Mitä kuuluu sunnuntaiaamuunne?
Minä heräsin jo kuudelta täällä kyläpaikassa - toiset vielä nukkuu. Odotan kovasti, että pääsen kotiin, kun en ole mikään kyläilijä. Kohteliaisuudesta kuitenkin tulin tänne, kun kutsuttiin ja kahvia olen keitellyt itselleni ☕️
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tavallista. Lasten aamupalat ja nyt rauhoitutaan tv:n ääressä hetki. Hyvä mieli, kun saanut jo parit viestit ihastuksen kanssa vaihtaa.. ollaan tosin vain ystäviä. Mies nukkuu vielä edellisen yön reissun jäljiltä.
Etkö syö itse aamupalaa ollenkaan?
En. Pian teen ruoan, se on mun aamupala.
Pitäisköhän sun vähän masturboida ennen kuin muut heräävät? Rentouttaisi ja voisit sitten hyvillä mielin laittaa aamiaista muille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu, vaikka on taas kerran seksitön/läheisyydetön viikonloppu kohta taputeltu. Vaimoa ei nappaa moinen.
Jos lenkille lähtisi, tiedä vaikka näkisi iloisia koiranulkoiluttajia :)
Tulin surulliseksi tästä. Seksi ja läheisyys, elämä on kylmä paikka ilman niitä. Pystyisinkö puhumaan tästä vaimollesi? Elämä ilman seksiä on kuin autiomaa.
T lenkkinainen
Ei kovin hyvä aamu. Nukuin tosi huonosti - valvoin monta tuntia illalla yskien ja aikaisin aamulla heräsin naapureiden seksiääniin. Aamulla sain jonkun tunnin nukuttua. Olen siis kipeänä, kamala rohiseva syvältä tuleva yskä, henkeä ahdistaa ja yleisesti kamalan heikko vointi. Ruokahalukin on kadonnut moneksi päiväksi.
Jaksankohan odottaa huomiseen ennen kuin menen lääkäriin. Töihin menijäksi minusta tuskin huomenna on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tavallista. Lasten aamupalat ja nyt rauhoitutaan tv:n ääressä hetki. Hyvä mieli, kun saanut jo parit viestit ihastuksen kanssa vaihtaa.. ollaan tosin vain ystäviä. Mies nukkuu vielä edellisen yön reissun jäljiltä.
Mitä ruokaa? 😋
Mä vaan itken kun oon ihan poikki 😢 en nuku, heräsin n. puolen tunnin välein ja luovutin sit neljän maissa kokonaan. Luin, siivosin hamsterien häkit, odotin lehteä, tein "aamu"palaa.
Seitsämän päivän työputki takana (65tuntia) ja nyt ruhtinaallinen yksi vapaa ennen aamua ja mua ahdistaa suunnattomasti!!! Sydän hakkaa ja oksettaa ja pää on ihan pökkelö.
Mies lähti salille enkä edes sinne jaksanut lähteä mukaan. Teinit nukkuu vielä. Kävin poikaa vilkaisemassa ja sekin pisti itkuhanat täysille kun oli niin suloinen. Mulla hajoo pää.....
Heräsin kymmeneltä. Lapset ovat itse tehneet aamupalansa,joten keitin itselleni kahvia. Kaksi mukia juotuna jo. Nyt suunnittelen mulle ja miehelle ensi viikonlopuksi pientä lomareissua suomeen. Meillä on vuosipäivä silloin. :) Mies nukkuu vielä.
Heräsin tunti sitten. Nyt matkalla kirppikselle. Bussi täynnä jengiä, aurinko paistaa.
Kävin aamulla kuntosalilla. Kohta lounasta ja sitten lasten kanssa ulkoilemaan, ilma on todella kaunis.
Koira herätti ennen yhdeksää ja halusin antaa miehelle pitkät sunnuntai unet.
Käytiin aamulenkillä ja flunssaan päin alkaa olo mennä. Join kaffet ja katselin Hbo:ta.
Harmittaa huominen, kun piti olla vapaa, mutta tunnollinen tekee tunnottomien työvuorot 😓
Tämän vuoksi olen sairaassa univelassa ja eilinen meni itkiessä töiden jälkeen väsymystä. Olen lopettelemassa töitä tämän takia, onneksi tämä kuu enään, mieluummin työttömänä.
Tänään pakko tehdä ensi viikoksi ruokia, vaikka piti vaan lepuuttaa.
Ja hiuksetkin värjätä.
Muuten ihan posiitivista kohti menossa 😌
Ehtoota kaikille.
Makaan sängyssä, paha mieli. Tänään pitäis mennä ulos mm.kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu, vaikka on taas kerran seksitön/läheisyydetön viikonloppu kohta taputeltu. Vaimoa ei nappaa moinen.
Jos lenkille lähtisi, tiedä vaikka näkisi iloisia koiranulkoiluttajia :)Tulin surulliseksi tästä. Seksi ja läheisyys, elämä on kylmä paikka ilman niitä. Pystyisinkö puhumaan tästä vaimollesi? Elämä ilman seksiä on kuin autiomaa.
T lenkkinainen
Ei tässä puhuminen auta :(
Synkältä kuulostaa mutta tähän on jo turtunut. Arkea pyöritetään ja lapset hoidetaan. Pyritään välttämään toisiamme. Itse olisin läheisyyttä kaipaava mutta ei se onnistu kun toinen ei halua läheisyyttä. Eli hyvin siis menee!
Heräsin kymenen jälkeen.
Aamu alkoi kuten kaikki aamut aina, pukeminen, hampaitten pesu ja koirien kanssa ulkoilemaan hetkiseksi.
Nyt olen vaan istuskellut aamupalan ja kahvin äärellä koneella. Kohta eläimillekin aamiaista.
Rauhallinen ja rento aamu, yhen jälkeen pitäisi lähteä ajelulle, menen vanhemmilleni syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa? 😋
Spagettikastiketta tein 😛
Mikäs tässä. Nukuin vähän huonosti. Näin painajaisia töistä. Silti heräsin virkeänä, vaikka nukuin vain kuusi tuntia. Kävin suihkussa ja tiskasin. Olis tarkoitus vähän siivota, kun illalla tulee vieraita. Niin ja kaveri tulee kylään täs päivällä. Ja pitäis kouluhommiakin tehdä. Itse asiassa mitä mä tässä sängyllä makaan? Mullahan riittää hommaa koko päiväksi. :D
Heräsin herätyskelloon klo 9, mutta pwruin jumpan ja käänsin kylkeä. En kuitenkaan saanut enää unta, joten nousin aamupalalle. Nyt tässä siivoillut, mm pessyt jääkaapin. Kohta käyn kävelyllä aurinkoisen ilman kunniaksi ja sitten lähden ravintolaan perheen kanssa juhlistamaan veljen valmistumista (tradenomiksi).
Ankeita aamut yksin.
Huonosti nukuttu yö, kauhea riita miesystävän kanssa takana ja aamuyöstä olen selaillut vaan itselleni uutta asuntoa, alkaa olla mittä täynnä. Niin joo, ja vatsatautikin jyllää kaiken tämän ilon ja onnen keskellä :(
Mulla on alkanut oikein hyvin, heräsin ysin maissa ja sen jälkeen leikkinyt kisun kanssa ja koittanut täytellä työhaastattelun esitietolomaketta. Kuitenkin täydellinen blackout iski, kun en keksi mitään kohtaan "Lisätietoja", kun mun mielestä kaikki oleellinen oli jo kysytty siinä lomakkeessa...
Jos lenkille lähtisi, tiedä vaikka näkisi iloisia koiranulkoiluttajia :)