Hei tammikuun tipattomalla olevat!
Korkkaatko ensi vkl vai vasta seuraavana,jolloin tipattomuus kestää yli kk?
Kommentit (65)
Eikö se jo kerro jotain alkoholi ongelmasta, kun pitää laskee päiviä milloin voi taas ryypätä ja hehkuttaa muille jos on vaikka pari kuukautta juomatta?
"En tunne yhtään ihmistä, muutamaa raittiusongelmaista lukuunottamatta, jolla menisi kuukausi ilman tippaakaan alkoholia, huomaten tai huomaamatta."
.
Tähän ei voi muuta sanoa kun, että aikamoisessa tynnyrissä elät.
Miksi tipaton tammikuu? Eikö tipaton tiistai olisi parempi? Päiviä olisi vuodessa 52, kun tammikuussa vain 31.
Tiistaina 31.1. ostan alkosta kossupullon. Korkkaan heti kun vuorokausi vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi naurettavalta, että jollekkin perheelliselle kuukauden tipaton olisi vaivan takana :D eri asia nuoret, jotka viihtyvät baareissa joka viikonloppu, mutta perheelliselle.. Oikeasti. Kyllä minulla menee helposti kuukausia ilman että juon.[/qute]
Kuinkas moni tässä ketjussa on sulle perhesuhteensa kertonut?
4.2. otan viiniä. Meille tulee silloin illallisvieraita, ja niin hyvä ruoka ansaitsee loistoviinin :)
Mun tipaton meni persiilleen heti 1.1. kun piti saada krapulakaljaa. :(
Viikko sitten aloitin uuden tipattoman, tällä kertaa antabuksen voimalla. Jos tässä nyt pari kuukautta yrittäisi olla kuivin suin.
T. Alkoholisti, N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi naurettavalta, että jollekkin perheelliselle kuukauden tipaton olisi vaivan takana :D eri asia nuoret, jotka viihtyvät baareissa joka viikonloppu, mutta perheelliselle.. Oikeasti. Kyllä minulla menee helposti kuukausia ilman että juon.[/qute]
Miten se tähän liittyy?? Lue mitä kirjoitin.
Miksi odottaa viikonloppuun? Jos olisin tipattomalla niin korkkaisin 1.2. Sen sijaan oon ollut tammikuun lähes ilman hiilihydraatteja ja aion helmikuun ekana tehdä pizzaa! Ja sen kanssa olut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue itse ja vastaa siihen mitä kysytään,jos sun on pakko vastata ja yrittää täällä päteä. Olet typerä!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se jo kerro jotain alkoholi ongelmasta, kun pitää laskee päiviä milloin voi taas ryypätä ja hehkuttaa muille jos on vaikka pari kuukautta juomatta?
Tätä yritin sanoa jo ensimmäisellä sivulla, mutta alapeukkuja satoi...
Meni perssiilleen jo aika alussa. :/
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat juopolta tai vähintäänkin alkoholiongelmaiselta, kuten suurin osa muistakin tipatonta kuukautta korostavat. Normaalille ihmiselle tuollainen kuukausi pari menee juomatta ihan huomaamatta, eikä siitä tarvitse tehdä erikseen numeroa. :D
Tipattoman viettäminen ei tarkoita asiasta numeron tekemistä. Jos olisin vaikka pullattomalla, en tekisi siitäkään numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat juopolta tai vähintäänkin alkoholiongelmaiselta, kuten suurin osa muistakin tipatonta kuukautta korostavat. Normaalille ihmiselle tuollainen kuukausi pari menee juomatta ihan huomaamatta, eikä siitä tarvitse tehdä erikseen numeroa. :D
Tipattoman viettäminen ei tarkoita asiasta numeron tekemistä. Jos olisin vaikka pullattomalla, en tekisi siitäkään numeroa.
Jooooooo, ei tehdä MINKÄÄNLAISTA NUMEROA, mutta muuten vain lasketaan päiviä 9 vuorokautta ennen kuukauden vaihtumista, että koska saa korkata! Huh huh... Mutta ei mitään, sovitaan ettei AP:lla ole orastavaa alkoholiongelmaa, niin kaikilla on hyvä mieli. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooooooo, ei tehdä MINKÄÄNLAISTA NUMEROA, mutta muuten vain lasketaan päiviä 9 vuorokautta ennen kuukauden vaihtumista, että koska saa korkata! Huh huh... Mutta ei mitään, sovitaan ettei AP:lla ole orastavaa alkoholiongelmaa, niin kaikilla on hyvä mieli. :)
Luemme ilmeisesti eri avauksia. Tässä ketjussa melkeinpä kaikki kertovat tipattoman jatkumisesta kuun vaihtumisen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Elo-marraskuu meni myös "tipattomalla ". En siitä hoksannut kenellekään mainita eikä kenellekään tullut mieleen kysyä. Mut kyllä tää tammikuu nyt on jotenkin spesiaali ku jos sen on ilman alkoholia niin pakostakin on deeku :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään ihmistä, muutamaa raittiusongelmaista lukuunottamatta, jolla menisi kuukausi ilman tippaakaan alkoholia, huomaten tai huomaamatta.
.
Mitä tähän nyt voisi sanoa? Taidat tuntea paljon nykyisiä/tulevia alkkiksia.
Joo, onhan se aivan huikean alkoholiongelman merkki että ravintolassa ottaa lasin viiniä ruoan kanssa tai viikonloppuna konjakit takkatulen ääressä. Kuse muuntajaan, mäntti.
Ottaapa sinua hermoon tämä asia.
Tunnetko ketään, joka ei kiroile ja hauku muita ihmisiä ihan pikkuasioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue itse ja vastaa siihen mitä kysytään,jos sun on pakko vastata ja yrittää täällä päteä. Olet typerä!
Taidat olla jo kännissä. Vituiksi meni sun tipaton niinkuin varmaan joka vuosi.
Olen juonut tässä kuussa 10 päivänä. Olin ekan viikon tipattomalla, mutta sitä seurasi viikon juomaputki. Pari vuotta sitten olin 3 kuukautta tipattomalla, kohta on pakko lopettaa tämä alkoholismi.
Nuorissahan on paljonkin täysraittiita. Paljon enemmän kuin yli 40 vuotiaissa.