa pois kutsuttujen listalta?
Tiedät jo kirjoittaessasi, että tuo ei ole totta, koska silloinhan kutsuja olisi korjannut tilanteen kun ap otti yhteyttä, mutta kun ap:tä ei kutsuttu sittenkään, on kysymyksessä tahallinen teko.
Ap, poista ao. tyyppi puhelimestasi. Kanssakäyminen hänen kanssaan tulee olemaan vaikeaa. Kuvaile vähän tyyppiä: ikä, ammatti, perhetilanne, ulkonäkö tms. ehkä voimme jotenkin analysoida.
Mikään vahinko tuo ei ollut, se on päivänselvää.
Onko teillä iso ikäero?
Itse en jättäisi ketään kutsumatta,
muuten kuin ehkä kauheassa vihanpuuskassa,
jos harrastusryhmässä on tullut jotain valtataistelua jonkun kanssa...
Häpeäisin kyllä ja kutsuisin viime tipassa hänetkin.