Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei tammikuun tipattomalla olevat!

Vierailija
22.01.2017 |

Korkkaatko ensi vkl vai vasta seuraavana,jolloin tipattomuus kestää yli kk?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juopolta tai vähintäänkin alkoholiongelmaiselta, kuten suurin osa muistakin tipatonta kuukautta korostavat. Normaalille ihmiselle tuollainen kuukausi pari menee juomatta ihan huomaamatta, eikä siitä tarvitse tehdä erikseen numeroa. :D

Tipattoman viettäminen ei tarkoita asiasta numeron tekemistä. Jos olisin vaikka pullattomalla, en tekisi siitäkään numeroa.

Ethän nolaa itseäsi julkisesti termin tiimoilta? Kiitos. https://fi.wikipedia.org/wiki/Oikeustoimikelpoisuus

Vierailija
62/65 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^väärä välilehti auki, soriiiii :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voi päättä mitään, kun mun juomiset ei ole koskaan niistä päätöksistä välittöneet. Yksi iso lasi viiniä saa sellaisen maitin päälle, että juon koko pullon ja lisää vielä toisen ja vähön päälle.

Nyt on menny tosi, tosi hyvin, eli omaa ennästystä hipoen näyttää tuleva kaksi viikkoa ja 3 päivää! Mikäli vanhat tottumukset toteutuu, jö nehän toteutuu.

Olo on loistava, olen jo nukkunutkin hyvin, selvin päin. Positiivinen mieli ja vointi hieno!

Toivottavasti pystyisin näitä kuivia viikkoja pitpmäön ennenmänkin.

Vierailija
64/65 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin pitää maksan puhdistuskuurin talvella, jotta kesällä voi ottaa enemmän. Pelkään hieman maksan kestävyyttä jos jatkuvasti juo viikonloppuna ympäri vuoden.

Vierailija
65/65 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitänyt itseäni kovinkin peruspulliaisena alkoholin suhteen, mutta kun joulukuu lipsahti sellaiselle, että saatoin juoda oluen illassa, alkoi ärsyttää. Tammikuu on mennyt srjen osalta kevyesti, mutta kyllä viikonloppuisin suu napsuu! olisi vielä viiniä, olisi olutta, siideriä jääkaapissa. Saunan jälkeen, tai pizzan kaverina, lasi viiniä illan rentoutumiseen... onko tästä pahus vie tullut ongelma? Ja juurikin kun mieli vie tasolle " ah, helmikuu koittaa kohta, sitten saa taas saunaoluen", niin.. kai se pitää helmikuukin vaan olla juomatta. HUOKAUS. tupakoinnistakin pääsin helpommalla 6 vuotta sitten. Ehkä juomisen "vähäinen käyttö" on vaikea alue?

N34