Top10 matkatarjoukset, uskaltaistko varata matkan?
Hitto, kun houkuttelisi varata parin viikon all inclusive-matka perheelle. On melko halpa matka verrattuna muihin matkanjärjestäjiin. Mutta onkohan tää nyt sitä, että pitää välttää asioita, jotka vaikuttavat liian hyvältä ollakseen totta....
Onko kenelläkään kokemuksia ko matkatoimistosta? Lähinnä arveluttaa se, ettei vaan mene konkkaan ja rahoille saa sanoa sitten heipat....
Kommentit (9)
Vakuus ainakin näkyy olevan Espanjassa eli mahdollisen konkurssin kohdalla maksujen tskaisin hakeminne ja jo matkallaolevien kotiinkuljetukset järjestää espanjan eikä suomen kuluttajavirasto...
Paras suoja konkurssia vastaan on maksaa matkat aina luottokortilla.
Sama juttu täälläkin. Houkuttais tosi kovasti varata joku reissu noilta, kun on halvempaa kuin muilla. Mutta en vaan tiedä uskaltaisko vai ei.... Oisko lisää kokemuksia täällä?
Ko. puljulta varattu jo kuus matkaa, ja kotiin aina päästy, paitsi yksi matka joka vielä tekemättä. Lokakuussa taas mennään :)
Samoja matkoja kai ne kaikki toimistot myy, näiltä vaan ollaan aina saatu parhaimpaan hintaan
Jännitettiin varausvaiheessa, että mitäköhän on tulossa, mutta koko perheen all-inclusive loma Unkariin onnistui täydellisesti. Yhteydenottoihin vastattiin nopeasti ja voucherit oli näpeissä ennen lähtöä. Vuokra-auto oli luvattua isompi ja hotellihuone oli automaattisesti väliovellinen lasten kanssa matkustettaessa.
Lomamatkat kannattaa aina maksaa luottokortilla, jolloin rahat on helpompi saada takaisin.
Mä varaan yleensä suoraan, en käytä matkatoimistoja jotka vetävät välistä. Ja kartan paikkoja joissa käy paljon suomalaisia.
EN KÄYTÄ TÄTÄ FIRMAA TOISTA KERTAA, EI VOI LUOTTAA.
ONKOHAN SIELLÄ ASIAKASPALVELUA LAINKAAN?
Varasin tonnin hintaisen viikon matkan Krakovaan. Kysyttävää oli jo pari viikkoa ennen, emailiin ei vastattu. Varsinainen ongelma tuli pari pv ennen lähtöä kun luvattuja lentokenttäkuljetusohjeita ja -voucheria ei tullut. Soittoyritysten lisäksi lähetin emaileja ja palautetta nettilomakkeella mutta en saanut koskaan mitään vastausta. Puhelinpalveluun saattoi vaikuttaa että oli viikonloppu (lähtö maanantaina), mutta kyllä matkajärjestäjän pitäisi palvella joka päivä. Myös kohteesta laitoin sähköpostia koskien paluukuljetusta.
No Krakovassa huomasin vahingossa nimeni yhden henkilön kyltissä ja minut ohjattiin taksiin (enpä arvannut että minulle oli privaattikyyti). Voucheria ei tarvittu onneksi. Paluupäivänä puhuin hotellin respalle aamiaiselle mennessä että minulle saattaa tulla kyyti. Tyttö tulikin kertomaan kesken aamiaisen että kuljetus tuli. Yli kolme tuntia ennen koneen lähtöä vaikka kentälle puolen tunnin matka.
Ei kai noita vouchereita oo harrastettu sitten 80-90 luvun
Käytiin marraskuussa Teneriffalla all-inclusive matkalla. Muuten meni hyvin, mutta paluukyydissä lentokentälle oli sekaannus. Lähtö oli aamulla, mutta kuljetus virheellisesti illalla. Ajan sai tietää edellisenä päivänä firman (Hoppa) nettisivuilta. Lentokentälle oli matkaa vain parikymmentä kilometriä joten ajattelin että sama mennä taksilla. Toinen porukka oli lähdössä samalla koneella ja heillä aika oli oikein. Päästiin samaan kyytiin. Ja eräs toinenkin porukka joka odotti toista saman firman kyytiä olisi päässyt kyytiin.
Sekaannuksesta huolimatta suosittelen. Matka oli tosi edullinen.