Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei tammikuun tipattomalla olevat!

Vierailija
22.01.2017 |

Korkkaatko ensi vkl vai vasta seuraavana,jolloin tipattomuus kestää yli kk?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jatkaa, koska ei tunnu missään.

Vierailija
2/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat juopolta tai vähintäänkin alkoholiongelmaiselta, kuten suurin osa muistakin tipatonta kuukautta korostavat. Normaalille ihmiselle tuollainen kuukausi pari menee juomatta ihan huomaamatta, eikä siitä tarvitse tehdä erikseen numeroa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jatkuisi tuttuun tapaan maaliskuun puolelle, mutta vietän 40v synttäreitä ensi viikonloppuna joten tipaton kyllä keskeytyy siksi aikaa ;)

Vierailija
4/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kalenterissa tammikuu loppuu vasta 31.1. ja viikonpäivä on tiistai.

Taitaa viinanhimo jo nostaa päätään Aplla tai trollina hirisee xD

Vierailija
5/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli juoda. Juon sitten kun taas maistuu.

Vierailija
6/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaan 4.2.

Vierailija
7/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juopolta tai vähintäänkin alkoholiongelmaiselta, kuten suurin osa muistakin tipatonta kuukautta korostavat. Normaalille ihmiselle tuollainen kuukausi pari menee juomatta ihan huomaamatta, eikä siitä tarvitse tehdä erikseen numeroa. :D

En tunne yhtään ihmistä, muutamaa raittiusongelmaista lukuunottamatta, jolla menisi kuukausi ilman tippaakaan alkoholia, huomaten tai huomaamatta.

Vierailija
8/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vähintään 10.5. Asti :)

Vierailija
9/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään ihmistä, muutamaa raittiusongelmaista lukuunottamatta, jolla menisi kuukausi ilman tippaakaan alkoholia, huomaten tai huomaamatta.

.

Mitä tähän nyt voisi sanoa? Taidat tuntea paljon nykyisiä/tulevia alkkiksia. 

Vierailija
10/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Joo, onhan se aivan huikean alkoholiongelman merkki että ravintolassa ottaa lasin viiniä ruoan kanssa tai viikonloppuna konjakit takkatulen ääressä. Kuse muuntajaan, mäntti.

Vierailija
11/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kalenterissa tammikuu loppuu vasta 31.1. ja viikonpäivä on tiistai.

Taitaa viinanhimo jo nostaa päätään Aplla tai trollina hirisee xD

Totta! Minulla on a-ongelma ja viinanhimo nostaa päätään! Tosin en juo viinaa vaan olutta ja siideriä. Juon viikonloppuisin,enkä ole ennen viettänyt tipatonta :) T.ap

Vierailija
12/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viime vuosi meni tipattomasti. Nyt otin pari olutta. Pahaa. Ei sovi mulle. Jatkan siis raittiina.

Vierailija
13/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt vaikea uskoa, että on ihmisiä jotka tarvitsevat tipattoman kauden? Eikös olisi kiva että kaikki kannustaisivat, siis sen sijaan että hörötellään toisen tipattomalle yritykselle?

Vierailija
14/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton alkoi tammikuussa 2015 ja jatkuu edelleen.

Vierailija
15/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon siirtäny näitä viikonloppuja kans. Oon juomatta helmikuussa arkipäivänä osan näistä tammikuun viikonlopuista nii on kyllä ihan sama asia. Tartte nii niuhottaa ja voi silti olla itteensä tyytyväinen. Tänä vuonna oli vielä helppo kun vaa 4 viikonloppuu ja parina ainoastaa vähän otti, kun uutta vuottaha ei oo koskaa laskettu tammikuuks tipattomassa. Ja siis en muutenkaa viikolla juo kun ehkä yömyssyi niin sit ilman niitäki helmikuus näinä tipattoman paikkapäivinä.

Vierailija
16/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ole varsinaisesti tipattomalla, mutta ajattelin vähentää alkoholin käyttöä. Kolme kertaa olen ottanut lasin viiniä ruuan kanssa, ensimmäinen näistä uudenvuodenpäivänä ja sitten kahtena seuraavana viikonloppuna. Tämä viikonloppu menikin sitten tipattomana, kun ei satuttu tekemään sellaista ruokaa jonka kylkeen olisi sopinut hyvin viini.

Eikä ole aikomusta alkaa helmikuussa juopottelemaan, vaan eiköhän tämä jatku kesään asti tällä linjalla. Painoa tässä pudottelen samalla, nyt on lähtenyt 3,7kg tämän kuun aikana.

Vierailija
17/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väitä että olisit epänormaali, mutta ei se oikeasti ole suomalaisten keskuudessa kovin tavallista että ollaan viikkokausia täysin ilman alkoholia.

Olen kovasti ihmetellyt että minkälaisia ovat ne ihmiset joita ärsyttää muiden tipattomat tammikuut.

Jos vertaan tätä tupakointiin, niin en minä tunne tupakoimattomana mitään ärtymystä siitä että jos joku toinen on ollut polttamatta muutaman viikon.

Eli mistä tuo kiukku kumpuaa?

Vierailija
18/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko juovani ensi viikonloppuna,on niin aktiivinen viikonloppu tulossa.Tässä kuussa oli kyllä yks yhden päivän poikkeama,kun oli miniloma.Mutta mitäs siitä.

Vierailija
19/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Joo, onhan se aivan huikean alkoholiongelman merkki että ravintolassa ottaa lasin viiniä ruoan kanssa tai viikonloppuna konjakit takkatulen ääressä. Kuse muuntajaan, mäntti.

Ja tuotako sitten kutsutaan KORKKAAMISEKSI? Oikeesti jos 9 vrk ennen tammikuun loppua pitää tehdä tällaisia aloituksia, niin kyllähän se nyt jotakin kertoo suhteesta alholiin. :D

Vierailija
20/65 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jatkan vielä helmikuun, riippuu vähän. Alkoholinkäyttöni ei ole pakonomaista, voisin olla vaikka koko vuoden tipattomalla, mutta ei ole tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän