Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu sunnuntaiaamuunne?

Vierailija
22.01.2017 |

Minä heräsin jo kuudelta täällä kyläpaikassa - toiset vielä nukkuu. Odotan kovasti, että pääsen kotiin, kun en ole mikään kyläilijä. Kohteliaisuudesta kuitenkin tulin tänne, kun kutsuttiin ja kahvia olen keitellyt itselleni ☕️

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin yllättävän hyvin, heräsin yöllä vain pari kertaa. Älytön rohiseva yskä ja raskas hengitys, mutta ei muuten huono olo.

Levätä aion tämän päivän,mutta muuten näyttää että olen työkunnossa huomenna.

Mukavaa sunnuntaita kaikille.

Vierailija
2/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu unet ennen neljää. Siitä asti selannu kännyllä nettiä..järkevää :) Pitäiskö löhöilypäivän vai tekiskö jotain, sitä miettiessä menee varmaan sunnuntai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyläpaikassa herääminen 2 tuntia ennen muita oli ennen näitä näpräysvehkeitä ihan kauheeta. Silmät selällään oli hiljaa patjalla ettei herätä muita ja odotti ja odotti ja odotti..

Vierailija
4/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä! :) Nukuin vallan mahtavat yöunet, klo 21-6, ihana oli herätä unen loppumiseen virkeänä. Hetken pötköttelin sängyssä pimeässä, sitten nousin laittamaan kahvit ja käyttämään koiran pissalla. Söin aamupalaa, nyt istun sohvalla viltin alla koneen kanssa tunnelmavalaistuksessa, lapsi vielä nukkuu. Kaikki aivan hyvin just nyt.

Tänään siivoan, käyn jäällä koiran kanssa, teen jumpan, sitten hyvää ruokaa, katson tellua ja illalla taas ajoissa nukkumaan. Kyllä on levännyt ja virkeä olo taas työviikon puurtamiseen.

Toivottavasti ap isäntäväkikin pian heräilee, ettei sun tarvi yksinään siellä valvoskella. Mukavaa sunnuntaita täältä myös!

Vierailija
5/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyläpaikassa herääminen 2 tuntia ennen muita oli ennen näitä näpräysvehkeitä ihan kauheeta. Silmät selällään oli hiljaa patjalla ettei herätä muita ja odotti ja odotti ja odotti..

Just näin. Yritin käydä vessakin ihan hiljaa, että en herättäisi muita.

Vierailija
6/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin hyvin,olen lojunnut sängyssä nettiä selaillen. Kohta nousen laittamaan aamupalaa.

Tänään aion silittää pyykkiä ja käydä kävelyllä. Hyvää ruokaa tein eilen,sitä riittää vielä tälle päivälle. Ehkä miesystäväni tulee luokseni illalla.

Toivon,että tästä tulee kiva sunnuntai,niin itselleni kuin sinullekin!

Vierailija
7/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23:30 lapsi oksensi sänkyyn...yö mennyt pyykätessä ja sohvalla horrostaen..4 aikoihin lapsen olo helpottanut ja siitä asti nukkunut mut ite oon koittanut olla valppaana josko vatia vielä tarvitaan..kun lapsi herää nii pitää vielä pyykätä sohvaa suojaavat viltit...Sit voi alkaa jännittään koska alkaa itellä laatta lentää..

Vierailija
8/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten ja koko muu perhe nukkuu. Edes koira ei tullut luo, kun kävin vessassa, joten sekään ei halua vielä herätä. En keitä vielä kahvia, vaan odotan, että mies herää. Lapset nukkuvat luultavasti yhteentoista. Me luemme miehen kanssa Helsingin Sanomia aamupalalla sen jälkeen kun jompi kumpi on käyttänyt koiran. Mietin, että voisin laittaa pari kananmunaa kiehumaan jo nyt.

Vierailija
9/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveä nälkä ja ajattelen kotona jääkaapissa olevaa kukkakaalipaistosta. Otin vain kahvin kanssa pienen leipäpalasen 😊

Vierailija
10/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seitsemältä.Muu perhe vielä nukkui.Koiramme tuli heti viereeni sohvalle ja pyysi ruokaa.Annoin ruoan ja päästin pissalle.Juon kahvia ja mustikkakeittoa ja lähden kohta koirulin kanssa lenkille.Päivällä pitäisi siivota,tehdä ruokaa,pyykätä ja illalla jumpata.Perhettä ei meinaa millään saada tekemään mitään.

Vierailija
11/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Lauritähkää ja valmistelen brunssia. Tänää dippaillaa fondyy.

Vierailija
12/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin seitsemältä.Muu perhe vielä nukkui.Koiramme tuli heti viereeni sohvalle ja pyysi ruokaa.Annoin ruoan ja päästin pissalle.Juon kahvia ja mustikkakeittoa ja lähden kohta koirulin kanssa lenkille.Päivällä pitäisi siivota,tehdä ruokaa,pyykätä ja illalla jumpata.Perhettä ei meinaa millään saada tekemään mitään.

Kuulostaa ihanalta. Tulee kuinkin kova ikävä koiraa, joka jouduttiin lopettamaan.

Vierailija
13/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap - kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. Tulee kuinkin kova ikävä koiraa, joka jouduttiin lopettamaan.

...siis kuitenkin. Mulla ei pelaa vasen käsi hyvin ja lääkäriin olen sen takia menossa. *seli, seli*

Vierailija
14/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt taas nukkumisvaikeuksia, joten silmiin sattuu heti aamusta. Laitoin viilentävät teepussit silmille ja kuuntelin hetken musiikkia. Nyt otan kirkasvalohoitoa ja kohta koiran kanssa ulos.

Vierailija
15/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli seitsemän aikaan, kävin koiran kanssa aamulenkillä ja nyt syön aamiaista sängyssä ja katselen telkkaria. Toinen kissoista kerjää multa kinkkua ja koira patsastelee sängyn vieressä sen näköisenä kuin ei olisi saanut viikkoon ruokaa.

Vierailija
16/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume jatkuu varmaan neljättä viikkoa. Kohta menen keittelemään kahvia ja yritän saada koulujuttuja tehtyä. Yritän myös usuttaa miehen lapsineen jonnekin vaikka ulkoilemaan, että saan työskentelyrauhan. Väsyttää kyllä sen verran, että saatan vain jatkaa unia. Krooninen sairastelu on todella rajoittavaa ja kuluttavaa.

Vierailija
17/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli yötä meni sängyssä pyöriessä, jostain syystä oli uniongelmia. 1,5v poika herätti seitsemältä ja tehtiin sunnuntaispesiaalina banaanilettuja aamiaiseksi. Vähän meinaa väsyttää kyllä. Kohta voisi suunnata pulkkamäkeen ja leikkipuistoon. Muutoin ei muita sunnuntaisuunnitelmia kuin että koko ensi viikon ruokaostokset pitäisi käydä tekemässä ja tehdä alkuviikon ruoat. Siinähän se sunnuntai taas ohi sujahtaa :)

Vierailija
18/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heräsin jo kuudelta täällä kyläpaikassa - toiset vielä nukkuu. Odotan kovasti, että pääsen kotiin, kun en ole mikään kyläilijä. Kohteliaisuudesta kuitenkin tulin tänne, kun kutsuttiin ja kahvia olen keitellyt itselleni ☕️

justiinsa tulin röökiltä, kohta meen paskalle ja sit ajattelin korkata oluen

Vierailija
19/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönään on sukulaiselle juhlat joihin päätettiin eilen ettei mennä. Minusta olisi kyllä pitänyt mutta ok, hyväksyin ettei ihan välttämätöntä. Nyt mies viime tingassa päätti et kyl hänen sittenkin täytyy. En ehdi enää mukaan, miehen sukulaiset aattelee minusta luultavasti ties mitä. Kyllästyttää kun tuo ei ymmärrä ettei tämä ole hyvä tyyli hoitaa asiat.

Vierailija
20/68 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yövuorosta. Alkoi viikon loma. Keitin ja join äsken kahvit kera runebergintortun. Väsynyt ja onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan