Mitä kuuluu sunnuntaiaamuunne?
Minä heräsin jo kuudelta täällä kyläpaikassa - toiset vielä nukkuu. Odotan kovasti, että pääsen kotiin, kun en ole mikään kyläilijä. Kohteliaisuudesta kuitenkin tulin tänne, kun kutsuttiin ja kahvia olen keitellyt itselleni ☕️
Kommentit (68)
Lapsen kanssa herättiin klo 8.30. Lapsi surffailee netissä ja katsoo videoita. Itse tein vähän työhommia koneella, luin nettilehtiä ja tein mustikkapiirakan, jota juuri äsken herkuttelimme. Tarkoitus ulkoilla vielä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan itken kun oon ihan poikki 😢 en nuku, heräsin n. puolen tunnin välein ja luovutin sit neljän maissa kokonaan. Luin, siivosin hamsterien häkit, odotin lehteä, tein "aamu"palaa.
Seitsämän päivän työputki takana (65tuntia) ja nyt ruhtinaallinen yksi vapaa ennen aamua ja mua ahdistaa suunnattomasti!!! Sydän hakkaa ja oksettaa ja pää on ihan pökkelö.
Mies lähti salille enkä edes sinne jaksanut lähteä mukaan. Teinit nukkuu vielä. Kävin poikaa vilkaisemassa ja sekin pisti itkuhanat täysille kun oli niin suloinen. Mulla hajoo pää.....
Voimia. Toivottavasti noin pakkotahtinen työ ei ole jatkuvaa tai saat burn outin. Lepää hyvällä omallatunnolla ja käy vaikka pienellä kävelylenkillä.
Tulin ihan järkyttävässä krapulassa töihin ja omatunto kolkuttelee.
Piti käydä vain pyörähtämässä, mutta tapasin miehen jota en olisi uskonut enää ikinä näkeväni ja siinähän se ilta ja yö sitten meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu, vaikka on taas kerran seksitön/läheisyydetön viikonloppu kohta taputeltu. Vaimoa ei nappaa moinen.
Jos lenkille lähtisi, tiedä vaikka näkisi iloisia koiranulkoiluttajia :)Tulin surulliseksi tästä. Seksi ja läheisyys, elämä on kylmä paikka ilman niitä. Pystyisinkö puhumaan tästä vaimollesi? Elämä ilman seksiä on kuin autiomaa.
T lenkkinainenNo se vähän riippuu. Minä en kaipaa, nautin yksin elämisestä, libidoni on hiipunut, enkä ole koskaan ollut kauhean innostunut seksistä. Naimisissa olen ollut, saanut - onneksi - kaksi lasta, jotka jo kovasti aikuisia.
Jos löytäisin fiksun miehen, joka ei koko aikaa vonkaisi, voisin harkita, mutta miehet suhtautuvat minuun himoiten (huvittava paradoksi) 🤔😏, joten antaa olla. 🤗
Ollaan niin erilaisia. Lenkkinaista panettaa niin seksiä on saatava. Sitä varten sitä ollaan parisuhteessa!
Menin nukkumaan vasta joskus puoli neljän aikaan ja heräsin n. klo 11. Eli paljoakaan ei ole ehtinyt vielä tapahtua. Tänään kuitenkin aion lukea tenttiin, siivota ja äiti on tulossa käymään.
Täällä taas aamun jälkeen...😊
Kiitos lomatoivotuksista❣️ Tuntui kivalta.
Söin ihan kaupan runebergintorttua aamukahvilla. On niitä myyty kaupoissa jo ainakin pari viikkoa.
Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille❣️
T. Yövuorolainen jolla alkoi loma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu, vaikka on taas kerran seksitön/läheisyydetön viikonloppu kohta taputeltu. Vaimoa ei nappaa moinen.
Jos lenkille lähtisi, tiedä vaikka näkisi iloisia koiranulkoiluttajia :)Tulin surulliseksi tästä. Seksi ja läheisyys, elämä on kylmä paikka ilman niitä. Pystyisinkö puhumaan tästä vaimollesi? Elämä ilman seksiä on kuin autiomaa.
T lenkkinainenNo se vähän riippuu. Minä en kaipaa, nautin yksin elämisestä, libidoni on hiipunut, enkä ole koskaan ollut kauhean innostunut seksistä. Naimisissa olen ollut, saanut - onneksi - kaksi lasta, jotka jo kovasti aikuisia.
Jos löytäisin fiksun miehen, joka ei koko aikaa vonkaisi, voisin harkita, mutta miehet suhtautuvat minuun himoiten (huvittava paradoksi) 🤔😏, joten antaa olla. 🤗Ollaan niin erilaisia. Lenkkinaista panettaa niin seksiä on saatava. Sitä varten sitä ollaan parisuhteessa!
Panettaa, tökerö tapa ilmaista miellyttävä asia. Minä olen parisuhteessa rakkaudesta, erotiikka on yksi rakkauden osa-alue.
Mutta, todellakin, kukin tavallaan.
No se vähän riippuu. Minä en kaipaa, nautin yksin elämisestä, libidoni on hiipunut, enkä ole koskaan ollut kauhean innostunut seksistä. Naimisissa olen ollut, saanut - onneksi - kaksi lasta, jotka jo kovasti aikuisia.
Jos löytäisin fiksun miehen, joka ei koko aikaa vonkaisi, voisin harkita, mutta miehet suhtautuvat minuun himoiten (huvittava paradoksi) 🤔😏, joten antaa olla. 🤗