Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu sunnuntaiaamuunne?

Vierailija
22.01.2017 |

Minä heräsin jo kuudelta täällä kyläpaikassa - toiset vielä nukkuu. Odotan kovasti, että pääsen kotiin, kun en ole mikään kyläilijä. Kohteliaisuudesta kuitenkin tulin tänne, kun kutsuttiin ja kahvia olen keitellyt itselleni ☕️

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tönään on sukulaiselle juhlat joihin päätettiin eilen ettei mennä. Minusta olisi kyllä pitänyt mutta ok, hyväksyin ettei ihan välttämätöntä. Nyt mies viime tingassa päätti et kyl hänen sittenkin täytyy. En ehdi enää mukaan, miehen sukulaiset aattelee minusta luultavasti ties mitä. Kyllästyttää kun tuo ei ymmärrä ettei tämä ole hyvä tyyli hoitaa asiat.

Lepo vaan. Veemäisiä juttuja nuo sukujuhlat. Ajatelkoot suku mitä hyvänsä, mutta joo ehkä ei paras tyyli hoitaa, mutta minkäs teet.

Vierailija
22/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu hyvää :( Vaikka verrattaen onkin mennyt viime aikoina hyvin niin nyt on paha mieli ja surkuttelen pääni sisällä menetettyä elämää. Tuntuu ettei tästä taida tulla enää mitään.

Kirjoitin jo vuodatuksenkin tänne palstalle, mutta jätin sitten postaamatta sen kun en usko että se ketään kiinnostaa. Eikä se avautuminen helpotakaan kun haukkuja vaan saa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin yövuorosta. Alkoi viikon loma. Keitin ja join äsken kahvit kera runebergintortun. Väsynyt ja onnellinen.

Mukavaa lomaa! Joko torttuja myydään kaupassa vai teitkö itse? 🍮

Vierailija
24/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tavallista. Lasten aamupalat ja nyt rauhoitutaan tv:n ääressä hetki. Hyvä mieli, kun saanut jo parit viestit ihastuksen kanssa vaihtaa.. ollaan tosin vain ystäviä. Mies nukkuu vielä edellisen yön reissun jäljiltä.

Vierailija
25/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nukuttua huonosti, koiranpentu herätti 4 kertaa. Nyt väsyttää. Aamupalaa syön tässä. Kotiaskareita ja ulkoilua suunniteilla tälle päivälle.

Vierailija
26/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin verran olen ollut hereillä, lueskellut tätä palstaa. Mies lupasi laittaa munakkaan ja keittää kahvit.

Näyttäisi tulevan kaunis päivä. Aurinko paistaa jo ( Hki ).

Kävelyllä voisi käydä, pitkällä sellaisella.

Ehkä pitäisi tehdä kouluhommia, mutta luultavasti menee laiskotteluksi ilta.

Teidän muiden sunnuntait kuulostaa kivalta :).

Paitsi kylässä olijan. Nuo aamut kylässä, kun muut nukkuu, on kyllä tylsiä. Onneksi tosiaan on puhelin ja tämä palsta.

Vierailija
27/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia oon tässä selaillut palstaa ja yrittänyt kammeta itteni ylös sängystä

Vierailija
28/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kohta kirkossa. Ihanaa! 😊

Vierailija
29/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap - kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin yövuorosta. Alkoi viikon loma. Keitin ja join äsken kahvit kera runebergintortun. Väsynyt ja onnellinen.

Mukavaa lomaa! Joko torttuja myydään kaupassa vai teitkö itse? 🍮

En ole tuo lomalle jäävä, mutta mä näin jo viikko sitten noita torttuja Fazerilla myynnissä.

Mukavaa lomaa täältäkin!

Vierailija
30/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää, pääsin ajoissa salille tekemään sopivan raskaan selkä -ja olkapäätreenin ja nyt just istun keittiössä syömässä välipalaa ja juomassa kahvia.

Vierailija
31/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Kohta pääsen minäkin kotiin. Siellä jo kissa odotteleekin 🐈

Vierailija
32/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tavallista. Lasten aamupalat ja nyt rauhoitutaan tv:n ääressä hetki. Hyvä mieli, kun saanut jo parit viestit ihastuksen kanssa vaihtaa.. ollaan tosin vain ystäviä. Mies nukkuu vielä edellisen yön reissun jäljiltä.

Etkö syö itse aamupalaa ollenkaan?

Vierailija
33/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten kun lapset kömpi meidän keskelle. Loikoillaan varmaan koko päivä sen verran kun lapset antaa loikoilla, käydään ulkona.. olen aamun pohtinut alanko syömään ssri-lääkkeitä vai en, pelkään sivuvaikutuksia..

Ihanan idyllisiltä kuulostaa joidenkin aamut :) leppoista sunnuntaita itse kullekkin!

Vierailija
34/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Herättiin vasta vähän aikaa sitten, kun oltiin eilen kaverin tupareissa. Tässä miehen kanssa syödään aamupalaa ja parin tunnin päästä lähdetään mummolaan eli mun isoäidille (asuu lähellä). Ihanaa päästä näkee mummia ja maistelee herkkuruokia!

35/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä! :) Nukuin vallan mahtavat yöunet, klo 21-6, ihana oli herätä unen loppumiseen virkeänä. Hetken pötköttelin sängyssä pimeässä, sitten nousin laittamaan kahvit ja käyttämään koiran pissalla. Söin aamupalaa, nyt istun sohvalla viltin alla koneen kanssa tunnelmavalaistuksessa, lapsi vielä nukkuu. Kaikki aivan hyvin just nyt.

Tänään siivoan, käyn jäällä koiran kanssa, teen jumpan, sitten hyvää ruokaa, katson tellua ja illalla taas ajoissa nukkumaan. Kyllä on levännyt ja virkeä olo taas työviikon puurtamiseen.

Toivottavasti ap isäntäväkikin pian heräilee, ettei sun tarvi yksinään siellä valvoskella. Mukavaa sunnuntaita täältä myös!

Ihana Nainen. Tule minun vaimokseni!

Vierailija
36/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu hyvää :( Vaikka verrattaen onkin mennyt viime aikoina hyvin niin nyt on paha mieli ja surkuttelen pääni sisällä menetettyä elämää. Tuntuu ettei tästä taida tulla enää mitään.

Kirjoitin jo vuodatuksenkin tänne palstalle, mutta jätin sitten postaamatta sen kun en usko että se ketään kiinnostaa. Eikä se avautuminen helpotakaan kun haukkuja vaan saa :(

Älähän huoli! Sulla on vielä aikaa tehdä korjausliikkeitä. Itsellä se on myöhäistä. Minulla oli mahdollisuudet vaikka mihin, mutta jätin ne käyttämättä. Siksi siis olen onnellinen, kun sain potkittua tyttäreni kotiäitivuosien jälkeen kouluttautumaan.

Elämäsi ei todellakaan ole menetetty! Tsemppiä 💚

Vierailija
37/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavasti on lähtenyt päivä käyntiin. Heräsin ja keittelin teetä ja samalla luin aamun uutisotsikot, tämän jälkeen kävin lyhyellä kävelylenkillä raikkassaa pakkassäässä. Kotiin tultuani tein pienen ohjatun aamujumpan treeniohjelman mukaan ja kävin suihkussa.

Vierailija
38/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo klo 8 mutta loikoilun sängyssä tunnin ja odotin, klo 9 herätin mieheni aamuseksin merkeissä:) Käytiin suihkussa, lapset kattoi olohuoneessa lastenohjelmia. Nyt syödään aamupalaa. Ja itse odottelen kahvin valmistumista.

Tänään siivoan vähän kotona ja käyn lenkillä. Illalla ehkä nettailua /telkkua. Ja aikaisin nukkumaan.

Vierailija
39/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin 23-9 ja laitoin kahvin tippumaan. Melkein pannullinen ihan minulle itselle. Juon sen tässä parin tunnin sisällä pikkuhiljaa kun vielä laiskottelen sängyssä. Etin kissat, ne nukkuu milloin missäkin ja aina aamuisin "etin" ne. En siis herätä niitä mutta katon vaan missä ne on. Lapsi heräsi, tein sille aamupalan ja tyhjensin tiskikoneen. Nyt taas loikoilen sängyssä. Tänään teen viikkosiivouksen, pesen pari koneellista pyykkiä, käyn hakeen pari unohtunutta juttua kaupasta, meen illalka Spinning+BodyBalance tunneille. Märehdin koko päivän mielessäni sitä että huomenna on maanantai ja taas töihin. Se v.....ttaa paljon vaikka nyt ihan hyvä fiilis onkin kun on sunnuntai ja asiat hyvin ja mielion hyvä ja ihan onnellinen ja olen ihan tyytyväinen itseeni ja elämääni. Ai niin mulla on tänään synttärit ja tein eilen täytekakun jote jossain vaiheessa juodaan myös kakkukahvit ihan omalla porukalla. Lasken myös viikkoja pääsiäiseen koska silloin seuraavan kerran ns ylimääräistä vapaata.

Vierailija
40/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen yhdeksää, vaikka niin kuvittelin nukkuvani tosi pitkään. Viikonloppuvapaita kun on vaan kerran kuussa.

No sängyssä lepäiltiin kuitenkin melkein kymmeneen. Aamuseksiäkin tuli harrastettua.

Lapset jo sen verran isoja, että ottivat itse aamupalaa ja katsovat ohjelmaa/pelaavat.

Nyt itsellä rauhallinen aamupala. Myöhemmin suunnitelmissä lähteä koiran ja lasten kanssa jäälle ulkoilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän